برگزاری کنگره پزشکی اروپا و بهداشت جهانی ۲۰۱۸ در آتن

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
برگزاری کنگره پزشکی اروپا و بهداشت جهانی ۲۰۱۸ در آتن

یازدهمین کنگره‌ی مراقبت‌های پزشکی جهانی و گردشگری پزشکی اروپا روزهای ۱۴ و ۱۵ مه در آتن و با حضور صاحبان این صنعت برگزار خواهد شد.

آتن، یونان، میزبان «کنگره‌ی مراقبت‌های پزشکی جهانی و گردشگری پزشکی اروپا»، بزرگ‌ترین نشست صنعت گردشگری سلامت سال ۲۰۱۸، با حضور تمام رهبران، سرمایه‌گذاران و بازیکنان مهم این صنعت از سرتاسر اروپا خواهد بود که از ۱۴ تا ۱۵ مه برگزار می‌شود و در آن، در مورد آخرین روند و سیاست‌های بازسازی این بازار تبادل نظر و در عین حال، شبکه‌ی قدرتمند و بین‌المللی برای گردشگری سلامت در اروپا تشکیل می‌شود.

با حضور متخصصین معروف در زمینه‌ی مراقبت‌های بهداشتی، رهبران صنایع مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی و مقامات دولتی که دیدگاه‌های خود را در این رویداد بیان می‌کنند، شرکت‌کنندگان در خصوص بازسازی صنعت گردشگری پزشکی آینده‌ی اروپا به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

در این مراسم، در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بازار اروپا، بهره‌برداری از فناوری، بهینه‌سازی زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی و ادغام و توسعه‌ی پزشکی با شیوه‌های بهداشت و درمان در اروپا صحبت خواهد شد.

برخی از تحلیل‌گران و رهبران مجرب در عرصه‌ی بهداشت و درمان که در این رویداد نظرات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، عبارت هستند از: دکتر واسالی جی. آپوستولوپوولوس، مدیر عامل گروه پزشکی آتن که یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های مراقبت‌های بهداشتی در یونان است؛ هیتنام هاوسون، مدیر عامل بخش بین المللی پزشکی در موسسه‌ی جان هاپکینز و رنه-ماری استفانو مدیر عامل و موسس منابع بهداشتی جهانی و رئیس انجمن گردشگری پزشکی.

شرکت‌کنندگان طی این رویداد آموزش‌هایی در زمینه‌های مختلف و مهم خواهند دید و تشویق می‌شوند تا برای اصلاح و رشد بازار مسافرت‌های پزشکی در موسسات بهداشتی، استان‌ها و به طور کلی در کشورها، راهبردهای خود را مجددا تعریف کنند و مدل‌های جدیدی را توسعه ببخشند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه