بهترین هتل های 5 و 4 ستاره نیژنی نووگورود؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 و 4 ستاره نیژنی نووگورود؛ روسیه

نیژنی نووگورود یکی از نه شهر میزبان جام جهانی است؛ هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره در این شهر با خدمات لوکس و فوق‌العاده‌ای که به گردشگران خود ارائه می‌دهند سفر آنان را شیرین و خاطره‌انگیزتر می‌کنند.

جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک است؛ بسیاری از طرفداران فوتبال، برای تماشای این بازی‌ها در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می‌کنند. نیژنی نووگورود یکی از شهرهایی است که این رقابت‌ها در آن برگزار می‌شود. پس بهتر است با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید. 

نیژنی نووگورود یکی از شهرهای مهم روسیه است که یک مرکز مهم اقتصادی، علمی، آموزشی و فرهنگی در این کشور قلمداد می‌شود. این شهر که پنجمین شهر بزرگ روسیه است در محل تلاقی دو رود ولگا و اوکا قرار دارد که این موضوع مناظر زیبایی را در این شهر خلق کرده است. این شهر یک گزینه عالی برای غرق شدن در معماری و هنر روسی است. نیژنی نووگورود یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است که علاقه‌مندان به این رویداد مهم ورزشی را به سمت خود روانه می‌کند. این شهر با هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره که در لوکس بودن خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند به میزبانی از گردشگران می‌پردازند.

با ما در این مقاله همراه باشید تا با هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره نیژنی نووگورود آشنا شویم.

هتل 4 ستاره 5 ستاره نیژنی نووگورود

هتل کالیبین پارک (Kulibin Park Hotel)

هتل کالیبین پارک (Kulibin Park Hotel)

هتل کالیبین پارک هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر نیژنی نووگورود روسیه است که هر بخش از آن مهمانان را متحیر می‌کند. زیبایی داخلی این هتل و دقت بر جزئیاتی که در هر بخش لحاظ شده است، شما را بیشتر مجذوب این هتل می‌کند. این هتل حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و نه تنها در مدت اقامت خود سفری لوکس را تجربه خواهید کرد، بلکه اقامت در هتلی خاص با امکانات ویژه را خواهید داشت.

اتاق‌های هتل دارای طراحی لوکس و مدرن هستند و وسایلی که در آن استفاده شده، بسیار شیک و مجلل است و شکوه این هتل را بیشتر به نمایش می‌گذارد. بین تمام اجزای اتاق‌ها توازن بالایی برقرار بوده و پنجره‌های بزرگ و نورگیر بر اثربخشی آنان افزوده است. اتاق‌ها اغلب دارای تراس هستند و مهمانان می‌توانند از دیدن منظره زیبای شهر در هر موقع لذت ببرند. رنگ کرم پایه اصلی رنگ اتاق‌ها است که در کنار نورپردازی و رنگ‌های دیگر، ترکیب خاص و آرام‌بخشی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تهویه مطبوع، حمامی مجلل و مرمرین است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی در طیف وسیعی و در طرح‌های ظریف برای مهمانان سرو می‌شود و آنان با خوردن غذای خود در رستوران زیبای هتل بی‌شک لذت خواهند برد. هتل دارای یک تراس زیبا با دکور چوبی و مبل‌هایی با بالشت‌های سبز رنگ دارد که مهمانان می‌توانند غذای خود را در این فضای سرسبز و مفرح میل کنند. بار هتل با محیط آرام و دکور خاصی با رنگ خردلی و قهوه‌ای کم‌رنگی که دارد فضای بی‌نظیری ایجاد کرده است و مهمانان با تست نوشیدنی‌های متنوع لحظات خوبی را در آن سپری خواهند کرد.

هتل دارای مرکز اسپا و ماساژ در فضایی آرام‌بخش با نورهای ظریف و زیبا است و مهمانان با استفاده از امکانات این بخش می‌توانند خستگی خود را از تن بیرون‌ کنند و نشاط و شادابی خود را به دست آورند. این هتل دارای یک اتاق کنفرانس نیز است که یک گزینه عالی برای قرارهای کاری و جلسات اداری خواهد بود و می‌توانند سمینارهای خود را در این هتل برگزار کنند.

از این هتل تا خیابان بولشایا پوکروسکایا (Bolshaya Pokrovskaya Street) حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا کرملین نیژنی نووگورود (Nizhny Novgorod Kremlin) حدود ۱٫۳ کیلومتر، خانه موزه ماکسیم گورکی (Maxim Gorky House Museum) حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷٫۱ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۳٫۶ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Maksima Gorkogo 121, 603006 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر سرپوشیده، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کتابخانه، کارائوکه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی).

