فستیوال فوجی راک ۲۰۱۸ ژاپن ؛ بزرگترین و بهترین فستیوال موسیقی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
فستیوال فوجی راک ۲۰۱۸ ژاپن ؛ بزرگترین و بهترین فستیوال موسیقی

فستیوال فوجی راک ژاپن یکی از بهترین و بزرگ‌ترین فستیوال‌های موسیقی در آسیا و حتی در جهان است که علاقه‌مندان را از سراسر جهان به ژاپن می‌آورد. این فستیوال در محیطی کوهستانی و زیبا برگزار می‌شود.

فستیوال موسیقی فوجی راک ژاپن (Fuji Rock) از ۲۷ام تا ۳۱ام جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد تا ۹ مرداد ۱۳۹۷) در نزدیکی پیست اسکی نیبا، در شرق کوه Takenoko و در استان نیگاتا برگزار می‌شود. این فستیوال یکی از رؤیایی‌ترین و شادترین فستیوال‌های جهان برای عاشقان به موسیقی است.

فستیوال فوجی راک

فوجی راک بزرگ‌ترین رویداد موسیقی در فضای باز در ژاپن و یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین جشنواره‌های موسیقی در آسیا و جهان است. این فستیوال از سال ۱۹۹۷ در پایین کوه فوجی برگزار شده است، اما از سال ۱۹۹۹ به پیست اسکی نیبا منتقل شد. در فستیوال راک فوجی، موسیقی راک و الکترونیکی نمایش می‌دهند و میزبان هنرمندانی مانند: ed Hot Chili Peppers، Beck،Sigur Rós، Battles، Babymetal،Ben Harper و The Innocent Criminals خواهد بود.

جشنواره فوجی راک یکی رویداد جادویی و بی‌نظیر در عرصه موسیقی است. در این فستیوال غذاهای فوق‌العاده با قیمت عالی، حمام‌های آب داغ در تمام شب، محیط کوهستانی زیبا و چشم‌نواز، جمعیتی فوق‌العاده دوستانه در کنار بهترین هنرمندان موسیقی از انگلیس، آمریکا و هنرمندان داخلی ژاپن وجود دارد. با حضور هنرمندان بزرگی که در این فستیوال هنرنمایی می‌کنند این جشنواره به جهانیان بیشتر شناخته می‌شود.

فستیوال فوجی راک

قیمت بلیت‌های ورودی فستیوال از ۱۸۰۰۰ ین شروع می‌شود و تا ۲۰۰۰۰ ین ادامه پیدا می‌کند. می‌توانید از تمام وسایل نقلیه موجود در شهرهای ژاپن مانند قطار و ماشین برای رفتن به فستیوال استفاده کنید، البته نزدیک به ۲۰۰۰ بسته گردشگری از ۲۲ شهر در اطراف ژاپن با قطار و اتوبوس همراه با بلیت‌ها ورودی آماده خدمت به علاقه‌مندان این فستیوال هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه