بهترین هتل های ارزان میلان؛ شهر مهم تجاری ایتالیا

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان میلان؛ شهر مهم تجاری ایتالیا

میلان پایتخت مد جهان است و گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند؛ با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی سفری مقرون به صرفه را در این شهر تجربه خواهید کرد.

میلان از شهرهای بزرگ اروپا و دومین شهر بزرگ کشور ایتالیا است که به‌عنوان پایتخت مُد جهان و مرکز تجارت ایتالیا شناخته می‌شود و از نظر طراحی لباس و اقتصاد در دنیا شهرت فراوانی دارد. بسیاری از شرکت‌های معروف دنیا در شهر میلان قرار دارند و سالانه مسافرین زیادی به این شهر سفر می‌کنند. جدای اینکه این شهر، پایتختی برای علاقه‌مندان به مد است، جاذبه‌های بی‌نظیری دارد که ترکیبی از مدرنیته و میراث غنی گذشتگان است. با توجه به حضور گردشگران در این شهر، انتخاب هتل اقتصادی و مقرون به صرفه گزینه‌ای عالی برای سفر به این شهر خواهد بود که سفری با خاطرت خوب و در عین حال باکیفیت را به همراه داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان میلان بپردازیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

هتل ارزان میلان

هتل آورورا (Hotel Aurora)

هتل آورورا (Hotel Aurora)

هتل آورورا هتلی 3 ستاره و اقتصادی در شهر میلان است که در قلب شهر قرار دارد و یک گزینه عالی برای یک سفر کاری یا سفری ارزان در این شهر خواهد بود. اتاق‌های هتل بسیار ساده و مرتب هستند و با وسایل چوبی ساده اما شیک مبله شده‌اند و امکانات رفاهی مناسب برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده و همه اتاق‌ها در آن مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع است و روزانه اتاق‌ها سرویس می‌شود.

صبحانه روزانه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۱ صبح همه روزه برای مهمانان تهیه می‌شود. از هتل تا ایستگاه مرکزی میلان حدود ۱ کیلومتر، تا خیابان کورسو بوینس ایرس (Corso Buenos Aires) حدود ۰٫۳ کیلومتر، گالری هنر مدرن میلان ۰٫۸ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Corso Buenos Aires 18, Stazione Centrale, 20124 Milan, Italy
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های ضد آلرژی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، آرایشگاه، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل نتونو (Hotel Nettuno)

هتل نتونو (Hotel Nettuno)

هتل نتونو هتلی اقتصادی و ارزان است که در نزدیکی خیابان کورسو بوینس ایرس قرار دارد و همین موضوع این هتل را به هتلی مناسب و اقتصادی تبدیل کرده است که دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف شهر دارد. ایستگاه مرکزی میلان نیز با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل قابل دسترسی است.

اتاق‌های هتل از امکانات استانداردی برخوردار است و همه آن‌ها با وسایل چوبی ساده مبله شده‌اند و تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. از هتل تا ایستگاه مرکزی میلان حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا خیابان کورسو بوینس ایرس (Corso Buenos Aires) حدود ۰٫۲ کیلومتر، گالری هنر مدرن میلان ۱ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۶٫۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Tadino 27, Stazione Centrale, 20124 Milan, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی ، انگلیسی)

هتل کلاب (Club Hotel)

هتل کلاب (Club Hotel)

هتل کلاب هتلی 3 ستاره در مرکز شهر است که امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و از سطح بالایی در میان هتل‌های هم‌رده خود برخوردار است. از هتل تا ایستگاه مرکزی حدود ۴۰۰ متر فاصله است و مسافرین به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل بسیار زیبا دکور شده‌اند و همه آن‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند. یکی از زیبایی‌های این هتل نقاشی‌های دیواری است که در لابی هتل نصب شده و فضای متفاوتی را در آن ایجاد کرده است. صبحانه نیز همه روزه برای مهمانان در رستورانی زیبا با محیطی آرام سرو می‌شود.

از هتل تا ایستگاه مرکزی میلان حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۳ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۶٫۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Copernico, 18, Stazione Centrale, 20125 Milan, Italy
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، آرایشگاه، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل سی‌ای گرند (Ca' Grande)

هتل سی‌ای گرند (Ca' Grande)

هتل سی‌ای گرند هتلی 1 ستاره و ارزان در شهر میلان است که اقامت ساده اما راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل دارای یک باغ کوچک با گل‌های زیبا است که یک گزینه عالی برای گذراندن اوقات فراغت و خوردن نوشیدنی با همسفر خود است. این هتل تا ایستگاه مترو تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و همین موضوع دسترسی را برای مهمانان راحت‌تر کرده است.

اتاق‌های هتل بسیار ساده و زیبا هستند و با روتختی‌های خوش‌رنگ و طرح‌دار دکور شده‌اند. امکانات رفاهی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی در اتاق‌ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است. صبحانه با تنوع بسیاری از نان‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد همه روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و آن‌ها می‌توانند از خوردن صبحانهه خود در باغ کوچک هتل و فضای آن لذت ببرند. از هتل تا ایستگاه مرکزی میلان حدود ۱٫۷ کیلومتر، تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۳٫۶ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۷٫۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است. 

  • آدرس: Via Porpora 87, Città Studi, 20131 Milan, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، باغ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، آرایشگاه، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، کرواسی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل مالتا (Hotel Malta)

هتل مالتا (Hotel Malta)

هتل مالتا هتلی 1 ستاره و اقتصادی است که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و امکانات معمولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل نیز دارای یک باغ کوچک است که فضای دلپذیری را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اتاق‌ها بسیار ساده اما تمیز و مرتب هستند و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی‌اند. از هتل تا ایستگاه مرکزی میلان حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا خیابان کورسو بوینس ایرس (Corso Buenos Aires) ۱ کیلومتر، تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۳٫۳ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۷٫۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Giovanni Ricordi 20, Città Studi, 20131 Milan, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، باغ، تراس، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، آرایشگاه، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی)

هتل سنترال استیشن (Hotel Central Station)

هتل سنترال استیشن (Hotel Central Station)

هتل سنترال استیشن هتلی ارزان و اقتصادی در میلان است که با قدم گذاشتن در آن حس می‌کنید که در یک خانه ساده قرار دارید که حس آرامش بسیاری را به شما می‌بخشد. این هتل تا ایستگاه مترو تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و دسترسی را برای مسافرین راحت کرده است.

اتاق‌های هتل با وسایل ساده مبله شده‌اند و دارای امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند. از هتل تا ایستگاه مرکزی میلان حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۲٫۸ کیلومتر تا خیابان کورسو بوینس ایرس ۱٫۱ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۶٫۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Sammartini 15, Stazione Centrale, 20125 Milan, Italy
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، چینی)

هتل آمالفی (Hotel Amalfi)

هتل آمالفی (Hotel Amalfi)

هتل آمالفی هتلی 2 ستاره است که امکانات آن از سطح بالایی برخوردار است و بی‌شک مهمانان اقامتی عالی و مقرون به صرفه را در این هتل تجربه خواهند کرد. این هتل در محله‌ای قرار دارد که نمایشگاه‌های قدیمی شهر در آن برگزار می‌شده و امروزه نیز بسیاری از آن‌ها همچنان دایر هستند.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و مدرن هستند و از لوازمی زیبا در رنگ‌های روشن استفاده شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. مهمانان از اتاق‌های خود نیز می‌توانند از دیدن منظره شهر لذت ببرند.

از هتل تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۲٫۹ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۲٫۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Quarnero 18, Fiera Milano, 20146 Milan, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، باغ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل زامبالا لاگچری رزیدنت (Zambala Luxury Residence)

هتل زامبالا لاگچری رزیدنت (Zambala Luxury Residence)

هتل زامبالا لاگچری رزیدنت هتلی اقتصادی است که شما را غافلگیر می‌کند. امکانات این هتل در این سطح بی‌نظیر است و مهمانان با امکانات و خدماتی فراتر از یک هتل 2 ستاره روبه رو خواهند شد. هر یک از اتاق‌ها در این مجموعه زیبا دارای حمام اختصاصی، آشپزخانه مجزا، تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی‌سیم است.

مهمانان در این هتل می‌توانند از مرکز تناسب اندام و لوازم ورزشی که در آن برای مسافرین در نظر گرفته شده است، بهره ببرند؛ ویژگی دیگری که این هتل دارد خدمات ماساژ است که مهمانان با پرداخت اضافه بها می‌توانند از امکانات عالی این بخش استفاده کنند.

از هتل تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۲٫۷ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Brembo 29, Ripamonti Corvetto, 20139 Milan, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، مرکز تناسب اندام، ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی، یونانی)

هتل استرید (Hotel Astrid)

هتل استرید (Hotel Astrid)

هتل استرید هتلی با نمای زیبا و رنگ آجری است که گزینه‌ای مقرون به صرفه و عالی در شهر میلان است که با توجه به نزدیکی به ایستگاه مترو دسترسی راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل با لوازم ساده مبله شده است و مهمانان اقامت راحتی را در آن تجربه خواهند کرد. اتاق‌های هتل دارای امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

از هتل تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۳٫۴ کیلومتر، تا خیابان کورسو بوینس ایرس ۱٫۱ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۷٫۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Lulli 22, Città Studi, 20131 Milan, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل دلیزیا (Hotel Delizia)

هتل دلیزیا (Hotel Delizia)

هتل دلیلزیا هتلی میان‌رده و اقتصادی است که شما عاشق آن می‌شوید. این هتل در منطقه Porta Vittoria قرار دارد که یک منطقه مسکونی آرام در میلان است. سیستم حمل و نقل عمومی از این هتل به راحتی در دسترس است و یک گزینه عالی برای گشت و گذار در شهر است.

اتاق‌های هتل زیبا و جادار هستند و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. صبحانه روزانه برای مهمانان در رستوران کوچک هتل سرو می‌شود. از هتل تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۳٫۴ کیلومتر، تا خیابان کورسو بوینس ایرس ۱٫۷ کیلومتر، تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۲٫۳ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۷٫۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Archimede 86, P. Vittoria, 20122 Milan, Italy
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه دوچرخه، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شستشو، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل دمو (Hotel Demo)

هتل دمو (Hotel Demo)

هتل دمو آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های ارزان در شهر میلان است که در این مقاله معرفی می‌کنیم. این هتل یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در این شهر است که امکانات بی‌نقص و بی‌نظیری را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و می‌توان گفت در میان هتل‌های هم‌رده خود نوعی هتل لوکس محسوب می‌شود.

اتاق‌های این هتل با دکور بی‌نظیری که دارد و رنگ‌های گرمی که در دکوراسیون آن استفاده شده، فضای جذابی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است و همه اتاق‌ها امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی را شامل می‌شوند.

از هتل تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۲٫۹ کیلومتر، تا کلیسای جامع دوئومو میلان حدود ۲٫۳ کیلومتر و ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium) حدود ۶٫۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و کلیساهای بزرگ است.

  • آدرس: Via Tonale 14, Stazione Centrale, 20125 Milan, Italy
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه دوچرخه، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اسنک بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شستشو، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی، فرانسوی)

هتل ارزان میلان

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان و اقتصادی در میلان بود که در این مقاله سعی شد بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت شهری و امکانات معرفی شود؛ اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربه‌های خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه