چشمه های آب گرم شهر بپو در ژاپن غربی گردشگران زیادی را جذب می‌کند

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰
چشمه های آب گرم شهر بپو در ژاپن غربی گردشگران زیادی را جذب می‌کند

شهر بپو واقع در جزیره کیوشو در حوزه غربی کشور ژاپن، در نزدیکی کوه‌های آتشفشانی، خانه بیش از ۲۰۰۰ چشمه آب گرم است و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت جذابیت‌های خود می‌کشاند.

شهر بپو واقع در حوزه غربی کشور ژاپن، به خاطر چشمه‌های آب گرم، مشهور و محبوب است. هتل‌ها و اقامتگاه‌ها برای جذب گردشگران به این منطقه خارق‌العاده با جاذبه‌هایی چون جهنم‌های بپو (مجموعه‌ای از استخرهای رنگارنگ طبیعی با آب بسیار داغ) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تعداد گردشگران ژاپنی که از فضاهای تفریحی، هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی و بومی در بپو، بازدید می‌کنند در حال افزایش و رسیدن به آمار گردشگران خارجی است.

تعداد گردشگران در سال ۲۰۱۶ پس از زلزله نزدیک کوماماتو (Kumamoto)، کاهش یافت، اما آمار گردشگران در سال ۲۰۱۷، شاهد یک رکورد بود. گردشگران کره جنوبی با ۱۳۰ درصد افزایش سفر به بپو در ۵ سال اخیر، این رکورد را ثبت کردند.

آثار صنعت گردشگری در شهر بپو را می‌توان در سرمایه‌گذاری‌های جدید انجام شده در صنعت هتلداری در این شهر مشاهده کرد.

گروه هتل‌های زنجیره‌ای اینترکانتینال (InterContinental Hotels Group)، به دنبال سرمایه‌گذاری و استفاده از این فرصت بینظیر در شهر بپو است. این گروه در شراکتی با شرکت هواپیمایی آل نیپون (All Nippon Airways)، سال آینده، هتلی لوکس با ۸۹ اتاق، در بپو افتتاح خواهد کرد.

هانس هیجیلجرز، مدیر کل گروه هتل‌های زنجیره‌ای اینگ آنا (ING ANA) در ژاپن می‌گوید:

بپو، یکی از مشهورترین اقامتگاه‌های چشمه‌های آب گرم در جهان است، اما دارای هتل‌های مجلل با شهرت جهانی نیست.

این بازار غنی ژاپنی، بسیار جذاب و گردشگری داخلی نیز در حال پیشرفت شگرفی است.

هتل‌های زنجیره‌ای مجلل خانگی هوشینو (Hoshino Resorts)، در حال ساخت یک هتل جدید است و اوئدو اونسن (Oedo Onsen)، یک هتل قدیمی‌تر که در ماه جولای سال گذشته افتتاح کرده بود را مرمت کرد.

با وجود برگزاری ۵ مسابقه از جام جهانی راگبی سال آینده در شهر همسایه، اویتا (Oita)، به اتاق‌های بیشتری در این شهر نیاز خواهد بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه