افتتاح هتل جدید رادیسون بلو در روستوف دون

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
افتتاح هتل جدید رادیسون بلو در روستوف دون

گروه هتل‌های بین‌المللی رادیسون که در بیش از ۹۹۰ شهر در ۷۳ کشور جهان دارای هتل است، هتل جدیدی در روسیه افتتاح می‌کند. 

هتل رادیسون بلو، در قلب پایتخت ناحیه‌ی فدرالی جنوب روسیه، «روستوف دون» واقع شده است و تنها ۹ کیلومتر با فرودگاه قدیم و ۲۹ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی جدید روستوف به نام پلاتوف (Platov) فاصله دارد. این هتل در حریم رودخانه ساخته شده و شامل ۸۱ اتاق بزرگ، شامل سوئیت ریاست جمهوری و چهار سوئیت اجرایی است که هر کدام دارای بالکن و پنجره‌ای به سمت رودخانه هستند.

این هتل بخشی از یک منطقه‌ی تفریحی در امتداد رودخانه است که دارای جاذبه‌های بسیار و چندین رستوران است و با پای پیاده می‌توان تا مرکز شلوغ شهر و بخش‌های مهم آن رفت.

میشل استالپورت، معاون ارشد منطقه ای شرق اروپا و روسیه‌ی هتل رادیسون گفت:

خوشحالیم که یک هتل رادیسون بلوی جدید در روستوف دون افتتاح می‌کنیم و حضور این هتل سرشناس را در روسیه تقویت می‌کنیم.

این مکان، بهترین جای این شهر است و دقیقا در کنار مهم‌ترین جاذبه‌های معماری در کنار رودخانه‌ی زیبای «دون» قرار گرفته است. محیط این هتل، همراه با اتاق‌های شکیل و آراسته، شیک و بزرگ، روزی به یادماندنی را برای مهمانان رقم خواهند زد.

رادیسون بلو

استالپورت: برند ما، تضمینی است که مهمانان ما بتوانند طعم واقعی غذاها را در فضایی عالی بچشند

استالپورت افزود:

بازدیدکنندگان می‌توانند در فضایی استراحت کنند که از طراحی معاصر و از ترکیبی از عطرهای محلی خوشمزه و خیال‌انگیز برخوردار است.

هتل رادیسون بلو، روستوف دون، دارای یک مرکز تناسب اندام راحت مجهز به دستگاه‌های مدرن کاردووسکیولار و تجهیزات کاهش وزن هستند. مهمان‌ها می‌توانند از یک اسپای خاص با سونا و حمام لذت ببرند.

امکانات مربوط به برگزاری کنفرانس هتل شامل چهار اتاق جلسه برای برگزاری جلسات خصوصی و کنفرانس‌هایی با حداکثر ظرفیت ۷۰ نفر هستند.

مارتین هربان، مدیر کل هتل، گفت:

رادیسون بلو، روستوف دون، مفتخر است که درهای خود را به روی مهمانان گشوده است و ما تلاش می‌کنیم که لحظاتی عالی را برای مهمانان‌مان بیافرینیم. از همه‌ دعوت می‌کنیم تا به پایتخت جنوبی روسیه بیایند تا فضایی فراتر از همه‌ی انتظارات‌شان تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه