هتل آینه ای اروگوئه؛ تجربه ای منحصر به فرد

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
هتل آینه ای اروگوئه؛ تجربه ای منحصر به فرد

معماران MAPA، یک استودیوی برزیلی-اروگوئه‌ای است که با طراحی هتلی جدید در اروگوئه تجربه‌ای دل‌انگیز برای مسافران می‌آفریند.

یک هتل شگفت‌انگیز با طراحی جدید در اروگوئه ساخته شده که در محیط اطراف خود محو می‌شود. هتل ساکرامنتو لنداسکیپ (Sacromonte Landscape Hotel) که توسط «معماران MAPA» طراحی شده، به خاطر نمای آینه‌ای که دارد به راحتی قابل تشخیص از پس زمینه‌ای که در آن قرار گرفته است، نیست.

این مخفی‌گاه بسیار زیبا که در مالدونادو قرار دارد، در زمینی به مساحت ۲۵۰ جریب در سیرا (Sierra)، در منطقه‌ای بین پونتا دلستت (Punta del Este)، خوزه ایگناسیو (José Ignacio)  و پوئبلو گارزان (Pueblo Garzón) ساخته شده است. این هتل شامل ۱۳ کابین هتل، یک کارخانه محصولات نوشیدنی و یک رستوران با محصولات تولید به مصرف است.

هتل آینه ای

هتل آینه‌ای اروگوئه

MAPA، با توجه به نکات ظریفی که در محیط اطراف این هتل وجود دارد، کابین‌های خود را به صورت پیش ساخته و مدولار و با استفاده از قاب‌های فولادی ساده طراحی کرده که روی پایه‌های سنگی استوار شده‌اند که برای ساخت‌شان از مواد محلی استفاده است. کابین‌ها، ۲۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر در «مونته‌ویدئو» مونتاژ شده‌اند.

هتل آینه ای

تجربه‌ای جادویی

شیشه‌های دودی این هتل، چشم‌انداز اطراف را در خود منعکس می‌کنند و ساکنان خود را دیدها پنهان می‌کنند.

هتل آینه ای

این هتل دارای منظره‌ای باورنکردنی است.

محیط اطراف این هتل، آن را تبدیل به تجربه‌ای نفس‌گیر و لذت‌بخش کرده است.

هتل آینه ای

طراحی داخلی آن، عالی و به سبک روز است.

MAPA می‌گوید:

در این منظره‌ی جادویی، تاکستان‌های جوان به یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن خاک تبدیل شده‌اند و رابطه‌ای تنگاتنگ با تپه‌ای که از فراز آن می‌توان تمام نقطه را مشاهده کند، تپه‌های سرسبز اطراف، چشمه‌های آب طبیعی و نهرهایی که از میان دره‌ای مملو از گیاهان زینتی می‌گذرند، دارند.

در همان نزدیکی، رستوران ساکرامانته ضیافتی از غذاهای محلی، نوشیدنی‌ها و گوشت‌های کبابی به راه انداخته است.

هتل آینه ای

تجربه‌ای لوکس و منحصربه‌فرد

قیمت هر کابین در این هتل لوکس، ۷۰۰ دلار برای هر شب است و مهمانان این امکان را دارند که از تختخواب خود، شاهد مناظر اطراف باشد. هر کابین دارای یک ایوان خصوصی و یک استخر دایره‌ای شکل است. فضای داخلی آن با استفاده از سنگ‌های تیره برای کفپوش و مبلمان مدرن و امروزی ساخته شده است.

آن‌ها می‌گویند:

نمای هتل متشکل از یک آینه‌ی یک طرفه است که با بهره‌گیری از تاثیر جادویی که دارد، کابین را طوری می‌پوشاند که محدودیت زمانی بین استتار و ریتم طبیعت و ظرافت غیرواقعی تکنولوژی و زمان‌های مدرن ایجاد می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه