بهترین رستوران های هرمز؛ جزیره هفتاد رنگ

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
 بهترین رستوران های هرمز؛ جزیره هفتاد رنگ

جزیره هرمز مقصد سفر بکر و جذابی است که هنوز خیلی‌ها به آن سفر نکرده‌اند. با رستوران‌های خوب جزیره هرمز آشنا شوید.

جزیره‌‌ی هرمز در فاصله‌ی هشت کیلومتری بندرعباس و در کنار تنگه‌ی هرمز قرار دارد. گردشگری در این جزیره چند سالی است رونق بیشتر یافته است و گردشگران زیادی به تماشای جاهای دیدنی هرمز می‌روند.

خوب است پیش از سفر به هرمز، چند رستوران و کافه را بشناسید. در جزیره‌ی هرمز رستوران‌های زیاد و متنوعی وجود ندارد. اما خیال‌تان راحت باشد که غذای خوشمزه و خوش‌عطروبو خواهید خورد؛ غذاهای جنوبی لذیذی که با مهر پخته و ارائه می‌شود. 

نقطه‌ی مشترک میان این غذاخوری‌ها، میزبانی گرم، غذای دریایی خوش‌مزه و چیدمان سنتی و دلنشین است.

آشپزخانه خنجی زاده

آشپزخانه خنجی زاده هرمز

همان‌گونه که از نامش آشکار است، آشپزخانه‌ی یک خانه‌ی محلی به روی شما باز است. در آشپزخانه‌ی خنجی‌زاده گذشته از برخورد گرم و مهمان‌نوازانه‌ی میزبان، غذاهای خوشمزه‌ی جنوبی مانند قلیه ارائه می‌شود. در این رستوران خانگی هرچه با میگو پخته شود، مزه‌ی آسمانی دارد.

غذاخوری خاله فاطمه و خالو شهریار

غذاخوری خاله فاطمه و خالو شهریار

تعجبی ندارد که در این غذاخوری، غذاهای دریایی سرو شود. مسافر جنوب که باشید،‌ چه خوراکی لذیذتر از میگو و ماهی؟

در غذاخوری خاله فاطمه و خالو شهریار خوراکی‌های خوشمزه‌ای مانند ماهی شیر و میگوپلو ارائه می‌شود. ظرف‌ها و حال و هوای این غذاخوری همه سنتی هستند.

کافه گلک

کافه گلک

صبحانه، ناهار و شام را می‌توانید در کافه گلک میل کنید. نکته‌ی جالب اینکه در این کافه غذاهای وگان هم سرو می‌شود. چیدمان کافه چشم‌نواز است.

کافه گلک

تابلوهای زیبا و بطری‌هایی که خاک جزیره هرمز را به‌نمایش می‌گذارند، بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند. اگر برای صرف شام به کافه گلک می‌روید، دیر نکنید.

کافه رونگ

کافه رونگ

این کافه در مجموعه‌ی فرهنگی گردشگری رونگ قرار دارد. در کافه رونگ قهوه، نوشیدنی خنک و اسنک سرو می‌شود. اما جذاب‌تر از این‌ها، چشم‌انداز زیبایی است که مقابل دیدگان شما گسترده شده است.

کافه رونگ

در این کافه‌ی جذاب خستگی در کنید و برای تماشای دیدنی‌های جزیره هرمز انرژی بگیرید. لقمه‌های سرد و گرم محلی، قهوه‌ی خوش‌عطر و خوراکی‌هایی مانند شیره‌ی خرما و ارده در خاطر شما خواهند ماند. 

کافه صبورآ

کافه صبورا

یک گزینه‌ی دیگر در قلب هرمز، کافه صبورآ است. در این کافه می‌توانید نوشیدنی سرد و گرم، کیک و دسر میل کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه