بهترین هتل های یاسوج؛ شهر آبشارهای ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های یاسوج؛ شهر آبشارهای ایران

اگر قصد سفر به یاسوج و چند شب اقامت در آن را دارید، باید بدانید که این شهر دارای هتل‌های محدودی است.

یاسوج یکی از شهرهای جنوب‌غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. کلمه یاسوج به‌معنای منطقه‌ای است که داخل آن گل‌های یاس زیادی می‌روید. قدمت این شهر تاریخی به دوره حکومت هخامنشیان باز می‌گردد و آثاری در آن کشف شده که متعلق به سه هزار سال پیش از میلاد مسیح است و نشانگر قدمت طولانی این شهر است. یاسوج به خاطر داشتن آبشارهای زیبا و خروشان، به شهر آبشارهای ایران نیز معروف است.

یاسوج

برای اقامت در شهر زیبای یاسوج، انتخاب‌های زیادی ندارید به‌خاطر اینکه تعداد هتل‌های این شهر بسیار محدود است. اگر قصد سفر به یاسوج را دارید و به‌دنبال هتل مناسب و مطلوبی برای اقامت هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین هتل‌های یاسوج آشنا شوید.

یاسوج

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی

هتل چهار ستاره پارسیان آزادی در جنوب شهر یاسوج روی تپه‌ای مشرف به رودخانه بشار جای گرفته است. این هتل در برخی اتاق‌های خود دارای منظره فوق‌العاده‌ای از کوهستان‌های پوشیده از درختان بلوط و باغ‌های انگور است. هتل پارسیان آزادی نزدیک به ۴۰۰ متر با جاده اصلی فاصله دارد به همین خاطر در محیطی به دور از شلوغی و کاملا آرام قرار گرفته، به‌طوری که میهمانان هتل در آن احساس آرامش خواهند کرد. همچنین این هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر مانند پارک جنگلی آبشار و شهر تاریخی تل خسرو بسیار نزدیک است و مسافران به‌راحتی می‌توانند از این دیدنی‌ها دیدن کنند.

امکانات هتل: روم سرویس، صبحانه، صندوق امانات، لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، پارک کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، جکوزی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، خودپرداز، خدمات بلیط، خدمات بیدار‌باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی

آدرس: یاسوج، بلوار نماز، روبه‌روی شهربازی یاسوج

هتل جهانگردی یاسوج

هتل جهانگردی یاسوج

هتل دو ستاره جهانگردی در قلب شهر یاسوج، روی تپه‌ای با ارتفاع ۲۰۰ متر واقع شده است. این تپه به خاطر موقعیت جغرافیایی مناسب و عالی خود، مسافران و گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند. پشت این تپه رودخانه بشار جریان دارد و در شمال تپه، پارک جنگلی آبشار قرار گرفته است. دسترسی به مراکز مهم شهر از این هتل بسیار آسان است و مسافران نیاز نیست نگران رفت و آمد خود باشند. فضای سبز، زیبا و آب و هوای بسیار خوب از امتیازات ویژه این هتل به شمار می‌رود.

امکانات هتل: آسانسور، صندوق امانات، کتابخانه، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، زنگ هشدار، مرکز خرید، گشت نیم‌روزی، رستوران بام، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، اتاق تلفن، خدمات تشریفات ویژه، روزنامه، صرافی، کافی‌نت، زمین تنیس، گیم‌نت، پارک کودک، اتاق بازی، جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، استخر، سونا، ماساژ، سالن بدن‌سازی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات نگهداری کودک، خدمات بیدار‌باش، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی

آدرس: یاسوج، تپه تل دراز، خیابان دستجردی

هتل ارم

هتل ارم یاسوج

هتل دو ستاره ارم یکی از مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های یاسوج است. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی مطلوب آماده پذیرایی از مسافران عزیز خود است. از امتیازات این هتل می‌توان به واقع شدن در مرکز شهر و دسترسی به مراکز خرید و اصلی شهر و همین طور فاصله اندک و پانزده دقیقه‌ای آن با فرودگاه اشاره کرد.

امکانات هتل: رستوران، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت، نمازخانه، رستوران، لابی، خودپرداز، فروشگاه، اینترنت در قسمت لابی، تاکسی سرویس

آدرس: یاسوج، میدان هفت تیر، نبش میدان جانباز 

مطالب مرتبط:

دیدگاه