هتل شراتون نیژنی نووگورد کرملین (Sheraton Nizhny Novgorod Kremlin)

هتل شراتون نیژنی نووگورد کرملین (Sheraton Nizhny Novgorod Kremlin)

هتل شراتون نیژنی نووگورد کرملین هتلی 5 ستاره و لوکس در این شهر است که تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به در ورودی کاخ دسترسی داشته باشید. اغلب هتل‌های روسیه از امکانات عالی برخوردار هستند، بخصوص هتل‌های 5 ستاره آن که بسیار مجلل هستند و دقت و ظرافت در همه آن‌ها مشهود است؛ این هتل نیز دارای طراحی لوکس و امکانات بی‌نظیر برای مهمانان خود است.

در رنگ‌آمیزی اتاق‌های هتل، از رنگ‌های طبیعی استفاده شده است و رنگ کرم و قهوه‌ای بیشتر از هر رنگ دیگری جلوه می‌کند. آباژورهای زیبایی در گوشه‌ اتاق‌ها قرار داده شده است که با رنگ‌ دکور اتاق‌ها بسیار همخوانی دارد. از بسیاری از اتاق‌ها می‌توان منظره شهر و به خصوص کاخ را نظاره کرد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون و امکانات تهیه چای و قهوه است.

صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس برای مهمانان سرو می‌شود؛ هتل دارای دو رستوران با دو دکور متفاوت است، یکی از آن‌ها با دکور سفید و گل‌های رنگارنگی که روی هر میز قرار دارد، دکور شده است که فضایی آرام‌بخش را ایجاد کرده و با انتخاب غذاهای لذیذ روسی یا بین‌المللی این محیط برای مهمانان دلچسب‌تر کرده و دیگری با رنگ‌های گرم و تیره دکور شده که در زیر نور چراغ‌هایی که در آن تعبیه شده، فضای رمانتیک‌تری را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

بار هتل از بخش‌های مهیج این هتل است که دکور کلاسیکی به رنگ بنفش دارد و انواع نوشیدنی‌های متنوع را برای مهمانان خود سرو می‌کند. هتل دارای تراسی با چشم‌انداز فوق‌العاده از کاخ و شهر است که مهمانان بی‌شک از این منظره لذت خواهند برد.

از این هتل تا رود ولگا ۱ کیلومتر، خیابان بولشایا پوکروسکایا حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷٫۷ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۲٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Teatralnaya Ploshchad 1, 603005 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر سرپوشیده، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی).

هتل ولنا (Volna Hotel)

هتل ولنا (Volna Hotel)

هتل ولنا هتلی 4 ستاره و لوکس است که با امکانات خوبی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و ساده هستند و همه آن‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک و مجلل، تلویزیون و میز کار دارند.

صبحانه در طیف وسیعی از لبنیات، نوشیدنی‌های سرد و گرم و نان‌های متنوع برای مهمانان سرو می‌شود. مهمانان در رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی در محیطی بزرگ و زیبا پذیرایی می‌شوند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان میزبانی می‌کند.

هتل دارای اتاق کنفرانس برای همایش‌ها و جلسات اداری است و می‌تواند یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی در این شهر باشد. هتل دارای فضای زیبا و سرسبزی است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۱۲٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۵٫۶ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۱۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Lenina Prospekt 98, 603004 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر سرپوشیده، خدمات حرفه‌ای آرایشی، کتابخانه، بیلیارد، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی).

گرند هتل اوکا پریمیوم (Grand Hotel Oka Premium)

گرند هتل اوکا پریمیوم (Grand Hotel Oka Premium)

گرند هتل اوکا پریمیوم هتلی لوکس و مجلل است که هر کدام از بخش‌های آن با دکوری متفاوت مبله شده و طراحی داخلی آن بی‌نظیر و خاص است. با اقامت در این هتل بی‌شک اقامتی فراتر از یک هتل 4 ستاره را تجربه خواهید کرد.

هتل اتاق‌هایی با دکورهای متفاوت دارد، اما همه آن‌ها دارای طراحی بی‌نظیر و نورپردازی حرفه‌ای هستند و همه عناصر در کنار هم اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانان فراهم می‌کنند؛ همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی زیبا با لوازم لوکس و تلویزیون است.

هتل دارای دو رستوران زیبا با دکوراسیون بی‌نظیر با رنگ‌های روشن است که در آن‌ها منوی حرفه‌ای سرآشپز از غذاهای لذیذ روسی برای مهمانان سرو می‌شود. صبحانه نیز بصورت‌ بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود. هتل دارای مرکز اسپا و استخر است که مسافرین در اوقات فراغت خود می‌توانند از امکانات این بخش استفاده کنند. اتاق کنفرانس نیز یک گزینه عالی برای سفرهای کاری و برگزاری همایش‌ها خواهد بود.

از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۴ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۴٫۴ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Prospekt Gagarina 27, 603057 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ماساژ، سولاریوم، استخر سرپوشیده، خدمات حرفه‌ای آرایشی، موزیک زنده، بولینگ، اتاق بازی، بیلیارد، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی).

هتل نیکیتین (Nikitin Hotel)

هتل نیکیتین (Nikitin Hotel)

هتل نیکیتین هتلی 4 ستاره با ساختمانی آجری در نزدیکی رود ولگا است که در یک محیط زیبا و موقعیت عالی قرار دارد. مسافرین در این هتل حس راحتی بسیاری دارند و در مدت اقامت خود به گونه‌ای هستند که گویی در خانه خود زندگی می‌کنند. این مجموعه زیبا دارای دکوری کلاسیک است و اتاق‌ها با این طراحی فضای عالی را ایجاد کرده‌اند.

اتاق‌ها دارای پنجره‌های زیبا با پرده‌های زرشکی رنگ هستند و مهمانان می‌توانند از دیدن منظره هتل لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی شیک هستند. صبحانه این هتل رنگ و عطر محلی دارد و هر کسی را به خوردن این وعده لذیذ تشویق می‌کند. غذاهای لذیذ روسی نیز در رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود.

از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۲٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷٫۱ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۰٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Strelka Street 13, 603086 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ماساژ، سولاریوم، استخر سرپوشیده، خدمات حرفه‌ای آرایشی، کرایه دوچرخه، کتابخانه، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی).

هتل مارینز پارک هتل نیژنی نووگورد (Marins Park Hotel Nizhny Novgorod)

هتل مارینز پارک هتل نیژنی نووگورد (Marins Park Hotel Nizhny Novgorod)

هتل مارینز پارک هتل نیژنی نووگورد هتلی مدرن با طراحی جذاب است که یک انتخاب عالی برای اقامت در این شهر است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و بسیاری از مراکز اداری و جاذبه‌ها از این هتل بسیار راحت قابل دسترسی است. این هتل می‌تواند یک شروع ایده‌آل برای گشت و گذار در این شهر باشد.

اتاق‌های هتل با طراحی مدرن و رنگ‌بندی منحصر به فردی که دارد مهمانان را شیفته خود می‌کند. بیشتر اتاق‌ها دارای کفپوش صورتی و وسایلی با رنگ طوسی و سفید هستند؛ اتاق‌های دیگری با رنگ‌های گرم که بیشتر کرم در آن وجود دارد نیز در این مجموعه وجود دارد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی شیک و از همه مهم‌تر منظره‌ای رویایی رو به رود ولگا دارد.

غذاهای اروپایی و شرقی در رستوران هتل با منظره پانارومایی از شهر برای مهمانان سرو می‌شود و آنان با انتخاب نوشیدنی‌های پیشنهادی در این بخش، لذت خوردن غذای خود را دوچندان می‌کنند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های ناب در انتظار مهمانان است. از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۲٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۵٫۸ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۱٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Sovetskaya Street 12, 603002 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۵۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ماساژ، سولاریوم، بیلیارد، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی).

هتل کورت یارد بای ماریوت سیتی سنتر (Courtyard by Marriott Nizhny Novgorod City Center)

هتل کورت یارد بای ماریوت سیتی سنتر (Courtyard by Marriott Nizhny Novgorod City Center)

هتل کورت یارد بای ماریوت سیتی سنتر هتلی لوکس در یک موقعیت عالی از شهر است. تنها با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به کاخ دسترسی داشت یا با قدم زدن در اطراف هتل از دیدنی‌های بسیار شهر لذت برد. همه اتاق‌ها دارای دکوری شیک و ساده هستند که با نور طبیعی از بیرون، فضای دلبازی را برای مسافرین ایجاد کرده است.

صبحانه وسوسه‌انگیزی هر روزه با نان‌های خوش‌طعم بخصوص نان کروسان برای مهمانان با انوع مرباجات و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای محلی از مهمانان خود در بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کند.

مرکز تناسب اندام با تجهیزات کامل و جدید یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به ورزش خواهد بود. اتاق سمینار نیز در این هتل مناسب برای جلسات کاری خواهد بود. از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۱ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۲٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ilyinskaya Ulitsa 46, 603109 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۴۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، بار، رستوران، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی).

آزیموت هتل نیژنی نووگورود (AZIMUT Hotel Nizhniy Novgorod)

آزیموت هتل نیژنی نووگورود (AZIMUT Hotel Nizhniy Novgorod)

آزیموت هتل نیژنی نووگورود هتلی 4 ستاره در مجاورت رود اوکا (Oka River) است که تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توانید به ایستگاه تراموا دسترسی داشته باشید. امکانات این هتل خوب و باکیفیت است و اتاق‌ها آن دارای دکوری ساده و زیبا هستند؛ اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی، تلویزیون و منظره‌ای رو به رودخانه دارند.

صبحانه روزانه برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای روسی از مهمانان خود میزبانی می‌کنند. سالن تناسب اندام نیز در این هتل با وسایل جدید برای مهمانان و علاقه‌مندان به ورزش وجود دارد. از این هتل تا رود ولگا ۰٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۶٫۶ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۱٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Zalomova Ulitsa 2, 603109 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های خانوادگی، مرکز بدنسازی، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی).

هتل الکساندروسکی گاردن (Alexandrovsky Garden)

هتل الکساندروسکی گاردن (Alexandrovsky Garden)

هتل الکساندروسکی گاردن هتلی زیبا در مکانی فوق‌العاده است که منظره زیبایی از رود ولگا را به مهمانان خود می‌بخشد. این هتل در شب با نورپردازی‌های ریز و کوچکی که در درب ورودی آن شده، بسیار درخشان و رویایی است. انتخاب این هتل انتخابی هوشمندانه است و با توجه به موقعیت و امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهد، یک انتخاب عالی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های آرامش‌بخش سبز و آبی دکور شده و تمام وسایلی که در دکوراسیون آن استفاده شده است، در اوج سادگی و زیبایی قرار دارد و مهمانان حس راحتی بسیاری در اتاق‌های خود دارند.

امکانات تفریحی برای اوقات فراغت مهمانان در این هتل بسیار است و آن‌ها می‌توانند به اتاق بولینگ یا استخر هتل مراجعه کنند و لحظات شادی را در کنار دوستان یا خانواده خود سپری کنند.

صبحانه همه روزه برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای لذید روسی با منویی متنوع که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است در رستوران هتل برای مهمانان مهیا می‌‌شود. این هتل نیز دارای یک اتاق کنفرانس برای جلسات کاری و اداری است. از این هتل تا موزه خانه ماکسیم گورگی ۰٫۸ کیلومتر، تا کاخ کرملین نیژنی نووگورود ۱٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۹ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۳٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Georgievsky Sjezd 3, 603950 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ماساژ، سولاریوم، بولینگ، بار، رستوران، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی).

هتل گورکی (Gorky Hotel)

هتل گورکی (Gorky Hotel)

هتل گورکی هتلی 4 ستاره اما کوچک در شهر نیژنی نووگورد است که اتاق‌های استاندارد و دلباز دارد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار است.

هر صبح، صبحانه‌ای محلی برای مهمانان تهیه می‌شود و آن‌ها می‌توانند از غذاهای لذیذ روسی نیز در رستوران هتل نوش جان کنند. هتل دارای استخر و بیلیارد نیز است که گزینه‌ای خوب برای اوقات فراغت مهمانان خواهد بود.

  • آدرس: Maslyakova Street 16, 603000 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، بار، رستوران، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی).

سیتی هتل سوا (City Hotel Sova)

سیتی هتل سوا (City Hotel Sova)

سیتی هتل سوا آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر نیژنی نووگورد است که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار دارد. اتاق‌های مدرن هتل با فضای دلباز و دکوراسیون خاصی که دارد، محیط آرامی را برای مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم و حمامی شیک و مجلل هستند.

صبحانه خوش‌رنگی هر روز صبح برای مهمانان تهیه می‌‌شود و غذاهای روسی و اروپایی در رستوران هتل نیز برای مهمانان سرو می‌شود. این هتل دارای مرکز تناسب اندام نیز برای ورزشکاران است.

از این هتل تا موزه خانه ماکسیم گورگی ۲٫۴ کیلومتر، تا کاخ کرملین نیژنی نووگورود ۳٫۱ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷٫۵ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۳٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Vaneeva 121, 603105 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، بار، رستوران، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی).

هتل 4 ستاره 5 ستاره نیژنی نووگورود

آنچه که ذکر شد، تعدادی از بهترین هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره شهر نیژنی نووگورود در روسیه بود؛ سعی شد هتل‌هایی ذکر شود که در موقعیت و نوع خدمات بهترین هستند، اگر به این شهر زیبا که میزبان جام جهانی 2018 است سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه