افتتاح اولین هتل-سینما در روف داون تاون، امارات متحده عربی

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵
افتتاح اولین هتل-سینما در روف داون تاون، امارات متحده عربی

در روف داون تاون هستید و دوست دارید به سینما بروید، اما حوصله ندارید از هتل خارج شوید؟ نگران نباشید؛ چرا که اولین هتل-سینمای این شهر به زودی افتتاح می‌شود.

شهر روف داون تاون (Rove Downtown) به زودی و با مدیریت «ریل سینماز» (Reel Cinemas) – یکی از شرکت‌های سرگرمی و تفریحی زیرمجموعه‌ی «ایمار هاسپیتالیتی گروپ» (Emaar Hospitality Group) – صاحب سینمایی با ۴۹ صندلی می‌شود. این سینما تئاتر، فیلم‌های بین المللی و منطقه‌ای را به همراه مسابقات ورزشی نمایش می‌دهد و مقرر شده است که در ماه ژوئن سال جاری باز می‌شود.

ساکنان امارات متحده‌ی عربی و مهمانان هتل می‌توانند بلیط این سینما را به قیمت ۷۵ درهم امارات (۲۰ دلار آمریکا) به همراه نوشیدنی و پاپ کورن خریداری کنند!

هتل سینما

دیمین لاتهام، مدیر عامل شرکت ایمار اینترتینمنت، گفت:

ریل سینماز، انتظارات فیلم‌دوستان از سینما را تغییر می‌دهد و شرایط سینمایی متفاوتی را فراهم می‌کند تا مناسب با هر روحیه‌ای باشد.

پیشگام بودن روند نوآورانه‌ی ما، با استفاده از مفهوم جدید هتل-سینما ما را در تغییر چهره‌ی سرگرمی در منطقه کمک می‌کند. ما خود را متعهد به ارائه‌ی سرگرمی‌های استثنایی و افزایش سطح سینمای منطقه می‌دانیم.

این انتظار می‌رود که ایده‌ی هتل-سینما بتواند جنبه‌ی جدیدی به زندگی در روف داون تاون بیفزاید. این نوع از سینما، راحتی را برای مهمانان هتل به ارمغان می‌آورد و سرگرمی‌های بیشتری را در داخل فضای هتل فراهم می‌کند. علاوه بر این، این ایده به بالا بردن موقعیت هتل در نظر مسافرانی که تمایل به تجربه‌ی رویدادهای جدید دارند، کمک می‌کند.

هتل سینما

به غیر از سینما، روف داون تاون خود را آماده‌ی پذیرایی از رویدادها و اجتماعات دیگر هم می‌کند و برای این کار، یک سالن لابی به همراه امکانات کامل آماده کرده است که شامل ۲۴ سالن بدنسازی، استخر شنا در فضای باز، شش اتاق برای برگزاری رویدادی مختلف و یک رستوران است.

اولیویه هارنیش، مدیر عامل گروه مهمانداری ایمار، گفت:

هتل‌های روف، گزینه‌ای عالی برای مسافران معاصری هستند که برای محیط‌های فرهنگی در یک مرکز اجتماعی پر جنب و جوش ارزش قائل هستند. روف داون تاون، به عنوان اولین هتل از گروه هتل‌های روف، جایگاه خود را به عنوان مکانی استثنایی در مسیر برقراری ارتباط با مقصدهای تجاری و تفریحی شهر تثبیت کرده است. روف داون تاون، با افتتاح اولین هتل-سینمای خود، سطح خدمات‌رسانی و ارائه‌ی ارزش افزوده به مهمانان خود را بالاتر برده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه