برندگان نمایشگاه بازار مسافرت عربی ATM و درخشش دبی

امید جعفری
امید جعفری چهار شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
برندگان نمایشگاه بازار مسافرت عربی ATM و درخشش دبی

دبی برای حضور در برگزاری نمایشگاه بازار مسافرت عربی (Arabian Travel Marke) سنگ تمام گذاشت.

عوامل غرفه توریسم دبی (Dubai Tourism) حاضر در نمایشگاه بازار مسافرت عربی برای گرم‌تر شدن بازار بنگاه به بنگاه معاملات تجاری، از تمامی امکانات استفاده کرده‌اند، از جمله پانل‌های نمایش دستاوردهای جدید حاضر در نمایشگاه که به راحتی می‌توانستید مدت‌ها در مقابل آن‌ها برای مشاهده دستاوردهای جدید بازار گردشگری و توریسم دبی بایستید.

توریسم دبی

داوران حاضر در این نمایشگاه عمدتا شرکت‌های برتر عربی و آمریکایی در حوزه گردشگری و نویسنده‌های حرفه‌ای مسافرت، بلاگرها و نویسندگان حرفه‌ای بودند.

ساختار لایه، لایه و طبقاتی باعث شده بود که ازدحام جمعیت داخل به شکل کنترل‌شده‌ای حرکت کنند

مت گیبسون (Matt Gibson) کارشناس معماری و یکی از داوران نمایشگاه در مورد عملکرد غرفه توریسم دبی این‌چنین گفت: این ساختار برای برقراری تعامل تجاری بسیار کارآمد و مؤثر است. ساختار لایه، لایه و طبقاتی باعث شده بود که ازدحام جمعیت داخل به شکل کنترل‌شده‌ای حرکت کنند. این ساختار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد استفاده‌ شده در نمایشگاه ۲۰۱۸ بود. همه کسانی که به عنوان مسئولین پانل، با روی گشاده از بازدیدکنندگان استقبال می‌کنند. این همان عنصری است که اماراتی‌ها به دنبال نشان دادن آن به تمام جهان هستند.

سایر فاکتورهای مؤثر در انتخاب غرفه توریسم دبی به عنوان برترین نمایش از بازار مسافرت، دست‌یابی به استانداردهای دیداری، استفاده از فضای محدود در اختیار و همچنین کنترل ازدحام در غرفه بود.

توریسم دبی

سایر برندگان جوایز امسال حوضه توریسم، در نمایشگاهی با استفاده از عکس، در روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت برای حاضرین معرفی شدند. دکور و امکانات استفاده‌شده مشابه سال ۲۰۱۵ است. سالی که عوامل نمایشگاه توانستند جایزه بهترین عملکرد برای نمایشگاه بازار گردشگری عربی را به دست آورند.

غرفه لبنان

در میان غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، غرفه لبنان شکل خاص و هوشمندانه‌ای دارد. با توجه به محدودیت در فضا، عوامل برگزاری لبنان، با استفاده از یک طبقه اضافی روی طبقه اصلی، توانستند که فضای زیادی برای نمایش کشور خودشان به دیگران به دست آوردند. این طراحی توانسته بود رأی مثبت بسیاری از داوران را بگیرد.

غرفه عربستان

جایزه مهم دیگر کیفیت برخورد و ارتباط کلامی عوامل شرکت با مردم است، چرا که ارتباط اصلی‌ترین فاکتور برای شروع یک همکاری تجاری است. غرفه عربستان این بار توانست این جایزه را کسب کند.

شرکت Travelport

یکی دیگر از جوایز که باعث برجسته شدن نقش فناوری و تکنولوژی در نمایشگاه شد، جایزه تکنولوژی و بازار مسافرت عربی است. بر اساس نظر داوران شرکت Travelport توانست با برگزاری جلسات کاری، کارگاه‌های جانبی در کنار مکان‌های مختلف برای استراحت با امکانات کافی، آنچه از یک غرفه گردشگری مدرن و همگام با فناوری انتظار می‌رفت را برآورده کند.

برخلاف نظر داوران، مدیر ارشد برگزاری نمایشگاه بازار مسافرت عربی، نوآوری‌های موجود را جزئی از اصول برگزاری هر نمایشگاه بین‌المللی دانست. او امیدوار است که این شکل از برگزاری در همه نمایشگاه‌های سال‌های دیگر هم رعایت شود.

برندگان جوایز هر بخش به صورت زیر هستند:

  • طراحی برتر غرفه: لبنان
  • طراحی بهترین پانل برای نمایش دستاورد‌ها: توریسم دبی
  • بهترین برخورد: عربستان سعودی
  • برترین جایزه تکنولوژی و بازار مسافرت عربی: Travelport

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه