افتتاح اقامتگاه و ویلای سادیات روتانا در ابوظبی

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
افتتاح اقامتگاه و ویلای سادیات روتانا در ابوظبی

مجموعه اقامتی پنج ستاره مجلل سادیات روتانا، فاز اول اقامتگاه و ویلای خود در شهر ابوظبی، پایتخت مدرن امارات متحده عربی را افتتاح کرد. 

هتل‌های زنجیره‌ای ۵ ستاره سادیات روتانا (Saadiyat Rotana)، با سبک معماری عربی و حضوری پر قدرت، فاز یکم اقامتگاه و ویلاهای جدید خود در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی را افتتاح کرده است.

این اقامتگاه جدید، خدماتی مجلل و بدون دردسر را در ۳۲۷ اتاق و ۴ غذاخوری متنوع که شامل رستوران‌های ترتل بی بار و گریل (Turtle Bay Bar & Grill)، سیم سیم که در تمام روز باز است، ساما لابی لانج (Sama Lobby Lounge) با چشم‌اندازهایی بی‌نظیر از دریا و بار سوئیم آپ پول (Swim Up Pool Bar) هستند، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

این اقامتگاه که در قلب جزیره سادیات واقع شده است، با میزبانی از سواحل زیبا و فراوان، مملو از زیبایی‌های طبیعی و حیات وحش متنوع، تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از شهر فاصله دارد.

مهمانان می‌توانند حیواناتی چون لاک پشت‌ها، اسب‌های آبی، دلفین‌ها، شیرهای دریایی، لاک پشت‌های دریایی هاکسبیل (Hawksbill) و بزهای کوهی را از نزدیک ببینند.

این جزیره همچنین، با وجود موزه‌های در سطح جهانی از جمله موزه لوور ابوظبی، مرکزی برای کسب  تجربیات تاریخی و نفس‌گیر فرهنگی است.

مارک دبیر، مدیر عمومی مجموعه سادیات روتانا، می‌گوید:

ما از راه‌اندازی فاز اول اقامتگاه و ویلای سادیات روتانا که قرار است مقصدی برای تجربه مجلل اقامتی در پایتخت باشد، بسیار هیجان‌زده هستیم.

این اقامتگاه، با دکوری مدرن و برگرفته از هنر معاصر و معماری عربی، دارای یک لابی شیشه‌ای بسیار بزرگ با چشم‌اندازی از سواحل زیبای سادیات به همراه یک چشمه با فواره در ورودی ویلا است.

فضای طبيعی و پرنور اقامتگاه، آثار هنری منحصر به فردی چون پانل‌های هفت طبقه شیشه‌ای بزرگ حاوی شن‎های هفت منطقه مختلف امارات متحده عربی را شامل می‌شود.

اقامتگاه سادیات روتانا، با همکاری اشواق عبدالله، مجموعه‌های هنری بدیع و الهام گرفته شده از امارات را به نمایش گذاشته است.

این هنرمند اماراتی خوش‌ذوق با استعداد، تصورات پر اشتیاق خود را در این مکان به اشتراک گذاشته است. این آثار شامل قطعات الهام گرفته شده از طبیعت در شش تم مختلف است که در اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای این اقامتگاه، قرار دارد.

در طول فاز اول، ۴ غذاخوری از هفت رستوران مدرن با پیشنهاد ترکیبات تازه، طعم‌های بی‌نظیر و تجربیات منحصر به فرد غذایی، به مهمانان خوش‌آمد خواهند گفت.

فاز دوم با معرفی رستوران و بار ایتالیایی سی ریزتورانته (Si Ristorante Italiano & Bar) و گستروپاب همیلتون (Hamilton’s Gastropub)، اولین نمونه‌های آن‌ها در این جزیره، چهره غذاخوری‌های شهر را تغییر خواهد داد.

در ادامه پروژه، بار ساحلی ناسما (Nasma Beachfront Bar)، محیطی خنک و دلچسب و چشم‌اندازی از آب‌های لاجوردی خلیج فارس را به مهمانان ارائه خواهد کرد.

مجموعه اقامتگاه و ویلاهای سادیات روتانا، دارای یک استخر بزرگ سر باز، دو زمین تنیس، باشگاه‌های تناسب اندام با ورودی خصوصی و یک زمین کوچک گلف است که مهمانان را زیر نور خورشید سادیات، سرگرم می‌کند.

فاز دوم همچنین شامل اسپای زن (Zen) در روتانا است که شامل ۱۰ اتاق آب درمانی مجلل، حمام‌های سنتی ترکی و مراکشی و یک باشگاه برای جوانان و غار علاءالدین (تجربه‌ای خارق‌العاده برای کودکان و نوجوانان با استخرهای آبی، سینما و دیگر امکانات) می‌شود.

این اقامتگاه با معرفی سه فضای مناسب برای رویدادها و ضیافت‌ها، یک سالن رقص با شکوه و یک فضای سرسبز زیبا (محلی بی‌نظیر برای برگزاری جشن‌های عروسی به یاد ماندنی و دیگر رویدادهای رسمی)، آمادگی خود را برای برگزاری ملاقاته‌ای رسمی، تجاری و همچنین مهمانی‌ها، اعلام کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه