بهترین زمان سفر به کپنهاگ؛ شادترین پایتخت اروپایی در دانمارک

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
بهترین زمان سفر به کپنهاگ؛ شادترین پایتخت اروپایی در دانمارک

کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک، یکی از زیباترین، زنده‌ترین و شادترین پایتخت‌های جهان است. برای برنامه‌ریزی بهترین زمان سفر به کپنهاگ، در این مقاله با ما، جزئیات آب و هوایی این شهر خارق‌العاده را بخوانید.

دانمارک اغلب به‌عنوان شادترین کشور جهان شناخته می‌شود و شکرت در تورهای دانمارک می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد. اما بهترین زمان سفر به این کشور چه زمانی است؟

در حالی که برخی از اروپایی‌ها از لباس‌های مد روز و غذاهای گران و مجلل لذت می‌برند، شهروندان دانمارکی، اوج کمال را در چیز دیگری می‌بینند: هیگ (hygge). هیگ در زبان دانمارکی به‌معنای راحتی و آرامش است. آرامش، حسی است که در تمام شهر ??????، به چشم می‌خورد؛ از فروشگاه‌های مبلمان آنتیک به دقت انتخاب شده تا غذاهایی لذیذ که در رستوران‌های سنتی دانمارکی سرو می‌شوند.

کیفیت زندگی یک داده است: خب بالاخره، دانمارکی‌ها اغلب شادترین افراد جهان شناخته شده‌اند. پس ادامه دهید، زندگی را در کپنهاگ مانند دانمارکی‌ها تجربه کنید؛ سوار یک دوچرخه شوید و در شهر به گشت‌وگذار بپردازید، به ملاقات دوره گردان (squatters) شهرک خودمختار کریستینیا (Christiania) بروید، به شیرینی فروشی‌های منطقه وستربرو (Vesterbro) بروید و دلی از عزا در بیاورید  یا خیلی ساده در شهر بگردید و دلیل اینکه چرا کپنهاگ، یکی از زنده‌ترین شهرهای اروپایی است را خودتان کشف کنید.

 کپنهاگ

گردشگران معمولا به سه دلیل به کپنهاگ می‌روند؛ گشت‌وگذار در باغ‌های تیوولی (Tivoli Gardens)، بازدید از مجسمه پری دریایی کوچولو و خرید عتیقه در خیابان استروگت (Strøget).

اما هیجان و تفریح در کپنهاگ، فقط به این جاذبه‌ها ختم نمی‌شود. اگرچه بسیاری از موزه‌های برتر شهر، پارک‌ها و قصرهای سلطنتی در منطقه مرکزی شهر یا اطراف آن واقع شده‌اند، اما شما نباید از وسعت دادن به محدوده گشت خود بترسید.

در منطقه پر از رستوران گوشتی وستربرو، گالری‌های زیادی برای تماشا کردن وجود دارند. در باغ‌های فردریکسبرگ (Frederiksberg Have)، می‌توانید گردش کرده و به تماشای فوتبال در استادیوم پارکن (Telia Parken) در اوستربرو (Østerbro) بنشینید. فقط با آرامش و با سرعتی آهسته؛ این روش دانمارکی‌ها است.

بهترین زمان سفر به کپنهاگ بر اساس آب و هوا

 کپنهاگ

بهترین زمان سفر به کپنهاگ، بین ماه‌های مارس تا می (۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد) یا ژوئن تا اوت (۱۱ خرداد تا ۹ شهریور) است؛ بسته به اینکه شما در سفر به‌دنبال چه تجربیات و ماجراجویی‌هایی هستید.

در حالی که تابستان، با گرم‌ترین دما در میان فصول سال و بسیاری از رویدادهای بزرگ و محبوب، فصلی جذاب برای سفر به شمار می‌آید، اما برای کسانی که به‌دنبال قیمت‌های مناسب و معقول و جمعیت کمتر هستند، پیشنهاد ما، آب و هوای نسبتا معتدل فصل بهار است.

از ماه می تا سپتامبر (۱۱ اردیبهشت تا ۸ مهر)، خیابان‌ها با حضور کافه‌ها در پیاده‌روها، زنده می‌شوند و فستیوال‌ها، حال و هوای شهر را با موسیقی، عوض می‌کنند.

با شروع ماه اکتبر (۹ مهر)، شهر وارد سرما و انزوای فصل زمستان می‌شود. تنها استثنای این فصل، ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) است؛ زمانی که هتل‌ها پر از گردشگران برای جشن‌های تعطیلات می‌شوند.

بهترین زمان سفر به کپنهاگ بر اساس فصول

فصل تابستان: ماه‌های ژوئن تا اوت (۱۱ خرداد تا ۹ شهریور)

 کپنهاگ

تابستان‌های شهر کپنهاگ، با آب و هوایی گرم و دمای ۱۵٫۶ درجه سانتی‌گراد، زمانی دلپذیر برای سفر به شمار می‌آیند. اما کماکان برای روبه‌رویی با بادهای سرد که از دریای بالتیک به‌سمت شهر می‌وزند (حتی فصل تابستان، سهم نسیم‌های خنک خود را دارد)، لباس گرم به‌همراه داشته باشید.

اگر در ماه ژوئیه یا اوت به کپنهاگ می‌آیید، حتما چتر به‌همراه داشته باشید، زیرا این دو ماه، پر بارش‌ترین زمان سال هستند. اگر قصد بازدید از شهر در زمان فستیوال‌های متعدد فصل تابستان را دارید، حتما از حداقل چند ماه زودتر هتل و بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید.

فصل پاییز: ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (۱۰ شهریور تا ۹ آذر)

 کپنهاگ

کپنهاگ در فصل پاییز، بسیار زیبا است؛ اگرچه برخی اوقات هوا سرد می‌شود؛ به‌طور مثال در ماه نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) دما به ۱٫۱- درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. حتما سوئیشرت و کت ضخیم به‌همراه داشته باشید. 

یک نکته مثبت سفر در فصل پاییز، هزینه کمتر مکان‌های اقامتی به نسبت فصل داغ گردشگری تابستانی است. رویدادهای فرهنگی کمی از جمله فستیوال موسیقی بلوز کپنهاگ و فستیوال فیلم، در فصل پاییز، برگزار می‌شوند.

فصل زمستان: ماه‌های دسامبر تا فوریه (۱۰ آذر تا ۹ اسفند)

 کپنهاگ

در فصل زمستان کپنهاگ به لباس‌های گرم بسیاری احتیاج خواهید داشت؛ زیرا هوا بسیار سرد و دما ۱٫۱- درجه سانتی‌گراد است. اگر شجاعت مقابله با سرما را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در تعطیلات کریسمس، زمانی که خیابان‌ها پر از تزیینات زیبا می‌شوند، به کپنهاگ بیایید.

اما به خاطر داشته باشید، کریسمس یکی از زمان‌های محبوب سفر به کپنهاگ به شمار می‌آید، بنابراین در ماه دسامبر قیمت هتل‌ها شاهد افزایش قیمت است. قیمت هتل‌ها در بقیه ماه‌های فصل زمستانی، پایین هستند.

فصل بهار: ماه‌های مارس تا می (۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد)

 کپنهاگ

در حالی که آب و هوا در فصل بهار به‌اندازه تابستان گرم نیست (دما در طول روز در فصل بهار در محدوده ۴٫۴ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد است)، ماه‌های مارس، آوریل و می، شاهد جمعیت کمتر گردشگران و همچنین بلیط‌های هواپیمای ارزان‌تر و هزینه کمتر هتل هستند. علاوه بر این، بارش باران در این ماه‌ها شایع نیست و درهای باغ‌های تیوولی در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)، به روی عموم باز می‌شوند.

بهترین زمان سفر به کپنهاگ بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل تابستان

فستیوال موسیقی (Distortion)

کپنهاگ

فستیوال موسیقی دیسترشن، جشنی در خیابان‌های کپنهاگ در ماه‌های می تا ژوئن است که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود. با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز در خیابان‌ها، این رویداد یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های اروپایی به شمار می‌آید. هفته دیسترشن، با ۲۰ تا ۴۰ مهمانی خیابانی در مناطق وستربرو و نروبرو (Nørrebro)، آغاز می‌شود و با ۶ تا ۱۰ اجرای صحنه‌ای در جزیره صنعتی در بندر کپنهاگ به پایان می‌رسد. تمرکز این فستیوال بر رقص‌های جدیدی چون هیپ هاپ، تکنو، ترپ و غیره است.

رد بول کپنواکن (Red Bull Copenwaken)

کپنهاگ

رد بول کپنواکن، یک رویداد بزرگ ورزشی در ماه ژوئن در کپنهاگ است. ویک بردرهای ملی و بین‌المللی (سواری روی یک تخته کوتاه و پهن مانند تخته موج‌سواری و انجام حرکات آکروباتیک در حین کشیده شدن پشت یک قایق موتوری)، سالی یک بار به کپنهاگ می‌آیند؛ زمانی که کانال‌های آبی زیبای جلوی پارلمان دانمارک و کاخ کریستنبورگ، تبدیل به منطقه‌ای برای ویک بردینگ با بیش از ۱۰ هزار تماشاچی می‌شوند.

فستیوال جاز کپنهاگ

کپنهاگ

فستیوال جاز کپنهاگ، یک رویداد موسیقی سالانه در ماه ژوئیه در شهر کپنهاگ است. فستیوال جاز کپنهاگ، در سال ۱۹۷۹ به‌عنوان یک فستیوال تاسیس شد، اما از سال ۱۹۶۴، باغ‌های تیوولی، میزبان مجموعه‌ای از کنسرت‌ها تحت عنوان فستیوال جاز کپنهاگ، هستند. در فستیوال جاز کپنهاگ، در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۲۸ جایگاه اجرا شاهد ۱۴۲۵ کنسرت خوانندگان بین‌المللی بودند.

فستیوال جاز کپنهاگ ۲۰۱۸، در تاریخ ۶ تا ۱۵ ژوئیه (۱۵ تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷)، برگزار خواهد شد.

فستیوال راسکیلد (Roskilde Festival)

کپنهاگ

فستیوال راسکیلد، یک فستیوال موسیقی دانمارکی است که هر سال در ماه ژوئن تا ژوئیه در جنوب راکسیلد (۳۰ کیلومتری غرب کپنهاگ)، برگزار می‌شود. این رویداد یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های موسیقی اروپا و بزرگ‌ترین فستیوال موسیقی در اروپای شمالی است.

فستیوال راسکیلد در سال ۱۹۷۱، توسط دو دانش‌آموز دبیرستانی، به وجود آمد. فستیوال راسکیلد، اولین فستیوال موسیقی محور دانمارک است که برای هیپی‌ها به وجود آمد و امروزه، جوانان اسکاندیناوی و اروپایی، علاقه زیادی به این رویداد موسیقی دارند. بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این فستیوال حضور پیدا می‌کنند.

فستیوال راسکیلد ۲۰۱۸ در تاریخ ۳۰ ژوئن تا ۷ ژوئیه (۹ تا ۱۶ تیر ۱۳۹۷)، برگزار خواهد شد.

فستیوال استروم (Strøm)

فستیوال استروم، فستیوال موسیقی الکترونیکی در ماه اوت است که هر سال با اجراهای رایگان کنسرت‌های متعدد، برگزار می‌شود.

هفته مد کپنهاگ

کپنهاگ

هفته مد کپنهاگ، بزرگ‌ترین رویداد مد در شمال اروپا در ماه اوت است که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود. طراحان مد دانمارکی و شمال اروپا در این رویداد، جدیدترین طراحی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

فستیوال آشپزی و غذای کپنهاگ

کپنهاگ

فستیوال آشپزی و غذای کپنهاگ، بزرگ‌ترین رویداد آشپزی در اسکاندیناوی است. سال ۲۰۱۸، این فستیوال در تاریخ ۲۴ اوت تا ۲ سپتامبر (۲ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷)، برگزار خواهد شد. در این فستیوال، در شهر کپنهاگ، به رستوران‌های مختلف بروید و یک تجربه منحصربه‌فرد داشته باشید.

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل پاییز

فستیوال بلوز کپنهاگ (Copenhagen Blues Festival)

کپنهاگ

فستیوال بلوز کپنهاگ، یک فستیوال ۵ روزه موسیقی در شهر کپنهاگ است که هر سال در ماه سپتامبر یا اکتبر در این شهر برگزار می‌شود. طرفداران موسیقی بلوز در این فستیوال در کپنهاگ گرد هم می‌آیند.

فستیوال بلوز کپنهاگ ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اکتبر (۳ تا ۶ آبان ۱۳۹۷)، برگزار خواهد شد.

شب فرهنگی (Culture Night)

کپنهاگ

شب فرهنگی کپنهاگ بیش از ۲۵ سال است که به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین رویدادهای فرهنگی این شهر، شناخته می‌شود. در این عصرگاه زیبا، که شروع تعطیلات پاییزی مدرسه‌ها است، صدها موزه، گالری هنری، کلیساها، انیستیتوهای فرهنگی و سیاسی و سالن‌های نمایشگاه‌ها، درهای اتاق‌های مخفی خود، برج‌ها و پایگاه‌هایشان را به روی عموم باز می‌کنند. این رویداد فرهنگی معمولا در ماه اکتبر، برگزار می‌شود.

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل زمستان

بازار کریسمس تیوولی

کپنهاگ

به مناسبت تعطیلات کریسمس، باغ‌های تیوولی با فروشگاه‌های مختلف و تزیینات زیبا، در ماه نوامبر تا دسامبر در شهر کپنهاگ، میزبان گردشگران و شهروندان هستند.

فسیوال نور کپنهاگ

کپنهاگ

فسیوال نور کپنهاگ، یکی از فستیوال‌های جذاب در ماه فوریه تا مارس است که هر سال در شهر کپنهاگ برگزار می‌شود.

شهر ساکت است، اما در گوشه و کنار بعدی، صدای صحبت‌های دیگران، خوش و بش کردن آن‌ها و تعجب کردن‌شان را می‌شنوید. شما این جریان را در شهر دنبال می‌کنید تا به میدان بعدی برسید، یک فنجان قهوه بخرید و نور، راه را به شما نشان خواهد داد.

هنر نورپردازی، بسیار گران، اما آرام است. فستیوال نور کپنهاگ، یک تجربه منحصربه‌فرد مدیتیشن و تعمق مشترک را به شما هدیه می‌دهد. آن‌هایی که در فسیوال نور کپنهاگ، شرکت کرده‌اند، می‌دانند که نور، شب زمستانی را پیشکش می‌کند.

چشم‌انداز شهر در راه‌های شگفت‌انگیزی به شما، تجربه‌ای متفاوت از رنگ‌ها، جنبش‌ها و تلفیقی از صداها را پیشنهاد می‌کند.

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل بهار

فستیوال بین‌المللی مستند کپنهاگ (CPH:DOX)

کپنهاگ

فستیوال بین‌المللی مستند کپنهاگ، از سال ۲۰۰۳ هر سال در ماه مارس در شهر کپنهاگ برگزار می‌شود. فستیوال بین‌المللی مستند کپنهاگ در سال ۲۰۱۸ با دریافت ۱۱۰۵۰۰ پذیرش، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های مستند اروپا شناخته شد.

فستیوال بین‌المللی مستند کپنهاگ، از سینمای خلاق مستقل، حمایت می‌کند و ارائه‌دهنده فیلم‌های هنری غیرتخیلی، هنر سینما و فیلم‌های تجربی است.

فستیوال بهار

کپنهاگ

فستیوال بهار، یک فستیوال بین‌المللی تئاتر برای کودکان است که هر سال در ماه می در شهر کپنهاگ برگزار می‌شود. فستیوال بهار، رویدادی شش روزه و پر از اجراهای تئاتر، رقص و سیرک مدرن و همچنین اجراهایی هنری برای کودکان و جوانان است.

بهترین زمان سفر به کپنهاگ بر اساس هزینه هتل‌ها

 کپنهاگ

بهترین زمان سفر به کپنهاگ بر اساس هزینه هتل‌ها، ماه‌های فصل زمستان، یعنی ماه‌های دسامبر تا فوریه (۱۰ آذر تا ۹ اسفند) هستند.

رتبه‌های کپنهاگ

گزارش رتبه‌بندی مسافرت جهانی و اخبار یو.اس، بر اساس تجزیه و تحلیل نظرات کاربران و متخصصان است. 

رتبه‌های کپنهاگ به شرح زیر است:

  • ۱۴امین مقصد برتر گردشگری خانوادگی در قاره اروپا
  • ۱۸امین مقصد برتر گردشگری تابستانی

دانمارک؛ آب و هوا و اقلیم

 کپنهاگ

نمودار میانگین دما و بارش ماهیانه در کپنهاگ

در ادامه، با جداولی از میانگین بارش و دما در ماه‌های مختلف سال و همچنین به تفکیک هفته‌های مختلف، به شما ارائه خواهیم کرد تا بهترین زمان سفر را به‌صورت دقیق، انتخاب کنید و چمدانی متناسب با زمان انتخابی خود ببندید.

 ماه دما (سانتی‌گراد)  میزان بارش (سانتی‌متر)
ژانویه۲٫۲۵٫۱
فوریه۲٫۲۳٫۸
مارس۵۳٫۶
آوریل۱۰٫۶۳٫۸
می۱۶٫۱۴٫۳
ژوئن۱۹٫۴۴٫۸
ژوئیه۲۱٫۷۷٫۱
اوت۲۱٫۱۶٫۶
سپتامبر۱۸٫۳۶٫۴
اکتبر۱۲٫۸۶٫۱
نوامبر۷٫۲۴٫۸
دسامبر۴٫۴۴٫۸

میانگین ماهیانه دما و بارش در کپنهاگ

دانمارک، نسبت به دیگر کشورهای اسکاندیناوی، به خاطر وجود جریان‌های خلیجی، دارای آب و هوایی بسیار خوشایند است.

فصل زمستان در دانمارک، شاهد دمای میانگین صفر درجه سانتی‌گراد است و در طول فصل تابستان، دما تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

ماههفته اول (دما و بارش)هفته دومهفته سومهفته چهارم
ژانویه۱٫۷ سانتی‌گراد- ۵ سانتی‌متر۱٫۱ سانتی‌گراد- ۵ سانتی‌متر۰٫۶ سانتی‌گراد- ۴٫۹ سانتی‌متر۰ سانتی‌گراد- ۴٫۸ سانتی‌متر
فوریه۲٫۲ سانتی‌گراد- ۳٫۵ سانتی‌متر۲٫۲ سانتی‌گراد- ۳٫۲ سانتی‌متر۲٫۲ سانتی‌گراد- ۲٫۸ سانتی‌متر۲٫۲ سانتی‌گراد- ۲٫۵ سانتی‌متر
مارس۴٫۳ سانتی‌گراد- ۳٫۶ سانتی‌متر۳٫۶ سانتی‌گراد- ۳٫۵ سانتی‌متر۲٫۹ سانتی‌گراد- ۳٫۵ سانتی‌متر۲٫۲ سانتی‌گراد- ۳٫۴ سانتی‌متر
آوریل۹٫۲ سانتی‌گراد- ۳٫۸ سانتی‌متر۷٫۸ سانتی‌گراد- ۳٫۷ سانتی‌متر۶٫۴ سانتی‌گراد- ۳٫۷ سانتی‌متر۵ سانتی‌گراد- ۳٫۶ سانتی‌متر
می۱۴٫۷ سانتی‌گراد- ۴٫۲ سانتی‌متر۱۳٫۴ سانتی‌گراد- ۴٫۱ سانتی‌متر۱۲ سانتی‌گراد- ۳٫۹ سانتی‌متر۱۰٫۶ سانتی‌گراد- ۳٫۸ سانتی‌متر
ژوئن۱۸٫۶ سانتی‌گراد- ۴٫۷ سانتی‌متر۱۷٫۸ سانتی‌گراد- ۴٫۶ سانتی‌متر۱۶٫۹ سانتی‌گراد- ۴٫۴ سانتی‌متر۱۶٫۱ سانتی‌گراد- ۴٫۳ سانتی‌متر
ژوئیه۲۱٫۱ سانتی‌گراد- ۶٫۵ سانتی‌متر۲۰٫۶ سانتی‌گراد- ۶ سانتی‌متر۲۰ سانتی‌گراد- ۵٫۴ سانتی‌متر۱۹٫۴ سانتی‌گراد- ۴٫۸ سانتی‌متر
اوت۲۱ سانتی‌گراد- ۶٫۵ سانتی‌متر۲۰٫۸ سانتی‌گراد- ۶٫۴ سانتی‌متر۲۰٫۷ سانتی‌گراد- ۶٫۲ سانتی‌متر۲۰٫۵ سانتی‌گراد- ۶٫۱ سانتی‌متر
سپتامبر۱۷٫۶ سانتی‌گراد- ۶٫۴ سانتی‌متر۱۶٫۹ سانتی‌گراد- ۶٫۳ سانتی‌متر۱۶٫۲ سانتی‌گراد- ۶٫۳ سانتی‌متر۱۵٫۵ سانتی‌گراد- ۶٫۲ سانتی‌متر
اکتبر۱۱٫۴ سانتی‌گراد- ۶ سانتی‌متر۱۰٫۱ سانتی‌گراد- ۶ سانتی‌متر۸٫۷ سانتی‌گراد- ۵٫۹ سانتی‌متر۷٫۳ سانتی‌گراد- ۵٫۸ سانتی‌متر
نوامبر۵٫۸ سانتی‌گراد- ۴٫۵ سانتی‌متر۴٫۴ سانتی‌گراد- ۴٫۲ سانتی‌متر۳ سانتی‌گراد- ۳٫۸ سانتی‌متر۱٫۶ سانتی‌گراد- ۳٫۵ سانتی‌متر
دسامبر۳٫۷ سانتی‌گراد- ۴٫۸ سانتی‌متر۳ سانتی‌گراد- ۴٫۸ سانتی‌متر۲٫۳ سانتی‌گراد- ۴٫۸ سانتی‌متر۱٫۶ سانتی‌گراد- ۴٫۸ سانتی‌متر

میانگین هفتگی دما و بارش در کپنهاگ

بارش باران غالبا در فصل تابستان، وجود دارد و دمای آب دریا از ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالاتر نمی‌رود.

ماه‌های می تا سپتامبر (۱۱ اردیبهشت تا ۸ مهر)، زمان مناسبی برای سفر به دانمارک به شمار می‌آیند، زیرا هوا روشن و خنک است. از سفر کردن در ماه‌های اکتبر تا آوریل (۹ مهر تا ۱۰ اردیبهشت)، اجتناب کنید، زیرا روزها بسیار کوتاه هستند و وزش باد و وجود ابرها در ارتفاع پایین، ممکن است در تجربه سفر شما، مشکلاتی به وجود بیاورند.

چه زمانی به کپنهاگ برویم

ماهحداقل دمای میانگینحداکثر دمای میانگینحداقل دمای ثبت شدهحداکثر دمای ثبت شدهتعداد روزهای بارانی
ژانویه۱-۳۲۴-۹۱۷
فوریه۲-۳۲۰-۱۵۱۳
مارس۰۶۱۸-۱۸۱۲
آوریل۴۱۱۹-۲۳۱۳
می۹۱۷۲-۲۷۱۱
ژوئن۱۲۲۰۳۳۴۱۳
ژوئیه۱۵۲۳۸۳۰۱۴
اوت۱۵۲۲۶۳۲۱۴
سپتامبر۱۲۱۹۱۲۶۱۵
اکتبر۸۱۳۴-۲۱۱۶
نوامبر۴۸۷-۱۳۱۶
دسامبر۲۵۱۱-۱۳۱۷

حداقل و حداکثر دما در کپنهاگ

هزینه روزانه توریستی در کپنهاگ

هزینه یک روز اقامت در کپنهاگ حدودا ۳۸۷ دلار (۲ میلیون تومان) است. هزینه‌های تخمین زده شده برای یک نفر در یک روز شامل موارد زیر است:

۱. برانچ (وعده صبحانه که دیر خورده می‌شود و جای دو وعده ناهار و صبحانه است) در رستوران سه ستاره

۲. شام در رستوران سه ستاره

۳. یک شب اقامت در هتل سه ستاره

 این هزینه‌ها بسته به اینکه در ماه‌های داغ سال یا کمتر توریستی به کپنهاگ سفر می‌کنید، تغییر می‌کند. تخمین هزینه بالا در ماه‌های داغ در کپنهاگ انجام شده است تا برای برنامه‌ریزی در سفر، به‌عنوان منبع از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه