عمان در ATM 2018 توجه ها را جلب می‌کند

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
عمان در ATM 2018 توجه ها را جلب می‌کند

عمان از جاذبه‌های گردشگری خود در ATM 2018 استفاده می‌کند تا عمان را به یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگری در خاورمیانه و سراسر جهان تبدیل می‌کند.

بازار گردشگری عرب‌ (Arabian Travel Market)، یک رویداد گردشگری و مسافرتی است که سالانه در دبی برگزار می‌شود تا فرصت‌های بیشتری در حوزه گردشگری برای متخصصان داخلی و خارجی خاورمیانه فراهم کند. عمان توجه گردشگران و غرفه‌داران شرکت‌کننده در Arabian Travel Market سال ۲۰۱۸ را که در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Center) برگزار می‌شود، جلب می‌کند.

عمان جاذبه‌های گردشگری استثنایی Sultanate را برجسته می‌کند و عمان را به یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگری در خاورمیانه و سراسر جهان تبدیل می‌کند.

هیئت مدیره برجسته‌ای که تحت نظر وزارت گردشگری عمان فعالیت می‌کنند، فعالیت‌های گردشگری خود را توسعه می‌دهند تا بتوانند تعداد گردشگر بیشتری را جذب کنند.

تعداد هتل‌های تاسیس شده در عمان از ۳۳۷ مورد در سال ۲۰۱۶، به ۳۶۷ مورد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است؛ این به معنی افزایش ۸٫۹ درصدی است.

حضور عمان در ATM 2018 باعث افزایش حضور منطقه‌ای و به‌دنبال آن افزایش علاقه‌مندی توریست‌ها به بازدید از عمان می‌شود همچنین باعث افزایش تعداد گردشگران در طول تعطیلات تابستان می‌شود. این موضع باعث راه‌اندازی بسته‌های گردشگری مختلف، ارائه برنامه‌های تبلیغاتی، فعالیت‌های تفریحی و اکتشافات می‌شود. بخش گردشگری Sultanate کمپین‌های مختلف تبلیغاتی و فعالیت‌های خود را به‌خصوص در طول تابستان افزایش داده تا جایی که Sultanate برای سایت جذاب توریستی خود معروف شده است.

عمان

گردشگری دریایی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های گردشگری عمان است و با آمدن فصل تابستان تقاضا برای فعالیت‌های دریایی بیشتر می‌شود، اغلب این فعالیت‌های دریایی در ساحل الخیران، الموج در مسقط، المصناح در ساحل باتیناح و بوخا در سور انجام می‌شود، البته فعالیت‌های آبی دیگر مانند اسکی و بادبادک بازی نیز انجام می‌شود.

مجید المهوروقی، معاون وزارت گردشگری عمان، گفت:

وزارتخانه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به افزایش بازدیدکنندگان بین‌المللی کمک کند. او از اقدامات مثبت Sultanate برای ترویج گردشگری بین‌المللی در عمان تقدیر و تشکر کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه