راه‌اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی جهان توسط SkyTeam

نگین توکلی
نگین توکلی شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
راه‌اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی جهان توسط SkyTeam

اسکای تیم (SkyTeam)، مجموعه‌ای از نقشه‌های دیجیتالی فرودگاه‌هایی را که قطب‌های اصلی سفرهای هوایی در جهان هستند، برای کمک به مسافران راه‌اندازی کرده است.

اسکای‌تیم، اتحاد شرکت‌های هواپیمایی چندملیتی، با سرمایه‌گذاری بر بخش تکنولوژی، برای ایجاد تجربه‌ای بهتر در فرودگاه‌ها، مجموعه‌ای از نقشه‌های دیجیتالی  را راه‌اندازی کرده است که به مسافران کمک می‌کنند تا برنامه‌ریزی ساده‌تری در فرودگاه‌های پررفت و آمد جهان انجام دهند.

این نقشه‌های واکنشگرا، از مرحله چک این (check-in) و پروازهای خروجی (departures) تا تحویل چمدان، برای مشتریان، نقشه‌هایی با جزئیات کامل از محیط اطراف در موبایل‌هایشان، فراهم خواهند کرد.

پری کانتاروتی، مدیر اجرایی اسکای تیم، می‌گوید:

غالبا تجربه فرودگاهی برای مسافران، فرآیندی پراسترس است، زیرا ورود به محیطی ناآشنا و غریبه، لذت سفر را برای آن‌ها کمرنگ می‌کند و از بین می‌برد.

هم‌اکنون، پیدا کردن راه‌ها توسط موبایل‌هایمان تبدیل به غریزه طبیعی ما شده است و نقشه‌های فرودگاهی واکنشگرای ما،  سفری با آرامش و راحت در ترمینال‌ها را برای مسافران به ارمغان خواهند آورد؛ به هر کجا و در هر زمانی که پرواز کرده‌اند.

نقشه‌های جدید فرودگاهی که نسخه اندروید و IOS آن‌ها هم‌اکنون در دسترس است، را می‌توانید در اپلیکیشن اسکای تیم برای تمامی ۳۹ قطب اصلی مسافری (شامل نقشه‌های ترمینال‌ها) و هفت فرودگاه اسکای تیم (پکن، دبی، هنگ‌کنگ، استانبول، هیترو لندن، سیدنی و ونکوور)، ببینید و از آن استفاده کنید.

۲۰ عضو شرکت‌های هواپیمایی اسکای تیم همچنین می‌توانند از تکنولوژی این نقشه استفاده کنند و آن را به اپلیکیشن سفر خود اضافه کنند. اسکای تیم اخیرا علاوه بر راه‌اندازی نقشه‌های واکنشگرای فرودگاهی، سیستم ریبوکینگ (رزرو دوباره)، یک ابزار بازیابی خدمات را در بخش صنعت هوایی نیز گسترش داده است.

این راه حل تکنولوژی خلاقانه، که هم‌اکنون در ۴۳ مقصد جهانی در دسترس است، برای کاهش نا رضایتی‌هایی که به علت تاخیر پروازها، کنسلی و تغییر جهت‌ها برای مسافران ایجاد می‌شود، طراحی شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه