کاروان سفیران گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» به ساری می‌رود

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کاروان سفیران گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» به ساری می‌رود

کاروان سفیران گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» عصر امروز در بوستان ولایت ساری، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور حضور می‌یابد.

عصر امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت، ساعت ۱۹ بوستان ولایت ساری میزبان کاروان سفیران گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» می‌شود.

از جمله برنامه‌های عصر امروز در ساری عبارتند از: اجرای موسیقی محلی آذری و مازندرانی، برپایی بازارچه سوغات و صنایع دستی تبریز.

کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸، از ۱۱ اتوبوس حامل صنایع دستی مختلف و صنعتگران متعدد استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تشکیل شده است. این کاروان پس از گذر از شهرهای گردشگری مختلف کشور و گذر از ۱۵ استان به تبریز بازمی‌گردد.

کاروانی از صنایع دستی و سوغات آذربایجان و با شعار حمایت از کالای ایرانی به منظور حرکت در کشور به دستور رئیس‌جمهوری همزمان با جشن رسمی «تبریز ۲۰۱۸» به راه افتاد. این کاروان ظرفیت‌های گردشگری تبریز و استان را به مردم معرفی می‌کند که از جمله اهداف این کاروان محسوب می‌شود.

کاروان سفیران گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع دستی تبریز و استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، برنامه‌هایی را توسط گروه‌های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهر‌های مختلف برگزار می‌کند و فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم)‌ آذربایجان را معرفی می‌کند.

این کاروان امروز عصر در ساری حاضر خواهند شد.

عکس کاور از محسن هدایتی

مطالب مرتبط:

دیدگاه