جشن افتتاح سرزمین داستان اسباب بازی در سرزمین دیزنی شانگهای

امید جعفری
امید جعفری دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵
جشن افتتاح سرزمین داستان اسباب بازی در سرزمین دیزنی شانگهای

جشن افتتاح سرزمین انیمیشن داستان اسباب‌بازی (Toy story) با حضور مهمانانی از همه جای چین و دنیا در سرزمین دیزنی شانگهای با شکوه تمام برگزار شد.

سرزمین دیزنی شانگهای در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و امسال میزبانی اولین سرزمین دیزنی مخصوص داستان سرزمین اسباب‌بازی‌های شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار شد. این مجموعه اولین قسمت از پروژه توسعه سرزمین دیزنی شانگهای است که به‌تازگی شروع شده است.

دیزنی شانگ های

مدیر عامل اجرایی سرزمین دیزنی در شانگهای به خبرنگاران گفت:

ما از استقبال گرم مردم چین، تشکر می‌کنیم و با آغوش گرم آن‌ها را پذیرا هستیم. این استقبال نشان از رضایت و خشنودی آن‌ها از تاسیس سرزمین دیزنی است. این پروژه یکی از بزرگ‌ترین و موفق ترین پروژه‌های پارک شهری ما بوده است. افتخار می‌کنیم که این سازه توانسته است توجه جهان را به خودش جلب کند، امروز توانسته‌ایم مجموعه جدیدی برای جلب رضایت مردم چین و مهمانان‌مان از همه جهان، با عنوان سرزمین اسباب‌بازی پیکسار، اضافه کنیم.

پارک دیزنی شانگهای موفق‌ترین پروژه در نوع پارک های موضوعی (Theme) است. پروژه ساخت مجموعه سرزمین اسباب‌بازی، پنج ماه پس از افتتاح قسمت اصلی پارک، تصویب شد. این زمان کم برای کسب اعتماد شرکت دیزنی به بازارمشتری، نشان از استقبال بی نظیر مردم چین و اطمینان دیزنی از سرمایه‌گذاری در این پروژه است.

دیزنی شانگ های

بر اساس محبوبیت کارتون داستان اسباب‌بازی در بین مردم، سرزمین هفتم جدید دیزنی شانگهای مسلما شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین قسمت خواهد بود. سرزمینی رنگارنگ که به شما و دوستان‌تان حس تبدیل ‌شدن به یک اسباب‌بازی خنده‌دار، می‌دهد. وودی، باز و دیگر شخصیت‌های داستان اسباب‌بازی دوباره زنده می شوند و در سرزمین جدید خودشان بازی خواهند کرد. این سرزمین کمی با دیگر جاهایی که قبلا به دنیا آمده بودند فرق دارد، سه مکان جدید به نام‌های مسابقه رکس، چرخش سلینکی سگ، جاذبه وودی نیز به دیدنی‌های دیگر سرزمین داستان اسباب‌بازی‌ها اضافه شده است. بقیه سازه‌ها همانند دیگر سرزمین‌های دیزنی است که شامل کافه و رستوران می‌شود.

داستان اسباب‌بازی موضوع مناسبی برای گسترش سرزمین دیزنی شانگهای به وسیله کاراکتر ها و داستان‌هایی که در میان مردم چین می‌تواند محبوب باشد، است. دیزنی شانگهای اولین هتل با تم موضوعی سرزمین اسباب‌بازی در سراسر دنیا را خواهد داشت. مسلما برای باز لایتیر این سرزمین محبوب ترین کر‌ه‌ای است که قدم بر روی آن می‌گذارد و پیشرفته‌ترین سیستم هدف‌گیری را بین همه نمونه‌های مشابه خودش خواهد داشت.

دیزنی شانگ های

انیمیشن داستان اسباب‌بازی افتخارات زیادی در چین به دست آورده است. داستان انیمیشن ۳، توانست پرفروش ترین شماره در بین شماره‌های داستان اسباب‌بازی شود و داستان اسباب‌بازی در اولین اکرانش رکورد، پرفروش ترین فیلم سینمای چین در طی دو دهه اخیر را شکست.

حدود بیست سال است که شرکت پیکسار، طرفداران خودش را به سمت پارک‌های دیزنی می‌کشاند، این روند از سال ۱۹۹۸ با افتتاح اولین پارک موضوعی با عنوان سفیه باز لایتیر آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ و افتتاح شهر ماشین‌ها ادامه داشت. شخصیت‌های کارتونی پیکسار به پارک ها جذابیت خاصی اعطا می‌کنند.

هم‌زمان با ۲۰ سالگی شرکت پیکسار، سال ۲۰۱۸ در پارک های دیزنی، سال پیکسار نام‌گذاری شده است و به همین دلیل در سرزمین‌های دیزنی در سراسر دنیا، افتتاحیه‌های زیادی مربوط به داستان اسباب‌بازی در طول سال انجام خواهد شد تا مردم بیشتر از قبل با این مجموعه‌ها آشنا شوند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه