فردی ۲۳ ساله در تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی سفر

نگین توکلی
نگین توکلی شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
فردی ۲۳ ساله در تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی سفر

تیلور دیمنبرون ۲۳ ساله، جهانگرد آمریکایی، در تلاش برای شکستن سه رکورد جهانی در سفرهایش است. برای آشنایی با این جهانگرد جوان در این مقاله با ما بخوانید.

برای برخی از افراد، تنها یک بار سفر کردن کافی است تا دیگر نتوانند از تجربیات آن، صرف‌نظر کنند. یکی از این مثال‌ها، تیلور دیمونبرون، شهروند آمریکایی ۲۳ ساله است که در تلاش برای شکستن سه رکورد جهانی از جمله جوان‌ترین و سریع‎ترین فرد در بازدید از هر کشور مجزا، است.

با دختری ۲۳ ساله که رکوردهای بیشماری را در جهانگردی شکسته است، آشنا شوید.

تیلور دیمونبرون

تیلور در تاج محل، هند

پس از گذراندن یک ترم در خارج از کشور، لندن، که به وی اجازه داد به ۲۰ کشور در قاره اروپا سفر کند، تیلور، تصمیم گرفت تا ماجراجویی‌های خودش را ادامه دهد. تیلور در مصاحبه به بخش اخبار سفر سیاره تنها (Lonely Planet) گفت:

من متوجه شدم که می‌خواهم کاری انجام دهم که به آن علاقه دیوانه‌وار دارم. من همیشه عاشق سفر بودم و می‌خواستم به هر کشوری که می‌توانم سفر کنم و همه جا را در جهان ببینم و یک روز، رویای من آغاز شد. من می‌خواستم در حین سفر، کار کنم و بقیه را هم برای سفر کردن، ترغیب کنم. سفر من تاکنون پرشی شگفت‌انگیز به چیزی که عاشق آن هستم، بوده است.

تیلور دیمونبرون

تیلور در ماچو پیچو (Machu Picchu) در پرو

تیلور به‌دنبال شکستن سه رکورد جهانی گینس است: جوان‌ترین فردی که به تمام ۱۹۵ کشور مستقل جهان، در سریع‌ترین زمان ممکن و سریع‌ترین جهانگرد زنی که به تمام کشورهای مستقل، رفته است.

آخرین رکورد جهانی جوان‌ترین فردی که به تمام کشورهای مستقل جهان رفته است، متعلق به جیمز آسکیت از انگلستان، است که سفرهای خود را در ۲۴ سالگی با مجموعا ۱۹۲ روز سفر، به اتمام رساند.

تاکنون، تیلور، به تمام کشورهای کارائیب، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی (به‌جز ونزوئلا) و اروپا، و همچنین اکثر کشورهای خاور میانه و آسیا و تعدادی از کشورهای اقیانوس آرام، سفر کرده است. تیلور گفت:

بزرگ‌ترین منطقه‌ای که هم‌اکنون در لیست سفر من باقی مانده است، آفریقا و کشورهای اقیانوس آرام، است. من تقریبا، بقیه جاها را رفته‌ام.

تیلور دیمونبرون

تیلور در ابتدا، ایده رفتن به تمام کشورها در جهان را پس از تحصیل در انگلستان، به دست آورد

برخی مکان‌های موردعلاقه تیلور، که تاکنون از آن‌ها بازدید کرده است، آبشارهای ایگواسو (Iguazu Falls) در آمریکای جنوبی، ماچو پیچو، تاج محل و دیوار بزرگ چین و نقاط کمتر شناخته شده کشورهایی چون گینه بیسائو (آفریقای جنوبی)، پالائو (قاره اقیانوسیه) و سن مارینو (اروپا)، است.

تیلور دیمونبرون

تیلور در آبشارهای ایگواسو، برزیل

تیلور می‌گوید، اگرچه شکستن رکوردهای جهانی، هدفی تاثیر گذار برای رسیدن است، تجربیاتی که وی در سفرهای خود تاکنون به دست آورده، خود، جایزه‌ای بزرگ است. او گفت:

من در جند ماه گذشته بیش از آن چیزی که تصورش را می‌کردم، یاد گرفته‌ام. من توانستم دنیا را ببینم و با مردم شگفت‌انگیزی که در آن، زندگی می‌کنند، آشنا شوم. من در مورد فرهنگ‌های مختلف و تاریخ ملت‌ها، اطلاعات زیادی به دست آوردم و به‌عنوان یک شخص، رشد بسیاری کردم. به‌عنوان کسی که در تمام مدت زندگیش با اضطراب‌های شدید اجتماعی سر و کار داشته، سفرهای من، چالش‌هایی برای روبه‌رویی با آن‌ها است.

من مهربانی و اشتیاق مردم برای کمک کردن را در تمام کشورهای جهان دیده‌ام و در ارتباط برقرار کردن و صحبت کردن با دیگران، پیشرفت کرده‌ام.

برای اطلاعات بیشتر از ماجراجوییهای تیلور به بلاگ رسمی و وب‌سایت او، مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه