بهترین هتل های 4 ستاره زاگرب؛ شهری با موزه های خاص در کرواسی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره زاگرب؛ شهری با موزه های خاص در کرواسی

زاگرب پایتخت دیدنی کرواسی با داشتن جاذبه‌های بی‌نظیر و موزه‌های جالب مورد توجه گردشگران است؛ هتل‌های 4 ستاره در این شهر کیفیتی در حد هتل‌های لوکس و مجلل را برای مهمانان خود ارائه می‌دهند.

زاگرب شهری زیبا و رویایی در اروپا است که دارای بناهایی با معماری خیره‌کننده، جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده، بازارهای پررونق و مواد غذایی بی‌نظیر، سرزمینی مملو از جشنواره‌های مختلف، رستورا‌ن‌ها و کافه‌های مدرن و سرشار از روح اجتماعی با عطر دلنشین قهوه، نسکافه و نوشیدنی‌های محبوب است که آرامش، هنر، عشق و البته اقتصاد را به خوبی در کنار یکدیگر دارا است. کرواسی بین بالکان و اروپای مرکزی قرار دارد، کشوری که امپراتوری‌ها و پادشاهی‌های متعددی را در طی هزاران سال تجربه کرده و همین امر باعث شده است که زاگرب محلی دیدنی و تاریخی قلمداد شود.

با توجه به اینکه گردشگری در این شهر بسیار رونق دارد، هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود و مسافرین با انتخاب هتل‌های لوکس و مجلل می‌توانند سفری خاص و تکرارنشدنی را تجربه کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های 4 ستاره زاگرب و امکاناتی که ارائه می‌دهند، آشنا شویم.

هتل 4 ستاره زاگرب

هتل پانوراما زاگرب (Panorama Zagreb Hotel)

هتل پانوراما زاگرب (Panorama Zagreb Hotel)

هتل پانوراما زاگرب یکی ازهتل‌های 4 ستاره در این شهر است که با مرکز شهر ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. برخورد دوستانه کارمندان این هتل، زبانزد همه مهمانان است و آن‌ها امکانات و شرایط فوق‌العاده‌ای را برای مسافرین خود فراهم می‌کنند.

اتاق‌ها دارای منظره زیبایی از شهر هستند و همه اتاق‌ها با لوازم زیبا، ساده و تخت‌های راحت مبله شده‌اند و همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند. اتاق‌ها دارای یک حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی نیز هستند.

این هتل دارای یک رستوران با چشم‌انداز پاناروما از شهر است که با غذاهای خوش‌طعم اصیل و محلی کرواسی در کنار غذاهای متنوع بین‌المللی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع و عالی آماده سرو نوشیدنی‌های متنوع برای مهمانان خود است. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان در رستوران هتل سرو می‌شود.

علاقه‌مندان به تناسب اندام و کسانیکه روزانه به ورزش می‌پردازند می‌توانند به باشگاه هتل مراجعه کنند و از وسایل آن استفاده کنند. از هتل تا موزه میمارا ۱٫۲ کیلومتر، تا باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه توهم‌ها زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار دولاس ۲٫۲ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۲ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۲ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۲ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Kresimira Cosica 9, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، زمین تنیس، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سالن آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواتی، ایتالیایی، انگلیسی)

هتل بست وسترن پرمیر آستوریا (Best Western Premier Hotel Astoria)

هتل بست وسترن پرمیر آستوریا (Best Western Premier Hotel Astoria)

هتل بست وسترن پرمیر آستوریا هتلی لوکس و مجلل در زاگرب است که از همان بدو ورود حس خوبی به شما می‌دهد. طراحی زیبای داخلی آن و نظم بسیاری که در آن وجود دارد، شما را از انتخاب خود مطمئن می‌کند. هتل آستوریا در فاصله ۳۰۰ متری از ایستگاه قطار قرار دارد و بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های شهر از این هتل به راحتی در دسترس است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و رنگ کرم در کنار مبلمان راحتی و تخت‌های چوبی قهوه‌ای رنگ، ترکیب هماهنگی را ایجاد کرده‌اند که در نور آباژور در شب و پرده‌های شطرنجی این هماهنگی بیشتر جلوه می‌کند. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، میز کار و حمامی مجلل با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل با غذاهای محلی و بین‌المللی در یک فضای زیبا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مهمانان با انتخاب یک نوشیدنی اصیل و ناب در این رستوران طعم غذای خود را ماندگارتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. کافه هتل نیز یک گزینه عالی برای یک عصرانه و خواندن روزنامه و مجلات یا کتاب مورد علاقه‌تان خواهد بود.

از هتل تا کلیسای جامع زاگرب ۱٫۱ کیلومتر، تا آرت پاویون ۰٫۱ کیلومتر، تا باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه توهم‌ها زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار دولاس ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۱٫۱ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۱٫۱ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۰٫۲ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۰٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Petrinjska 71, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، باغ، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سالن آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل پالیس زاگرب (Palace Hotel Zagreb)

هتل پالیس زاگرب (Palace Hotel Zagreb)

هتل پالیس زاگرب هتلی با معماری بی‌نظیر و دیدنی است که مانند قصری باشکوه در محلی که قرار دارد، می‌درخشد. این هتل که در قلب شهر قرار دارد، فعالیت خود را به عنوان اولین هتل لوکس در شهر و در سال ۱۹۰۷ شروع کرد و همچنان با همان زیبایی و کیفیت می‌درخشد. به هنگام ورود به لابی هتل و دیدن سقف شیشه‌ای و دایره‌ای شکل که در آن نصب شده است، شما شگفت‌زده خواهید شد و از این همه زیبایی و محیط آرام هتل در کنار عناصر هنری که در گوشه و کنار آن قرار دارد، حس آرامش پیدا خواهید کرد.

اتاق‌های هتل با بهترین امکانات و با ساختاری زیبا آماده برای اقامت مهمانان است و مسافرین کمترین کمبودی در اتاق‌های خود نخواهند داشت. همه اتاق‌ها که با مبلمانی زیبا مبله شده‌اند، دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک و مرمرین با لوازم بهداشتی، تلویزیون و میز کار هستند.

سرآشپز در رستوران این هتل با منویی متنوع و غذاهای اصیل که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه هر روزه با نان‌های تازه، انواع پنیرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مسافرین سرو می‌شود. خدمات اسپا و ماساژ نیز در این هتل وجود دارد که یک گزینه عالی برای ریلکس کردن است و علاقه‌مندان به ورزش هم می‌توانند به باشگاه هتل مراجعه کنند.

از هتل تا گالری مدرن زاگرب ۰٫۱ کیلومتر، کلیسای جامع زاگرب ۱٫۱ کیلومتر، تا آرت پاویون ۰٫۲ کیلومتر، تا باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه توهم‌ها زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار دولاس ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۰٫۸ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۰٫۹ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۰٫۳ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۰٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Square J.J.Strossmayer 10, Donji Grad, 10 000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل دوبرونیک (Hotel Dubrovnik)

هتل دوبرونیک (Hotel Dubrovnik)

هتل دوبرونیک هتلی 4 ستاره و مجلل در قلب زاگرب است که در سال ۱۹۲۹ افتتاح شد. اگر به دنبال انتخابی کلاسیک و در عین حال با امکانات جدید و مدرن هستید، این هتل یک گزینه عالی خواهد بود.

اتاق‌های بازسازی شده این هتل با دکوراسیون مدرن و ترکیب رنگ‌های شاد محیط آرام و دوست‌داشتنی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر و بزرگ است که نور کافی را به درون اتاق‌ها می‌رساند. اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم کرده‌اند و آن‌ها هیچ کمبودی در مدت اقامت خود نخواهند داشت.

رستوران آمریکایی هتل با گزینه‌های متنوع از مهمانان خود میزبانی می‌کند؛ استیک این رستوران از غذاهای ویژه‌ای است که به مهمانان آن پیشنهاد می‌شود. رستوران هتل دارای یک تراس زیبا است که می‌تواند یک گزینه عالی برای خوردن وعده غذایی باشد.

از هتل تا گالری مدرن زاگرب ۰٫۳ کیلومتر، کلیسای جامع زاگرب ۰٫۵ کیلومتر، تا باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه توهم‌ها زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار دولاس ۰٫۲ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۰٫۲ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۰٫۹ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۰٫۷ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۰٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ljudevita Gaja 1, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی)

هتل اینترنشنال (Hotel International)

هتل اینترنشنال (Hotel International)

هتل اینترنشنال هتلی 4 ستاره در زاگرب است که ما بین بخش قدیمی و بخش تجاری شهر قرار دارد، به همین دلیل یک گزینه عالی هم برای گشت و گذار شهری و هم برای سفر کاری است. این هتل دارای یک اتاق کنفرانس است که برای قرارهای کاری نیز مناسب است.

اتاق‌های هتل ساده، شیک و دلباز هستند و همه امکانات مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی با لوازم بهداشتی را شامل می‌شود. غذاهای محلی و بین‌المللی با منویی متنوع در رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود.

از هتل تا گالری مدرن زاگرب ۰٫۳ کیلومتر، تا آرت پاویون ۱ کیلومتر کلیسای جامع زاگرب ۲ کیلومتر، تا باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه توهم‌ها زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار دولاس ۱٫۷ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۱٫۸ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۰٫۹ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۱٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Miramarska 24, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۰۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، کازینو، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، امکانات وی آی پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل آریستوس (Hotel Aristos)

هتل آریستوس (Hotel Aristos)

هتل آریستوس هتلی مجلل و لوکس است که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از فرودگاه قرار دارد و امکانات بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کند تا اقامتی آرام و با خاطرات شیرین را در این هتل تجربه کنند.

اتاق‌های هتل با وسایل مدرن و زیبا مبله شده‌اند و هارمونی بین رنگ‌های بکار رفته بسیار دقیق و ظریف است. امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، حمامی مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون و مینی‌بار در همه اتاق‌ها برای رفاه حال مسافرین فراهم شده است.

یکی از بخش‌های اصلی این هتل که نسبت به سایر امکانات در آن بیشتر جلوه می‌کند، بخش اسپا و ماساژ این هتل است که با کادری مجرب و حرفه‌ای و با تنوع بسیار به ارائه خدمات برای مهمانان خود می‌پردازد. محیط آرام این مرکز در کنار موسیقی‌هایی که پخش می‌شود، حس آرامش بسیاری به مهمانان خود منتقل می‌کند.

هتل دارای رستوران‌های متنوع با دکوراسیون متفاوت است که مهمانان با توجه به سلیقه غذایی و محیطی که علاقه دارند، می‌توانند به هر کدام مراجعه کنند و از غذاهای لذیذ آن بچشند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان پذیرایی می‌کند و بی‌شک این بخش از هتل یک گزینه عالی برای دورهمی‌های دوستانه و آشنایی با افراد جدید خواهد بود.

از هتل تا کلیسای جامع زاگرب ۷٫۸ کیلومتر، تا باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۶٫۶ کیلومتر، تا موزه توهم‌ها زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار دولاس ۷٫۵ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۷٫۷ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۷٫۷ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۶٫۶ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۱٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Cebini 33, 10010 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، مرکز اسپا، انواع ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، انگلیسی)

هتل فونیکس (Hotel Phoenix)

هتل فونیکس (Hotel Phoenix)

هتل فونیکس هتلی 4 ستاره در بخش شرقی شهر زاگرب است که با مرکز شهر ۲۰ دقیقه فاصله دارد. اتاق‌های هتل با آثار هنری و نقاشی‌های زیبا مزین شده و فضای هنری را ایجاد کرده است. در دکور اتاق‌ها از رنگ‌های شاد استفاده شده و استفاده از مبلمان و تخت‌ مدرن محیط دوست داشتنی را برای مهمانان ایجاد کرده است.

صبحانه به صورت بوفه‌ای هر روزه با تنوع بسیار زیاد برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان روز خود را با یک صبحانه فوق‌العاده شروع خواهند کرد. رستوران هتل نیز با غذاهای اصیل کرواسی و بین‌المللی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. بار هتل دارای تنوع بسیاری از نوشیدنی‌ها است که سر زدن به آن خالی از لطف نخواهد بود و بی‌شک با طعم‌هایی آشنا خواهید شد که برای شما تازگی خواهد داشت.

هتل دارای مرکز اسپا و سونا برای علاقه‌مندان است و می‌توانند در اوقات فراغت خود به آن مراجعه کنند. از هتل تا باغ‌ وحش زاگرب ۸٫۲ کیلومتر، کلیسای جامع زاگرب ۱۱٫۱ کیلومتر، بازار دولاس ۱۱٫۶ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۱۱٫۹ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۱۱٫۹ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۱۱٫۶ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۱۱٫۶ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Sesvetska cesta 29, 10360 Sesvete, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، مرکز اسپا، انواع ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، انگلیسی، صربی، اسلوونی، آلمانی)

هتل دابل تری بای هیلتون زاگرب (DoubleTree by Hilton Zagreb)

هتل دابل تری بای هیلتون زاگرب (DoubleTree by Hilton Zagreb)

هتل دابل تری بای هیلتون زاگرب هتلی لوکس در بخش مرکزی تجاری زاگرب است که همه امکانات آن مدرن است. از این هتل و از بخش‌های مختلف آن نمایی پاناروما از شهر را خواهید داشت. اتاق‌های شیک هتل دارای فضایی باز و بزرگ هستند و امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون در همه اتاق‌ها فراهم شده است. مهمانان می‌توانند از دیدن منظره شهر از اتاق‌های خود به خصوص در شب و در تراس هتل لذت ببرند.

هتل دارای حمام ترکی و سونای فنلاندی است که مهمانان برای برطرف کردن خستگی خود و زمانیکه از گشت و گذار شهری فارغ شده‌اند، می‌توانند از امکانات آن بهره ببرند. مرکز تناسب اندام در هتل نیز با لوازم پیشرفته و جدید مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش است.

رستوران هتل نیز با ارائه بهترین غذاها بخصوص غذاهای دریایی و گریل شده از مهمانان پذیرایی می‌کند. کارمندان رستوران نیز با ارائه نوشیدنی‌های مخصوص و اصیل لذت غذاخوردن را برای مهمانان بیشتر می‌کنند. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیاری از کیک‌ها، شیرینی‌ها و آبمیوه‌ها سرو می‌شود.

از هتل تا آرت پاویون ۱٫۹ کیلومتر، تا گالری مدرن زاگرب ۲٫۱ کیلومتر، تا باغ‌ وحش زاگرب ۲٫۷ کیلومتر، کلیسای جامع زاگرب ۲٫۷ کیلومتر، بازار دولاس ۲٫۴ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۲٫۷ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۲٫۷ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۱٫۹ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۲٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Grada Vukovara 269a, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، مرکز اسپا، انواع ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، شبکه تلویزیونی کودکان، سویئت ماه عسل، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل زیگ زاگ زاگرب (ZigZag Zagreb - Downtown Apartments)

هتل زیگ زاگ زاگرب (ZigZag Zagreb - Downtown Apartments)

هتل زیگ زاگ زاگرب هتل آپارتمانی مدرن است که هر یک از واحدهای آن کاملا مجهز است و همه امکانات یک خانه مبله شده را دارا است. دکوراسیون آپارتمان‌ها مدرن است و از رنگ‌های شاد و مختلفی در طراحی آن استفاده شده است.

این هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و تنها با ۱۰۰ متر پیاده‌روی می‌توان به میدان اصلی شهر دسترسی داشت. از هتل تا آرت پاویون ۰٫۴ کیلومتر، تا گالری مدرن زاگرب ۰٫۲ کیلومتر، تا باغ گیاه شناسی زاگرب ۰٫۹ کیلومتر، کلیسای جامع زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، بازار دولاس ۰٫۴ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده حدود ۰٫۷ کیلومتر، کلیسای سنت مارک زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، تا میدان پادشاه تومیسلاو ۰٫۵ کیلومتر و تا موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب ۰٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Petrinjska 9, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶ واحد است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، محلی برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواتی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره زاگرب

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های لوکس و 4 ستاره شهر زاگرب بوده، بی‌شک تعداد این هتل‌ها بیشتر است، اما تلاش شد تا هتل‌هایی معرفی شود که در نوع امکانات و موقعیت شهری از برتری بیشتری برخوردار باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه