بهترین هتل های شهرکرد؛ مرتفع ترین مرکز استان در ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
بهترین هتل های شهرکرد؛ مرتفع ترین مرکز استان در ایران

برای اقامت در شهرکرد خیال‌تان راحت باشد چون هتل‌های آن اندازه و کافی هستند و سرویس خوب و مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهند.

شهرکرد یکی از شهرهای مرکزی ایران و مرکز استان چهار محال بختیاری است. این شهر زیبا همچنین لقب بام ایران را نیز به خود اختصاص داده است زیرا مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران به شمار می‌رود. شهرکرد در منطقه‌ای کوهستانی در بخش شمالی رشته‌کوه زاگرس قرار گرفته و به همین دلیل تابستان‌هایی معتدل و خنک و زمستان‌های خیلی سردی دارد. در تپه‌های باستانی این شهر، سفالینه‌هایی کشف شد که قدمت هفت‌هزار ساله این شهر را نشان می‌دهند. با سفر به این شهر می‌توانید از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی فراوان آن بهره مند شوید.

اقامت نکته بسیار مهمی برای سفر است و همیشه باید اول از همه در نظر گرفته شود. برای اقامت در شهرکرد خیال‌تان راحت باشد، چون هتل‌های آن اندازه و کافی هستند و سرویس خوب و مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. با هر بودجه یا سلیقه‌ای که باشید می‌توانید هتل یا مهمانسرایی در این شهر پیدا کنید.  

شهرکرد

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی شهرکرد

هتل چهار ستاره پارسیان آزادی بر بلندای تپه‌ای مشرف به شهر زیبای شهرکرد جای گرفته است. این هتل زیرمجموعه شرکت هتل‌های پارسیان و وابسته به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان است. هتل آزادی با فراهم کردن محیطی دلنشین و دلپذیر برای اقامت لذت استفاده از طبیعت زیبا و منحصر‌ به‌ فرد شهرکرد را دوچندان کرده است. این هتل همچنین فاصله نزدیکی به بازار، موزه باستان شناسی شهرکرد یا حمام پرهیزکار، مسجد اتابکان، امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون، فرودگاه و ترمینال مسافربری دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، فضای سبز، کافی‌نت، اینترنت در لابی، آرایشگاه، سالن همایش، سالن اجتماعات، رستوران پارسه، رستوران روباز تابستانه زمان‌خان، سالن ورزشی با امکانات کامل، پارک فضای باز و سرپوشیده مخصوص بازی کودکان، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، رستوران بام، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، خشکشویی

آدرس: شهرکرد، ابتداری بلوار فارابی

هتل آپارتمان دامون

هتل آپارتمان دامون

هتل آپارتمان دامون یک هتل آپارتمان سه ستاره میان‌رده در شهرکرد در استان چهار محال بختیاری است. این هتل دسترسی راحتی به فرودگاه بین‌المللی شهرکرد، موزه باستانی شهرکرد، پایانه مسافربری و آبشار آتشگاه دارد. هتل آپارتمان دامون با کارکنانی مجرب و آزموده در محیطی دل‌انگیز و آرامش‌بخش آماده پذیرایی از میهمانان عزیز و ارجمند است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، کتابخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فکس، تلفن در لابی، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی، خشکشویی

آدرس: شهرکرد، خیابان دوازدهم محرم شمالی، میدان بسیج

هتل جهانگردی شهرکرد

هتل جهانگردی شهرکرد

هتل جهانگردی شهرکرد یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهرکرد در کشور ایران است. این هتل در سال ۱۳۸۶ به‌طور کلی بازسازی شد و با امکانات مدرن در اختیار میهمانان قرار گرفت. هتل جهانگردی تا تالاب چغاخور، حاشیه زاینده‌رود، پل زمانخان، موزه باستان‌شناسی شهرکرد و فرودگاه بین‌المللی شهرکرد فاصله نزدیکی دارد.

هتل جهانگردی شهرکرد

امکانات هتل: لابی، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، پارک کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، تلفن در لابی، پارکینگ، اینترنت در لابی

آدرس: شهرکرد، خیابان شریعتی، روبه‌روی شهرداری

هتل دیبا

هتل دیبا

رستوران دیبا یا رستوران گل‌های سابق از سال ۱۳۸۰ با منویی کامل افتتاح شد و به مدت یازده سال در خدمت مسافران عزیز بود. این رستوران باتوجه به عدم وجود اقامتگاه مناسب و ارزان‌قیمت در سطح شهر اقدام به تاسیس مجموعه‌ای اقامتی به نام هتل دیبا در سال ۱۳۹۰ کرد. در حال حاضر این مجموعه به‌عنوان یک هتل تک ستاره مجهز و با امکانات مطلوب آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل دیبا

امکانات هتل: آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فکس، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی

آدرس: شهرکرد، بلوار معلم، روبه‌روی پارک لاله

مطالب مرتبط:

دیدگاه