بهترین پیتزافروشی های ونیز را بشناسید

صنم وفقی
صنم وفقی شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین پیتزافروشی های ونیز را بشناسید

اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید، حتما به ونیز سری بزنید و خوردن پیتزا را فراموش نکنید! 

تور ونیز یا تور ایتالیا رزرو کرده‌اید و قصد سفر به کشور رویایی ایتالیا را دارید؟ پس بهترین پیتزافروشی‌های ونیز را از دست ندهید.

هر چند پیتزا غذای مخصوص ونیز محسوب نمی‌شود، اما می‌توان پیتزافروشی‌های خوبی را در شهر پیدا کرد. فرقی نمی‌کند که طرفدار پیتزاهای سنتی و قطور باشید، یا پیتزاهای نازک و برشته‌ی سبک رومی؛ در هر صورت می‌توانید از طعم بهشتی پیتزا در ونیز ایتالیا لذت ببرید.

روسو پومودورو

هرچند کیفیت روسو پومودورو در حد معمولی است اما یکی از محبوب‌ترین پیتزافروشی‌های ونیز به شمار می‌رود. این پیتزافروشی در میدان سن مارکو واقع شده است و همیشه انباشته از توریست‌ها و مردم محلی است. پیتز‌اهای روسو پومودورو با طعم فوق‌العاده‌ی سنتی و اندازه بزرگ، برای آن دسته از مشتریانی مناسب است که غذا را با همراه‌شان سهیم می‌شوند یا از فرط خستگی و گرسنگی، به خوراکی سنگین نیاز دارند.

روسو پومودورو

اگر در فصل تعطیلات به ونیز می‌روید و قصد دارید در روسو پومودورو پیتزا بخورید، بهتر است قبل از ساعت ناهار و شام به آن سر بزنید؛ در غیر این صورت صفی بلند جلوی این پیتزافروشی انتظار شما را خواهد کشید.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سنت زاکاریا (دانیلی)
  • ساعات کار: ۱۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰

ترتوریا آل آنفورا

اگر شما به پیتزاهای نازک و برشته‌ی سبک رومی علاقه دارید، پیتزافروشی ترتوریا آل آنفورا بهترین گزینه برای شما است. این پیتزافروشی که به صورت خانوادگی اداره می‌شود، با دیوارهایی پوشیده در گیاهان فضایی دل‌انگیز را فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با پناه بردن به محیط آرام و دلچسب ترتوریا آل آنفورا از شلوغی‌ خیابان‌های ونیز فرار کنید و در سکوت از خوردن پیتزا لذت ببرید.

ترتوریا آل آنفورا

منوی متنوع این پیتزافروشی به شما امکان انتخاب از بین ۵۰ نوع پیتزای مختلف را می‌دهد. اندازه پیتزاها بزرگ هستند، پس اگر خیلی گرسنه نیستید، بهتر است برای هر دو نفر یک پیتزا سفارش دهید.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سن استای
  • ساعات کار: متفاوت

اوستریو نونو ریزورتو

با کمی پیاده‌روی از بازارچه ریالتو، رستوران کوچک و سنتی اوستریو نونو ریزورتو را می‌توان دید. این رستوران، محبوب مردم محلی است و همین موضوع کیفیت پیتزاهای آن را تضمین می‌کند.

اوستریو نونو ریزورتو

حیاط اوستریو نونو ریزورتو با بوته‌های سایه‌دار، فضایی دلچسب را در ظهرهای داغ تابستان‌ به مشتریان عرضه می‌کند و منوی متنوع آن با انواع زیادی از پیتزاها، مشتریان را ترغیب می‌کند تا به رستوران بازگردند و انواع دیگر پیتزا را امتحان کنند. کارکنان اوستریو نونو ریزورتو با رفتاری خونگرم و مهربان، همیشه آماده هستند تا به مشتریان در انتخاب غذا کمک کنند.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سن استای
  • ساعات کار: متفاوت

آنتیکو فورنو

در نزدیکی بازارچه‌ ریالتو، پیتزافروشی آنتیکو فورنو قرار دارد. این پیتزافروشی تنها خدمات بیرون‌بر ارائه می‌کند و جایی برای نشستن و خوردن پیتزا در آن وجود ندارد. پیتزا‌های آنتیکو فورنو شامل هر دو نوع پیتزای سنتی و ضخیم، و نازک و برشته سبک رومی است و روی تمام پیتزاها با سس غلیظ گوجه، پنیر موزارلای بوفالو و خوراکی‌های فصلی دیگر پوشانده شده است.

ترتوریا آل آنفورا

شما می‌توانید پیتزا را به صورتی برشی سفارش دهید و بدین ترتیب ناهاری کوچک و سریع با هزینه‌ای کمتر نصیب‌تان خواهد شد. همچنین می‌توانید در اطراف گرند کانال بشینید و از پیک‌نیک مختصر خود لذت ببرید.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سنت سیلوسترو
  • ساعات کار: ۱۱:۳۰ الی ۲۱:۳۰

بیاریا لا کورته

بیاریا لا کورته رستورانی کوچک همراه با پیتزافروشی است که با نماهایی فوق‌العاده از ونیز احاطه شده است. ساختمان این رستوران هنوز با دکوراسیونی سنگین از چوب و مس، فضایی گرم و روستایی را ایجاد می‌کند.

بیاریا لا کورته

برای پخت پیتزای بیاریا لا کورته تنها از مواد فصلی و محلی استفاده می‌شود و این پیتزا با طعمی خاص و عالی، یکی از پیتزاهای مشهور شهر به شمار می‌رود.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سنت سیلوسترو
  • ساعات کار: ۱۰:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و ۱۸:۰۰ الی ۰۰:۰۰

مورو فراری

مورو فراری در کنار کانال واقع شده است و به خاطر چوب‌کاری‌های تیره‌رنگ، نمای آجری و پنجره‌های بزرگی که به روی کلیسای سانتا ماریا گلوریوسو دی فراری باز می‌شود، شهرت دارد. استیک‌های خوشمزه و پیتزاهای سنگین این رستوران، از غذاهای محبوب آن به شمار می‌رود.

مورو فراری

پیتزای مورو فراری با لایه‌ای قطور از مواد، ضخیم و در عین حال برشته است.  

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سنت توما
  • ساعات کار: متفاوت

رستوران روزا روسا

رستوران روزا روسا، با محیطی آرام و مدرن در نزدیکی میدان سن مارکو واقع شده است. این رستوران در سال ۲۰۱۰ و هنگام فیلمبرداری فیلم توریست، پاتوق جانی دپ بود. از همان زمان، روزا روسا پله‌های ترقی را یکی یکی پیمود و امروزه یکی از بهترین پیتزاهای شهر را به مشتریان عرضه می‌کند.

رستوران روزا روسا

خوراک مخصوص این رستوران، کالزون‌های پر و پیمان آن است. همچنین روزا روسا در اغلب شب‌های جمعه، میزبان گروه‌های موسیقی جاز می‌شود.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سنت آنجلو
  • ساعات کار: از پنج‌شنبه تا سه‌شنبه ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰ و روزهای چهارشنبه ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰

آرته دلا پیتزا

هرچند آرته دلا پیتزا با فضایی کوچک، جایی برای نشستن مشتریان ندارد؛ اما کیفیت عالی پیتزاهایش را نمی‌توان نادیده گرفت. این پیتزا‌ی بیرون‌بر، در منطقه استرادا نوا قرار دارد و تنها شامل یک پنجره روی دیوار است.

آرته دلا پیتزا

پیتزاهای آرته دلا پیتزا از نظر ابعاد بزرگ محسوب می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز بسیار پایین است.

  • اتوبوس آبی: ایستگاه سنت مارکولا کازینو
  • ساعات کار: از سه‌شنبه تا شنبه ۱۱:۰۰ الی ۲۱:۰۰

مطالب مرتبط:

منبع Dailymail

دیدگاه