بهترین هتل های 4 ستاره سامارا؛ شهری در جنوب شرق روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره سامارا؛ شهری در جنوب شرق روسیه

سامارا یکی از شهرهای روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ با انتخاب هتل‌های 4 ستاره در این شهر سفری لوکس را تجربه خواهید کرد.

در آستانه‌ی جام جهانی روسیه شاید بسیاری از افراد، فکر شرکت در تورهای جام جهانی روسیه یا تور ترکیبی روسیه به سرشان زده باشد. سامارا یکی از آن شهرهایی است که مسابقات جام جهانی در آن برگزار می‌شود. پس قبل از سفر، با هتل‌های ۴ ستاره آن آشنا شوید.

سامارا ششمین شهر بزرگ روسیه است که در قسمت جنوب شرقی روسیه اروپایی قرار دارد و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 در این کشور است. این شهر یکی از بزرگترین مراکز صنعتی در روسیه است که در کنار موقعیت خوب اقتصادی دارای جاذبه‌های تاریخی بسیار است. این شهر با هتل‌های متنوعی از مهمانان خود میزبانی می‌کند، که در این میان هتل‌‌های 4 ستاره این شهر از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مهمانان در مدت اقامت خود سفری لوکس و مملو از خاطرات شیرین را تجربه خواهند کرد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های 4 ستاره سامارا آشنا شویم.

هتل 4 ستاره سامارا

هتل هالیدی این سامارا (Holiday Inn Samara)

هتل هالیدی این سامارا (Holiday Inn Samara)

هتل هالیدی این سامارا هتلی لوکس و 4 ستاره در شهر سامارا در روسیه است که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل از موقعیت عالی برخوردار است و در نزدیکی رود ولگا قرار دارد. مهمانان با چشم‌انداز بی‌نظیری از این رود و شهر از اتاق‌های خود برخوردار هستند. امکانات این هتل به گونه‌ای است که گویی در یک هتل 5 ستاره اقامت دارید و رفتار دوستانه و ماهرانه کارمندان بر ویژگی‌های برجسته این هتل افزوده است و آن‌ها در هر شرایطی مهمانان خود را در بهترین حالت ممکن راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل بسیار ساده مبله شده است و با وسایلی به رنگ‌ کرم و سفید مبله شده است و تمام امکانات رفاهی در اتاق‌ها همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ماهواره‌ای، حمامی مجلل و شیک و امکانات چای و قهوه ساز فراهم شده است. مهمانان می‌توانند از دیدن منظره رود ولگا و زیبایی شهر بخصوص در شب هر موقع که دوست داشته باشند لذت ببرند.

صبحانه بصورت بوفه‌ای در این هتل برای مهمانان همه روزه سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با منویی بی‌نظیر از غذاهای بین‌المللی و روسی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل با سرو نوشیدنی‌های متنوع و دسرهای مختلف یک گزینه عالی برای عصر یا دورهمی شبانگاهی برای مهمانان است و آنان می‌توانند لحظات خوبی را در کنار دوستان یا خانواده خود تجربه کنند.

هتل دارای مرکز اسپا و سونا است که با امکانات عالی آماده خدمت رسانی به مهمانان خود است. استخر هتل نیز یک گزینه فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به شنا است؛ این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است که با تجهیزات مدرن و جدید برای مهمانان حاضر شده است. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی کورومچ حدود ۳۵٫۵ کیلومتر، تا موزه هنر منطقه‌ای سامارا ۰٫۲ کیلومتر و استادیوم کاسموس آرنا ۱۴٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Alexey Tolstoy Street 99, 443099 Samara, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۷۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، استخر، مرکز اسپا و سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اسکی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اوست وست کلاب (Ost West Club)

هتل اوست وست کلاب (Ost West Club)

هتل اوست وست کلاب هتلی 4 ستاره در مرکز شهر است و به راحتی و با طی کردن چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به بخش‌های اصلی شهر دسترسی داشت و یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر خواهد بود.

اتاق‌های هتل جادار و بزرگ هستند و با وسایل مدرن دکور شده‌ است؛ اتاق‌ها دارای تراسی رو به چشم‌انداز شهر هستند که با پرده‌هایی حریر و روشن پوشیده شده که نورگیری اتاق‌ها را بیشتر کرده است. آباژورهایی که در اتاق‌ها استفاده شده، در شب فضای رویایی‌تری را برای مهمانان ایجاد می‌کند و همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، امکانات تهیه چای و قهوه، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

هتل دارای مرکز اسپا و سونا است که مهمانان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. مرکز تناسب اندام نیز با وسایل جدید یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به ورزش است. این هتل دارای اتاق کنفرانس است و یک گزینه عالی برای سفرهای کاری و جلسات اداری خواهد بود.

رستوران هتل هر روزه صبحانه را برای مهمانان خود تهیه می‌کند و با منویی متنوع از غذاهای محلی و لذیذ روسی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از این هتل تا رود ولگا ۱٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کورومچ حدود ۳۴٫۳ کیلومتر، تا موزه هنر منطقه‌ای سامارا ۱٫۸ کیلومتر و استادیوم کاسموس آرنا ۱۲٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Sadovaya Ulitsa 210 A, 443001 Samara, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، مرکز اسپا و سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اسکی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل رنایسنس سامارا (Renaissance Samara Hotel)

هتل رنایسنس سامارا (Renaissance Samara Hotel)

هتل رنایسنس سامارا هتلی لوکس و زیبا در مرکز شهر است که از همان بدو ورود مهمانان عاشق آن می‌شوند. لابی هتل با کف سنگی درخشانی که دارد، در کنار مبلمان کرم قهوه‌ای فضای دوست‌داشتنی را ایجاد کرده است. این هتل با ارائه خدماتی عالی و باکیفیت اقامتی عالی را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد.

اتاق‌های هتل با وسایل چوبی زیبا و خاص مبله شده‌اند و کف اتاق‌ها با کفپوش‌های سبز پوشیده شده که با رنگ پرده‌ها هم‌رنگ است. کاغذ دیواری‌های راه راه کرم لیمویی با رنگ کفپوش‌ها و بقیه اجزای اتاق‌ها در کنار نور آباژورها هارمونی زیبا و آرام‌بخشی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی مجلل هستند.

یکی از تفریحات عالی که در این هتل می‌توان تجربه کرد، شنا کردن در استخر بی‌نظیر و زیبای آن با منظره‌ای به سمت محوطه هتل است. سالن بدنسازی نیز با تجهیزات جدید و مدرن یک انتخاب عالی برای ورزش صبحگاهی خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های مهمی که یک رستوران را جذاب می‌کند و لذت غذا خوردن را در آن بیشتر می‌کند، محیط و طراحی داخلی آن است. رستوران هتل با طراحی ساده و در عین حال باشکوهی که دارد یک گزینه عالی برای تست غذاهای محلی و بین‌المللی است. مهمانان علاوه بر اینکه غذای لذیذی که سرآشپز به آنان پیشنهاد می‌دهد را نوش جان می‌کنند، می‌توانند از دیدن منظره زیبای رود ولگا نیز لذت کافی را ببرند. از این هتل تا رود ولگا ۱٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کورومچ حدود ۳۰٫۵ کیلومتر، تا موزه هنر منطقه‌ای سامارا ۷٫۶ کیلومتر و استادیوم کاسموس آرنا ۶٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Novosadovaya Str.162 bld V, 443011 Samara, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۹۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، مرکز اسپا و سونا، استخر، سولاریوم، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل گراف ارلو (Graf Orlov Hotel)

هتل گراف ارلو (Graf Orlov Hotel)

هتل گراف ارلو هتلی 4 ستاره و لوکس در سامارا است که در فاصله ۳۰۰ متری از رودخانه ولگا قرار دارد و تنها با ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل دسترسی داشت؛ همه این ویژگی‌ها در کنار امکانات خوبی که در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود، این هتل را به یک گزینه عالی برای اقامت در این شهر تبدیل کرده است.

اتاق‌های شیک و سوئیت‌های هتل منظره‌ای بی‌نظیر از رود ولگا را به مهمانان خود هدیه می‌دهند و آن‌ها در اتاق‌هایی زیبا با امکانات کاملی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمامی مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی اقامت خواهند داشت.

غذاهای روسی و بین‌المللی در رستوران هتل سرو می‌‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن نوشیدنی‌های متنوع بار و تنقلاتی که در آنجا برای آنان سرو می‌شود، میل کنند و لحظات خوبی را سپری کنند. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی کورومچ حدود ۳۵٫۶ کیلومتر، تا موزه هنر منطقه‌ای سامارا ۰٫۱ کیلومتر و استادیوم کاسموس آرنا ۱۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Kuybysheva Str.88, 443099 Samara, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، مرکز اسپا و سونا، استخر، سولاریوم، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق بازی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل آلیانس (Alians Hotel Samarskiy)

هتل آلیانس (Alians Hotel Samarskiy)

هتل آلیانس یکی از بهترین هتل‌ها در میان هتل‌های هم‌رده خود است که با توجه به قیمتی که دارد، امکانات عالی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل دارای امکانات تفریحی بسیاری همچون زمین بسکتبال، استخر و میز پینگ پنگ است و در کنار اقامت خود در این هتل می‌توانند از امکانات تفریحی آن بهره‌مند شوند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های شاد و متنوع دکور شده و هارمونی بسیاری بین کاغذ دیواری‌ها و دکوراسیون اتاق برقرار است و در کنار نورپردازی ظریفی که شده، محیط آرامش‌بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده است.

منوی رستوران هتل بسیار متنوع است و بی‌شک مهمانان از خوردن غذاهای این رستوران لذت خواهند برد. دقت و ظرافت بسیاری در چیدمان غذاها و ظرف غذاهایی که برای مهمانان سرو می‌شود، وجود دارد و آن را برای مهمانان جذاب‌تر کرده است.

این هتل دارای یک باغ زیبا است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند از قدم زدن در محوطه آن و کنار استخر لذت ببرند. از این تا فرودگاه بین‌المللی کورومچ حدود ۲۵٫۷ کیلومتر، تا موزه هنر منطقه‌ای سامارا ۱۱٫۳ کیلومتر و استادیوم کاسموس آرنا ۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Barboshina polyana, 9ya proseka, liniya 5, 4, 443031 Samara, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، مرکز اسپا و سونا، استخر، سولاریوم، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق بازی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل 4 ستاره سامارا

هتل 4 ستاره سامارا

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر سامارا بود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها بیشتر است، اما سعی شد هتل‌هایی نام برده شود که از نظر امکانات و موقعیت در بهترین حالت ممکن باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت کردید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه