بهترین هتل های 4 ستاره یکاترینبورگ؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره یکاترینبورگ؛ روسیه

یکاترینبورگ یکی از شهرهای میزبانی جام جهانی 2018 است؛ اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه باشید تا با هتل‌های 4 ستاره این شهر آشنا شوید.

یکاترینبورگ یکی از شهرهای منطقه‌ی اورال روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. کسانی که در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می‌کنند، گذرشان حتما به یکاترینبورگ می‌خورد. شهر یکاترینبورگ که چهارمین شهر بزرگ روسیه است، مرکز صنعتی و فرهنگی این منطقه به حساب می‌آید و از نظر فرهنگی و سنتی، بسیار غنی و قابل توجه است. تاریخ پرفراز و نشیب این منطقه آن را به یکی از بهترین شهرهای روسیه برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ این سرزمین تبدیل کرده است. این شهر که میزبان جام جهانی است، با هتل‌های متعددی از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های 4 ستاره یکاترینبورگ و امکاناتی که برای مسافرین خود در نظر گرفته‌اند، آشنا شوید.

هتل 4 ستاره یکاترینبورگ

هتل آنجلو بای ویونا هاوس یکاترینبورگ (Angelo by Vienna House Ekaterinburg)

هتل آنجلو بای ویونا هاوس یکاترینبورگ (Angelo by Vienna House Ekaterinburg)

هتل آنجلو بای ویونا هاوس یکاترینبورگ یکی از هتل‌های 4 ستاره و مدرن در شهر یکاترینبورگ روسیه است که تنها ۱۰۰ متر با فرودگاه فاصله دارد. امکانات این هتل فوق‌العاده است و همه براساس معماری مدرن طراحی شده است. این هتل یک انتخاب هوشمندانه است و مهمانان در مدت اقامت خود لحظاتی با خاطرات شیرین را تجربه خواهند کرد.

اتاق‌های بزرگ هتل دارای دکور و رنگ‌آمیزی خاص هستند و رنگ قرمز، زرد و سیاه از رنگ‌های اصلی استفاده شده در دکوراسیون اتاق‌ها است که شور و هیجان بسیاری به مسافرین می‌بخشد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه در این هتل روزانه با تنوع قاره‌ای برای مهمانان سرو می‌شود و در رستوران هتل منویی بلندبالا از غذاهای محلی، روسی و بین‌المللی برای مهمانان ارائه می‌شود و هر کسی با توجه به ذائقه و سلیقه خود می‌تواند غذای خود را انتخاب کنند. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این هتل که مورد توجه بسیاری از مهمانان است، بار هتل است که علاوه بر داشتن نوشیدنی‌های متنوع موسیقی جاز به صورت زنده در آن پخش می‌شود و محیط جذابی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

این هتل همچنین دارای یک سالن ورزشی است و امکانات ماساژ نیز در آن وجود دارد. اتاق کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات کاری در این هتل با امکانات مناسب در نظر گرفته شده است. از هتل تا کلیسای خونین ۱۵٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۶٫۵ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱۰٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Bakhtchivandzhi Str.55A, 620910 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل موسکوسکایا گورکا (Moskovskaya gorka by USTA Hotels)

هتل موسکوسکایا گورکا (Moskovskaya gorka by USTA Hotels)

هتل موسکوسکایا گورکا هتلی زیبا و درخشان است که همه بخش‌های آن حس خوبی به مهمانان می‌دهد و رضایت همه را جلب می‌کند. طراحی این هتل مدرن است و از رنگ‌هایی در آن استفاده شده که دارای کنتراست کمتری هستند.

اتاق‌های هتل آرامش مطلق هستند و مهمانان با قدم گذاشتن در فضای اتاق‌ها و دیدن دکور ساده و در عین حال شیک آن، حس راحتی بسیاری خواهند داشت. اتاق‌ها با دکور کرم و سفید دکور شده‌اند و پرده‌های حریر پنجره‌ها را پوشانده است و نور کافی را به داخل اتاق‌ها منتقل می‌کند. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، حمامی زیبا و میز کار هستند.

رستوران هتل با منتخبی از بهترین غذاهای اروپایی در کنار لذیذترین غذاهای محلی روسی از مهمانان خود در یک محیط زیبا پذیرایی می‌کنند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع آماده ارائه سرویس‌دهی به مهمانان است. مهمانان در لابی هتل می‌توانند از خوردن شیرینی‌های خوش‌طعم و یک قهوه یا چای گرم در کنار دوستان خود لذت ببرند.

از هتل تا کلیسای خونین ۲٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۱۵٫۹ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Moskovskaya Ulitsa 131, 620144 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل اوکتایبرسکایا (Oktiabrskaya Hotel)

هتل اوکتایبرسکایا (Oktiabrskaya Hotel)

هتل اوکتایبرسکایا هتلی مجلل و لوکس با ساختمانی زیبا در مرکز شهر است؛ این هتل در نزدیکی پارک قرار دارد و محیطی سرسبز را ایجاد کرده است. در لابی هتل نیز کارمندان با برخوردی دوستانه مسافرین را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل با وسایل شیک و ساده مبله شده‌اند و همه امکانات رفاهی برای مهمانان در آن‌ها فراهم شده است؛ بین اجزای داخلی اتاق‌ها هارمونی دقیقی برقرار است و بیشتر از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و حمامی شیک است.

صبحانه هر روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ سرو می‌شود؛ رستوران هتل با غذاهای محلی روسی و بین‌المللی در محیطی رمانتیک و کلاسیک سرو می‌شود. هتل دارای یک تراس زیبا با چشم‌اندازی از شهر است که مهمانان می‌توانند از خوردن چای و نوشیدنی خود در این فضا لذت ببرند.

از هتل تا کلیسای خونین ۲٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۵٫۲ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۵٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Sofyi Kovalevskoy 17, 620137 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، حمام، سونا، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، کتابخانه، بیلیارد، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل پاناروما بیزینس (Panorama Business Hotel WTC)

هتل پاناروما بیزینس (Panorama Business Hotel WTC)

هتل پاناروما بیزینس هتلی 4 ستاره و مجلل در بخش تجاری شهر است و با امکانات خوب از مهمانان پذیرایی می‌کند. اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و با دکوری مدرن مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر را دارا هستند و مهمانان می‌توانند در هر موقع از شبانه‌روز از دیدن منظره شهر لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و میز کار هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود و مهمانان بی‌شک در رستوران هتل با فضایی خاص و مدرن از غذاهای محلی و بین‌المللی که در آنجا سرو می‌شود، لذت خواهند برد. این هتل دارای یک کافه زیبا است که گزینه‌ای عالی برای یک دورهمی گروهی و گپی با دوستان است که در کنارش یک نوشیدنی گرم آن را تکمیل می‌کند.

یکی از بخش‌های مهیج این هتل استخر آن است که دارای پنجره‌های شیشه‌ای و نمایی پاناروما از شهر است که شنا کردن در آن را هیجان‌انگیزتر می‌کند. در کنار استخر مرکز تخصصی اسپا و ماساژ وجود دارد که یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن است.

از هتل تا کلیسای خونین ۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۴٫۸ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۲٫۷ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها انتخابی مناسب است.

  • آدرس: Kuybysheva Street 44D, 620026 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، حمام، سونا، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کلاب شبانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل پارک این بای رادیسون (Park Inn by Radisson)

هتل پارک این بای رادیسون (Park Inn by Radisson)

هتل پارک این بای رادیسون هتلی مدرن و لوکس است. اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی است. دکوراسیون اتاق‌ها و رنگ‌هایی که در آن‌ها استفاده شده است، حس طراوت و شادبی را به مهمانان می‌دهد.

رستوران هتل با غذاهای لذیذ روسی و بین‌المللی به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد. در این رستوران با تنوع بسیاری از دسرهای و نوشیدنی‌ها روبه‌رو خواهید شد که در کنار غذای اصلی ضیافت شما را تکمیل خواهد کرد. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های خاصی که سرو می‌کند لحظات نابی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. در این هتل نباید از صبحانه آن غافل شد که هر روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل دارای اتاق کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری است. از هتل تا کلیسای خونین ۱٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۵٫۳ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۲٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Mamina-Sibiryaka Str.98, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل وزنسنسکی (Voznesensky Hotel)

هتل وزنسنسکی (Voznesensky Hotel)

هتل وزنسنسکی هتلی عالی و 4 ستاره است و اگر به دنبال هتلی هستید که در مقابل هزینه‌ای که می‌کنید خدمات خوبی را به شما ارائه دهد، بی‌شک این هتل یک گزینه مناسب خواهد بود. از این هتل دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف شهر خواهید داشت و بسیاری از جاذبه‌های شهر در نزدیکی آن قرار دارد.

اتاق‌های هتل با لوازم چوبی ساده مبله شده و پنجره‌های بزرگ و پرده‌های حریر باعث روشنایی بیشتر اتاق‌ها شده است. بعضی از اتاق‌ها در این هتل دارای تراس هستند و چشم‌انداز زیبایی از شهر را به مهمانان هدیه می‌دهند و خوردن یک نوشیدنی و نشستن در صندلی‌هایی که در تراس قرار دارند، بسیار می‌چسبد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد، مراجعه کنند و در محیطی محلی غذای لذیذ روسی را تست کنند و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنند.

از هتل تا کلیسای خونین ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۶٫۲ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۲٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Mamina-Sibiryaka 52, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، کتاب و موزیک برای کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل رنوم بای اوریجینال (Renomme hotel by Original Hotels)

هتل رنوم بای اوریجینال (Renomme hotel by Original Hotels)

هتل رنوم بای اوریجینال هتلی خاص و کلاسیک است؛ دکوراسیون آن بی‌نظیر است و به شما حس و حال فوق‌العاده‌ای را می‌دهد. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و دسترسی را برای رسیدن به بخش‌های مختلف شهر راحت می‌کند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های روشن دکور شده و طراحی‌های فوق‌العاده‌ای که بر روی دیوارها نصب شده، فضای اتاق‌ها را متفاوت کرده است. مبلمان و وسایل چوبی که در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده، بسیار شیک و لوکس هستند و همه اجزای اتاق‌ها در کنار آباژورهایی که در کنار تخت‌ها قرار دارد، فضای رویایی‌تری را در شب‌ها ایجاد می‌کند.

هتل دارای یک کافه زیبا است که انواع دسرهای و نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای مهمانان سرو می‌کند، این کافه یک گزینه بی‌نظیر برای گذراندن یک چای عصرگاهی با دوستان است. رستوران هتل با دکور بی‌نظیرش یک گزینه عالی برای داشتن یک شام رمانتیک با غذاهای لذیذ روسی است؛ مطمئنا حضور در این محیط زیبا و انعکاس نور لوسترهای ظریف بر روی آیینه‌هایی که روی دیوارها نصب شده است، شرایط برای ثبت خاطرات خوش فراهم می‌کند.

 از هتل تا کلیسای خونین ۱٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۵٫۶ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa 8 Marta 50, 620014 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، مرکز تناسب اندام، حمام، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، شبکه تلویزیونی کودکان، پازل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی)

هتل نووتل سنتر یکاترینبورگ (Novotel Ekaterinburg Center)

هتل نووتل سنتر یکاترینبورگ (Novotel Ekaterinburg Center)

هتل مدرن نووتل سنتر یکاترینبورگ هتلی لوکس و شیک است که در مرکز شهر قرار دارد و با قدم گذاشتن در لابی هتل و دیدن طراحی داخل آن متوجه سبک مدرن آن خواهید شد. این هتل یکی از انتخاب‌های مناسبی است که با توجه به هزینه‌ای که مسافرین برای اقامت در آن می‌پردازند، امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر می‌گیرند.

اتاق‌های شیک و مدرن هتل با دکور ساده و زیبایش با هارمونی رنگ‌های آجری، قهوه‌ای و کرم در کنار نورپردازی‌هایی که در گوشه و کنار آن اعمال شده، فضایی مملو از آرامش را برای مهمانان ایجاد کرده است. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و کمد لباس است.

صبحانه با بهترین و تازه‌ترین محصولات برای مهمانان تهیه می‌شود. رستوران هتل نیز گزینه‌های متنوعی از غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد که با انتخاب یک نوشیدنی مزه غذا را برای مهمانان تثبیت می‌کند.

مهمانان می‌توانند از امکانات مرکز اسپا و ماساژ هتل نیز در اواقات فراغت خود بهره‌مند شوند. این هتل دارای اتاق کنفرانس است و گزینه‌ای عالی برای جلسات کاری خواهد بود. از هتل تا کلیسای خونین ۱٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۵٫۵ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۲٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Engelsa street 7, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، مرکز تناسب اندام، حمام، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق بازی، شبکه تلویزیونی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی)

هتل اونگین (Onegin Hotel)

هتل اونگین (Onegin Hotel)

هتل اونگین هتلی لوکس و زیبا با معماری چشم‌گیر است که در یک موقعیت مناسب قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی یا استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می‌توانید به بخش‌های مهم شهر دسترسی داشته باشید. اتاق‌های هتل دارای منظره زیبایی از شهر هستند و همه آن‌ها با دکوری کلاسیک با مبلمان زیبا و ساده مبله شده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی مجلل هستند.

رستوران هتل که در طبقه ۱۵‌ام قرار دارد با چشم‌انداز فوق‌العاده‌ و غذاهای لذیذ روسی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ این رستوران منویی متنوع از نوشیدنی‌ها و دسرها را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد که بی‌شک باید از آن‌ها تست کرد.

از هتل تا کلیسای خونین ۱٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۵٫۱ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۲٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Rosy Luxemburg Str.49, 620026 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، مرکز تناسب اندام، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، کتابخانه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی)

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Ekaterinburg City Centre)

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Ekaterinburg City Centre)

هتل دابل تری بای هیلتون در مرکز شهر قرار دارد و هتلی مدرن و لوکس است و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به پارکی که در نزدیکی آن قرار دارد، دسترسی داشت.

اتاق‌های هتل نیز کاملا دارای طراحی مدرن هستند و بسیار دقیق و هوشمندانه مبله شده‌اند؛ نورپردازی‌های خیلی ظریفی در زیر تخت قرار داده شده که محیط را دلچسب‌تر کرده است. همه اتاق‌ها دارای امکانات کامل رفاهی هستند تا مهمانان کمترین کمبودی را در مدت اقامت خود حس نکنند.

رستوران هتل نیز با منویی که سرآشپز تعیین می‌کند با غذاهای متنوع بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه این هتل را نباید از دست داد و مهمانان با یک صبحانه عالی و رنگارنگ روز خود را در این هتل شروع می‌کنند.

از هتل تا کلیسای خونین ۱٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۷ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۰٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Prospect Lenina 9A, 620014 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۴۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل گرند هال (Grand Hall Hotel)

هتل گرند هال (Grand Hall Hotel)

هتل گرند هال هتلی 4 ستاره در شهر است که در منطقه‌ای آرام قرار دارد و برای افرادی که به دنبال محیطی بی‌سر و صدا هستند، انتخاب مناسبی است. اتاق‌های هتل ساده و مرتب هستند و دکوری معمولی زیبا دارند؛ انتخاب کاغذ دیواری‌ها با مبلمان و روتختی‌ها بسیار هماهنگ است. همه اتاق‌ها دارای امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل با محیط زیبا و تراس‌مانندی که دارد، غذاهای متنوعی را برای مهمانان سرو می‌کند. هتل دارای استخر و مرکز اسپا است و علاقه‌مندان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. اتاق کنفرانس نیز برای جلسات کاری و نشست‌های اداری در این هتل وجود دارد.

از هتل تا کلیسای خونین ۲٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۴٫۱ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۴٫۴ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها انتخابی مناسب است.

  • آدرس: Gagarina Str.30 A, 620078 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، مرکز تناسب اندام، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، کتابخانه، میز تنیس، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، ایتالیایی)

هتل بیزینس هتل سناتور (Business Hotel Senator)

هتل بیزینس هتل سناتور (Business Hotel Senator)

هتل بیزینس هتل سناتور هتلی در مرکز شهر است و امکانات قابل قبولی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل شیک و زیبا هستند و با وسایلی با رنگ‌های قهوه‌ای و کرم مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه در این هتل برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران نیز با غذاهای روسی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند. از هتل تا کلیسای خونین ۲٫۱ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۷٫۸ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Khomyakova Str.14, 620014 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، مرکز تناسب اندام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، کتابخانه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل ریچموند (Richmond Hotel)

هتل ریچموند (Richmond Hotel)

هتل ریچموند آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر یکاترینبورگ است که دارای اتاق‌های شیک و زیبا با لوازم چوبی با طراحی‌های ظریف است. رستوران این هتل و دکوراسیون آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ منبت‌کاریهای دقیق و هنری روی ستون‌ها و لوسترهای زیبا، فضایی رویایی را ایجاد کرده که برای یک شام رمانتیک گزینه‌ای عالی است.

امکانات تفریحی همچون سونا و بیلیارد نیز برای علاقه‌مندان در این هتل وجود دارد. از هتل تا کلیسای خونین ۲٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو ۱۴٫۲ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۵٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Malisheva Street 136, 620078 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، مرکز تناسب اندام، استخر، مرکز اسپا و ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، کتابخانه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل 4 ستاره یکاترینبورگ

آنچه که ذکر شد، تعدادی از هتل‌های 4 ستاره شهر یکاترینبورگ بود؛ اگر به این شهر که میزبان جام جهانی 2018 است سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه