هتل ۷۵ طبقه جوورا در دبی؛ بلندترین هتل جهان

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
هتل ۷۵ طبقه جوورا در دبی؛ بلندترین هتل جهان

بلندترین هتل جهان با ۷۵ طبقه در دبی، در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۸ افتتاح شده است. هتل جوورا چشم‌اندازی بی‌نظیر از این شهر مجلل را به شما پیشنهاد می‌کند.

بلندترین هتل جهان، هتل جوورا در امارات متحده عربی، چشم‌های بازدیدکنندگان و خانواده‌ها را در دبی، شهری مجلل و لوکس برای سفر، به خود خیره کرده است. زندگی پویا و پر تکاپوی شبانه دبی را از چشم‌انداز این هتل فوق‌العاده که در تاریخ ۱۲ام فوریه (۲۳ بهمن ۱۳۹۶) ۲۰۱۸ افتتاح شده است، می‌توان مشاهده کرد.

هتل ۷۵ طبقه جوورا با رنگی طلایی، با ارتفاعی معادل ۳۵۶٫۳۳ متر از سطح زمین، دارای ۵۲۸ اتاق تا طبقه ۷۱ام است.

برای ساخت این برج بلند، چهار سال زمان صرف شده است و در ابتدا قرار بود که جوورا، یک ساختمان مسکونی باشد، اما به جای آن، تبدیل به یک هتل شد.

گوورا

این هتل شامل ۴ رستوران، یک استخر در فضای آزاد در پشت بام، یک اسپای مجلل در طبقه ۷۱ام به علاوه یک باشگاه سلامتی و جکوزی است.

هتل جوورا، به دنبال جذب خانواده‌ها و گردشگرانی است که به دنبال اقامت آرام در شهر شلوغ دبی هستند. جایراج گورسیا، مدیر کل هتل، آنجا را این گونه توصیف می‌کند: «هتلی به شکل خانه‌ای در امارات متحده عربی»

گوورا

آقای گورسیا می‌گوید:

مهمانان ما به دنبال تختی خوب، یک فنجان قهوه خوب و راحتی هستند. هتل جوورا در مرکز شهر دبی واقع شده است و ما در مقایسه با هتل‌های ۵ ستاره همسایه، به مشتریانمان خدماتی عالی ارائه می‌کنیم.

ما خدماتمان را با هزینه‌ای کمتر از نرخ میانگین در این منطقه، به گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه می‌کنیم.

وی اضافه کرد:

هزینه اتاق‌های ما بسیار رقابتی است.

گوورا

هزینه میانگین اتاق در هتل جوورا به ازای یک شب اقامت، بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ درهم (۹۵۰ هزار تومان) است.

گوورا

قبل از این، بلندترین هتل جهان، هتل جی دبلیو ماریوت مارکیس دبی (J W Marriott Marquis Dubai) بود که با عنوان هتل و اسپای تاورز امارات پارک، شناخته می‌شد. این هتل با ارتفاع ۳۵۵٫۳۳ متر از سطح زمین، یک متر از رکورد جدید هتل جوورا، کوتاه‌تر است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه