با اتاق های متحرک ایزی هتل، در گلاسگو بخوابید و در لندن از خواب بیدار شوید

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
با اتاق های متحرک ایزی هتل، در گلاسگو بخوابید و در لندن از خواب بیدار شوید

مجموعه اتاق‌های متحرک بدون راننده ایزی گوتل (easyGotel)، با یازده مقصد در بریتانیای کبیر و سیزده مکان برنامه‌ریزی شده اروپایی برای شش ماه آینده، راه‌اندازی شدند.

پس از انجام آزمایش‌ها گسترده و سنجیده، امروز، پروژه اتاق‌های ایزی هتل با راننده خودکار که با عنوان وی رومز (vrooms) شناخته می‌شوند و مهمانان هتل را در زمانی که آن‌ها خواب هستند، جابه‌جا می‌کنند، راه‌اندازی شد.

اتاق‌های وی رومز، در تمام موقعیت‌های ایزی هتل در بریتانیا، در دسترس هستند. این اتاق‌ها تحت برند ایزی گوتل، بازاریابی شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان قیمت‌های مختلف اتاق‌ها که نرخ حداقل استاندارد آن‌ها، ۱۹ پوند (۱۳۵ هزار تومان) به‌ازای یک شب است (به‌علاوه بنزین، عوارض راه و تمام هزینه‌های پارکینگ)، انتخاب کنند و در یکی از ۱۱ مقصد این هتل زنجیره‌ای در بریتانیا از خواب بیدار شوند.

مکان‌های این اتاق‌های متحرک، خیابان قدیمی (لندن)، گلاسگو (شهری در اسکاتلند)، کرویدون (شهری در انگلستان)، بیرمنگهام، منچستر، لیورپول، نیوکسل و مکان‌های مخصوص کمپانی، ادینبورگ، لندن مرکزی، لوتون و لندن هیترو (London Heathrow) هستند.

مکان‌های برنامه‌ریزی شده اتاق‌های ایزی هتل در اروپا که شش ماه بعد به مقاصد بریتانیایی اضافه خواهند شد، بلژیک (بروکسل)، بلغارستان (صوفیه)، آلمان (برلین، فرانکفورت)، مجارستان (بوداپست)، هلند (آمستردام: شهر، آرنا و زندام، روتردام، هاگ، ساحل شیونینگن هاگ) و سوئیس (باسل، زوریخ) هستند.

این هتل‌های زنجیره‌ای اقتصادی برای سفر، در حال تست حالت « roam-ance» هستند که مسافران را در حین خواب به مقاصدی عجیب و هیجان‌انگیز می‌برد. حالت « Roam-ance» در روز ولنتاین ۲۰۱۹، در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

فیون اوانس از مسئولان ایزی هتل می‌گوید:

ما در حال بستن قرارداد با کمپانی‌های کشتیرانی هستیم و این به این معنا است که شما می‌توانید در لندن وارد هتل شوید و در ونیز از خواب بیدار شوید.

تست‌های اولیه به ما آموزه‌هایی مفید داده است. چندین روز قبل، من گزینه ونیز را امتحان کردم و وقتی از خواب بیدار شدم، در جلوی رستوران کبابی وولورهمپتون (Wolverhampton) بودم.

یکی دیگر از خدمات این اتاق‌های بدون راننده و خودکار، تحویل غذا و نوشیدنی به مهمانان، از طریق خدمات پیک موتوری در طول مسیر است. اوانس ادامه می‌دهد:

گزینه خدمات اتاق‌های وی رومز، بسیار محبوب خواهد شد. در فضای راحت اتاق وی روم خود، می‌توانید یک ساندویچ تن ماهی و ذرت، اسنیکرز و اسموتی موردعلاقه خود را سفارش دهید و آن را روی سقف اتاق خود تحویل بگیرید.

اتوی پرس که توسط نیروی خورشیدی کار می‌کند، یکی از ویژگی‌های دوستدار محیط زیست اتاق‌های جدید وی رومز است. ایزی گوتل همچنین قراردادی برای شراکت با کارواش‌های واقع در مسیرهای اصلی، امضا کرده است که خدمات اختصاصی برای مشتریان خود فراهم خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه