استارت آپ های گردشگری ایر آسیا در سیلیکون ولی

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
استارت آپ های گردشگری ایر آسیا در سیلیکون ولی

ایر آسیا برای توسعه‌ی بیشتر، این بار به سیلیکون ولی (Silicon Valley)، مهد خیلی از شرکت‌های مطرح انفورماتیک جهان، چشم دوخته است.

ایر آسیا (AirAsia) تصمیم گرفته است با هدف یافتن «بهترین استارت آپ‌ها در صنعت گردشگری منطقه» اولین فعالیت‌های جدی خود را در سیلیکون ولی آمریکا (Silicon Valley) آغاز کند؛ این منطقه مقر بسیاری از استارت آپ‌ها و شرکت‌های فنی جهانی است.

این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت، با مشارکت مرکز «Plug and Play Tech» که یک پلتفرم نوآوری جهانی برای استارت آپ‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران است، در حال انجام تحقیقاتی روی این منطقه است.

ایر آسیا، به عنوان شریک محوری برنامه‌ی سفر و مهمانی مرکز «Plug and Play» امکان شناسایی، مشاهده و پشتیبانی از استارت آپ‌های مرتبط را در زمان توسعه‌ی محصولات جدید برای بخش سفر و گردشگری دارد. هدف از این برنامه، حمایت از کسب و کارهای جدید و همکاری با فناوری‌های در حال ظهور است.

آیرین عمر، معاون مدیر عامل ایر آسیا (خدمات دیجیتالی،‌ تحول و شرکتی) می‌گوید:

این همکاری، نخستین نمونه از موارد بسیاری خواهد بود که برای حفظ نبض نوآوری در شرکت انجام می‌شود و به ما امکان می‌دهد تا فناوری‌های پیشرویی را که به حفظ جایگاه رهبری ما در زمینه‌ی هزینه و تجربه‌ی مشتری کمک می‌کند، شناسایی کنیم و ایر آسیا را از یک شرکت هواپیمایی به یک شرکت دیجیتالی جهانی تبدیل کنیم.

مطالب مرتبط:

منبع 4hoteliers

دیدگاه