بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره سارانسک؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره سارانسک؛ روسیه

سارانسک یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است که مسافرین بسیاری برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی به آن سفر می‌کنند؛ با انتخاب هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره، سفری لوکس را در این شهر تجربه کنید.

اگر برای تعطیلات قصد دارید تور روسیه رزرو کنید، یا در تورهای جام جهانی روسیه روسیه شرکت کنید، بهتر است با بهترین هتل‌های شهر سارانسک که شهری مهم در روسیه است، بیشتر آشنا شوید.

سارانسک شهری در بخش اروپایی روسیه است که آن را شهر اسطوره‌ها و افسانه‌ها می‌دانند و شهری با جاذبه‌های بسیار است. این شهر زیبا میزبان بسیاری از جشنواره‌های قومی و ملی است و همین موضوع آن را به شهری برجسته تبدیل کرده است. این شهر از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و بسیاری برای بازدید از مسابقات و شرکت در این رویداد مهم به این شهر سفر می‌کنند. سارانسک هتل‌های متنوعی دارد، اما با انتخاب هتل‌های 4 ستاره می‌توانید سفری لوکس را تجربه کنید.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های 4 ستاره سارانسک آشنا شوید.

هتل 4 ستاره سارانسک

هتل آدمیرال (Admiral Hotel)

هتل آدمیرال (Admiral Hotel)

هتل آدمیرال هتلی 4 ستاره و لوکس در شهر سارانسک روسیه است که با ارائه خدمات فوق‌العاده، اقامتی بی‌نقص را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد. از این هتل تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مرکز شهر دسترسی داشت و می‌تواند یک شروع عالی برای گشت شهری برای گردشگران باشد.

اتاق‌های هتل دارای دکوری شیک و مدرن هستند و رنگ کرم و طلایی در کنار نور آباژورها هارمونی آرامش‌بخشی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها با کاغذ دیواری‌های زیبا و طرح‌دار با رنگ کرم براق و سفید پوشیده است که زیبایی اتاق‌ها را دوچندان کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، میز کار و حمامی شیک است.

این هتل دارای یک مرکز اسپا و ماساژ است که بی‌شک یک انتخاب عالی برای برطرف کردن خستگی خواهد بود؛ استخر هتل نیز برای علاقه‌مندان به شنا، تفریحی مهیج است و سالن بدنسازی هتل نیز دارای امکانات فوق‌العاده و جدیدی برای ورزشکاران است.

صبحانه هر روزه بصورت بوفه‌ای برای مهمانان تهیه می‌شود و رستوران هتل با انواع غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای و روسی از مهمانان در یک محیط زیبا و آرام پذیرایی می‌کند.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۳٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲٫۸ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۱٫۱ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۰٫۹ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Respublikanskaya Street 103, 430004 Saransk, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، استخر، مرکز اسپا و سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق خانوادگی، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل مرکور سارانسک (Mercure Saransk Center)

هتل مرکور سارانسک (Mercure Saransk Center)

هتل مرکور سارانسک هتلی مجلل و مدرن است که با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، دارای قیمت معقولی است. بسیاری از جاذبه‌ها به راحتی از این هتل قابل دسترس هستند.

 اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و بیشتر آن‌ها چشم‌اندازی عالی از شهر را دارند؛ همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار و حمامی اختصاصی است. صبحانه به صورت بوفه‌ای هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز منویی متنوع را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۳ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۳ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۰٫۴ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۰٫۹ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است.

  • آدرس: 37 Kommunisticheskaya ulitsa, 430000 Saransk, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۱۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، استخر، مرکز اسپا و سونا، انواع ماساژ، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق خانوادگی، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، فرانسوی)

هتل مریدیان (Meridian)

هتل مریدیان (Meridian)

هتل مریدیان هتلی لوکس در مرکز شهر است که دسترسی بسیار خوبی به دیدنی‌های شهر، مراکز خرید و رستوران‌ها دارد. اتاق‌های هتل دارای دکوری کلاسیک، با وسایل چوبی زیبا با منب‌کاری‌های ظریف است. همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی اختصاصی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل با غذاهای لذیذ اروپایی و منوی بی‌نظیری که سرآشپز پیشنهاد می‌دهد، از مهمانان میزبانی می‌کند. بار هتل با دکور چوبی زیبایی که دارد یک مکان عالی برای تست نوشیدنی‌های متنوع و گپی با دوستان یا همراهان خواهد بود.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۲٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۲ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۰٫۴ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۱٫۱ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است.

  • آدرس: Hmelnitskogo Street 34a, 430000 Saransk, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق خانوادگی، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ویکتوریا (Hotel Victoria at the sports school)

هتل ویکتوریا (Hotel Victoria at the sports school)

هتل ویکتوریا یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر سارانسک است که انتخابی عالی برای اقامت در این شهر خواهد بود. مهمانان از همان ابتدای ورود خود با برخورد صمیمانه کارمندان رو به رو می‌شوند و آن‌ها با راهنمایی‌های دقیق خود شرایط اقامت را برای مهمانان بهتر می‌کنند.

اتاق‌های هتل مدرنو زیبا هستند و با دقت و ظرافت خاصی انتخاب شده‌اند و رنگ استخوانی وسایل با کاغذ دیواری‌های زیبا در کنار هم محیطی خاص را ایجاد کرده‌اند؛ اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس و حمامی شیک با لوازم بهداشتی هستند. مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند و از امکاناتی که در مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد، بهره ببرند.

صبحانه این هتل بسیار وسوسه‌انگیز و متنوع است و کمتر کسی می‌تواند از خوردن آن صرف نظر کند. رستوران هتل نیز با غذاهای محلی و لذیذ روسی از مهمانان پذیرایی می‌کند؛ از دسرهایی که در میز مخصوص دسر در این رستوران وجود دارد نیز نباید غافل شد.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۱٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۴٫۶ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۴٫۷ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۵٫۴ کیلومتر فاصله است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Улица Победы 3А, 430013 Saransk, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، سونا، استخر، ماساژ، سولاریوم، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اسنک بار، امکانات تفریحی (تور دوچرخه‌سواری،‌ ایروبیک، تور پیاده‌روی، کرایه دوچرخه) پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق خانوادگی، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

 

هتل فور پوینت شرایتون سارانسک (Four Points by Sheraton Saransk )

هتل فور پوینت شرایتون سارانسک (Four Points by Sheraton Saransk )

هتل فور پوینت شرایتون سارانسک هتلی 5 ستاره و لوکس در این شهر است که اقامتی لوکس و مجلل را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و مهمانان به راحتی می‌توانند به بسیاری از بخش‌ها از دیدنی‌ها تا مراکز خرید دسترسی آسانی داشته باشند.

اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و شیک هستند و فضای دلباز اتاق‌ها رضایت بیشتری را برای مهمانان ایجاد کرده است. امکانات در همه اتاق‌ها بسیار عالی است و تمام شرایط رفاهی مهمانان فراهم شده است.

مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای لذیذ روسی در رستوران هتل لذت ببرند و با نوشیدنی‌های که کارکنان رستوران به آنان پیشنهاد می‌دهند طعم غذا را برای خود خوشایندتر کنند. این هتل دارای استخر سرپوشیده است و علاقه‌مندان می‌توانند از امکانات این بخش از هتل نیز بهره‌مند شوند.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۲٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۹ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۰٫۳ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۰٫۶ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Sovetskaya Street 54, 430005 Saransk, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، استخر، بیلیارد، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق خانوادگی، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل 4 ستاره سارانسک

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره سارانسک از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 بود؛ اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه