مسافران دیزنی ورلد می توانند قفل اتاق های خود را با گوشی هوشمند باز کنند

حمید گنجی
حمید گنجی شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
مسافران دیزنی ورلد می توانند قفل اتاق های خود را با گوشی هوشمند باز کنند

هتل Disney World به‌زودی این امکان را برای مهمانانش فراهم خواهد کرد تا آن‌ها بتوانند به وسیله گوشی هوشمند خود قفل در اتاق را باز کنند.

«هتل دیزنی ورلد» (Disney World) که یکی از مشهورترین هتل‌های جهان است، قصد دارد تا بزودی و با به‌کارگیری یک «کلید دیجیتال» به‌عنوان مکمل برنامه My Disney Experience، این امکان را برای مسافرانش فراهم کند که آن‌ها بتوانند به وسیله گوشی هوشمند خود قفل در اتاق را باز کنند. MagicBands های هتل دیزنی که در حال حاضر به عنوان کلید اتاق‌های این هتل مورد استفاده قرار می‌گیرند، همچنان قادر به باز کردن درها خواهند بود، اما هنگامی‌که ویژگی کلیدی دیجیتال در تمام هتل‌های مجلل والت دیزنی یکپارچه شد، بازدیدکنندگان می‌توانند از تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

این برنامه ابتدا در Wilderness Lodge دیزنی آغاز می‌شود و پس‌ازآن به سایر هتل‌های دیزنی در فلوریدا گسترش می‌یابد. با استفاده از این کلیدهای جدید مسافران می‌توانند در طول زمان اقامت خود قفل مراکز تناسب اندام، استخرها، آسانسورها و حتی سالن‌های ورزشی هتل را باز کنند.

گذراندن تعطیلات در هتل‌های دیزنی خود مانند یک رویا است و این قابلیت‌های جدید نشان‌دهنده این است که والت دیزنی قصد دارد آزاردهنده‌ترین بخش‌های سفر را برای ما قابل‌تحمل کند. با استفاده از سرویس اکسپرس تحویل چمدان دیزنی، مسافران می‌توانند در هتل محل اقامت وضعیت چمدان‌های خود در فرودگاه را بررسی کنند و چند ساعت بعد از لندینگ چمدان‌های خود را در هتل تحویل بگیرند.

مسافران با استفاده از قابلیت Check-In آنلاین کاملا از مراجعه به پذیرش هتل بی‌نیاز خواهند شد و بعد از آماده شدن اتاق یک پیامک دریافت می‌کنند. در صورت راه‌اندازی سرویس کلید دیجیتال، فرآیندهای رسیدن به هتل بیش‌ازپیش راحت‌تر خواهد شد. والت دیزنی ورلد همواره در تلاش بوده است تا به استفاده از فناوری‌های جدید کار را برای بازدیدکنندگانش ساده‌تر کند. با استفاده از سرویس سفارش موبایلی نیز بازدیدکنندگان دیزلی ورلد می‌توانند با استفاده از گوشی هوشمند غذاهای موردعلاقه خود را از رستوران پیش‌خرید کنند.

نظر شما در مورد سرویس‌های جدید دیزلی ورلد چیست؟

مطالب مرتبط:

دیدگاه