بهترین هتل های ارزان هامبورگ؛ شهری بندری در شمال آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان هامبورگ؛ شهری بندری در شمال آلمان

هامبورگ شهری بندری و مهم در آلمان است که گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند؛ با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی در این شهر سفری ارزان را تجربه کنید.

دوست دارید به آلمان سفر کنید؟ فکر شرکت در تور آلمان را دارید؟ اگر در این سفر به هامبورگ نیز سری می‌زنید، این مقاله را دنبال کنید. هامبورگ از شهرهای مهم کشور آلمان است که از شهرهای مهم بندری محسوب می‌شود. این شهر با جاذبه‌های فوق‌العاده‌اش در کنار مراکز خرید و رستوران‌های متنوعی که دارد، برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای عالی را نشان می‌دهد. سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند و مسافران با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر دارند، هتل‌های این شهر را انتخاب می‌کنند. هتل‌های ارزان و اقتصادی در این شهر هتل‌هایی با کیفیت عالی و موقعیت مناسب هستند که گردشگران علاوه بر تجربه سفر در این شهر زیبا سفری ارزان و با کیفیت خوب را تجربه خواهند کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان هامبورگ بپردازیم و با بهترین‌های آنان در نوع خدمات و موقعیت آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

هتل ارزان هامبورگ

هتل جاجِندهِربِرگ هامبورگ هُرنِر رِنباهن (Jugendherberge Hamburg Horner Rennbah)

هتل جاجِندهِربِرگ هامبورگ هُرنِر رِنباهن (Jugendherberge Hamburg Horner Rennbah)

هتل جاجِندهِربِرگ هامبورگ هُرنِر رِنباهن هاستلی اقتصادی و مناسب برای سفرهای ارزان یا اقامت‌های کاری است. این هاستل معماری مدرن دارد و نمای شیشه‌ای آن باعث نورگیری بالای این هاستل شده است. این هاستل محیط بی‌نظیری دارد و مهمانان می‌توانند از امکانات تفریحی مانند گردهمایی‌های مختلف، اتاق بازی و محیط دلبازی که برای مطالعه دارد، استفاده کنند.

اتاق‌های هاستل با تخت‌های چند طبقه مبله شده و یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی و دانشجویی است؛ اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم و صندوق امانات است. صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود و بسته‌های غذا نیز برای دیگر وعده‌ها برای مهمانان در صورت درخواست تهیه می‌شود.

از هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۵٫۴ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۵٫۴ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۷٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۹٫۴ کیلومتر فاصله دارد. قیمت هاستل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند، مناسب است.

  • آدرس: 100, 22111 Hamburg, Germany
  • این هاستل دارای ۲۹ اتاق است.
  • امکانات هاستل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران،‌ منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کتابخانه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل تیفنتال (Hotel Tiefenthal)

هتل تیفنتال (Hotel Tiefenthal)

هتل تیفنتال هتلی اقتصادی و 3 ستاره در هامبورگ است که با امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌کند، آن‌ها را غافلگیر کرده است. برخورد کارمندان این هتل بسیار عالی و کاملا حرفه‌ای است و مهمانان را در بهترین حالت ممکن راهنمایی می‌کنند. ایستگاه مترو و بسیاری از مراکز خرید در نزدیکی هتل قرار دارد و مسافرین به راحتی می‌توانند به بسیاری از بخش‌ها به راحتی دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های تمیز و زیبای هتل با دقت بسیاری مبله شده‌اند و از رنگ‌های گرم و سرد در کنار هم استفاده شده است و مهمانان آرامش بسیاری در اتاق‌های خود خواهند داشت. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون و حمامی مجهز به سشوار است.

صبحانه بصورت بوفه‌ای برای مهمانان تهیه می‌شود و با توجه به اینکه در اطراف هتل کافه و رستوران‌های متعددی وجود دارد مهمانان برای سایر وعده‌های غذایی خود می‌توانند به آنجا مراجعه کنند و در کنار مردم بومی سفر خود را خاطره‌انگیزتر کنند.

از هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۵٫۱ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۵٫۲ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۷٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۷٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Wandsbeker Marktstr. 109, 22041 Hamburg, Germany
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران،‌ منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل بوداپستر هف (Hotel Budapester Hof)

هتل بوداپستر هف (Hotel Budapester Hof)

هتل بوداپستر هف هتلی ارزان در یک موقعیت عالی از شهر هامبورگ است که این ویژگی باعث شده مسافرین بسیاری این هتل را برای اقامت خود در این شهر برگزینند. اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن هستند و اتاق‌ها یا با رنگ کرم و قهوه‌ای یا با آبی آسمانی و فیروزه‌ای مبله شده‌اند، که رنگ‌های استفاده شده از رنگ‌های آرام‌بخش برای مهمانان هستند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می‌‌شود و برای وعده‌های غذایی دیگر می‌توانند به رستوران‌های اطراف هتل مراجعه کنند. از هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۲٫۶ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۲٫۱ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۹٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Paulinen Str. 18, St. Pauli, 20359 Hamburg, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل مینینگر هامبورگ سیتی سنتر (MEININGER Hotel Hamburg City Center)

هتل مینینگر هامبورگ سیتی سنتر (MEININGER Hotel Hamburg City Center)

هتل مینینگر هامبورگ سیتی سنتر هتلی میان‌رده و اقتصادی است که محیط آن بسیار جذاب و مدرن است و فضایی بسیار رنگی دارد که حس شادابی و نشاط بسیاری را به مهمانان می‌بخشد. ایستگاه قطار نیز در فاصله ۴۰۰ متری از هتل قرار دارد و مسافرین از موقعیت این هتل بسیار راضی هستند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌هایی با کنتراست بالا دکور شده‌اند و بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تخت‌های چند طبقه هستند که یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی و دوستانه هستند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌‌سیم، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. هتل دارای یک آشپزخانه مشترک نیز است که مهمانان با توجه به نیاز خود می‌توانند از امکانات آن بهره ببرند.

صبحانه در یک محیط رنگارنگ، مدرن و زیبا هر روزه برای مسافرین تهیه می‌شود و آن‌ها با یک صبحانه عالی روز خود را در این شهر شروع می‌کنند. از هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۴٫۱ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۳٫۸ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۲٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۹٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Goetheallee 9-11, Haus 3, Altona-Nord, 22765 Hamburg, Germany
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۱۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، بیلیارد، اتاق بازی، میوه، اسنک بار، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هاستل جنراتور هامبورگ (Generator Hamburg)

هاستل جنراتور هامبورگ (Generator Hamburg)

هاستل جنراتور هامبورگ هاستلی اقتصادی است که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و یکی از هاستل‌های بزرگ شهر است که خدمات خوبی را با توجه به قیمتی که مسافرین پرداخت می‌کنند، ارائه می‌دهند. مهمانان در لابی هتل و کافه آن می‌توانند با دوستان خود لحظات خوبی را سپری کنند و حتی با مهمانان دیگر آشنا شوند و گفتگویی دوستانه را با مسافرینی از کشورهای مختلف تجربه کنند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند از میان‌وعده‌هایی که در کافه هتل سرو می‌شود نیز نوش‌جان کنند. هتل دارای یک تراس زیبا و رنگارنگ است که یک گزینه عالی برای یک نوشیدنی خوش‌طعم در بعدازظهر است.

اتاق‌های هتل دارای فضای بزرگ و دلباز است و همه آن‌ها پارکت دارند. اتاق‌ها دارای دکوری مدرن و زیبا هستند و در کنار رنگ سفیدی که برای روتختی‌ها استفاده شده، رنگ‌های روشن محیط شادتری را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی خصوصی است.

از هاستل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۰٫۶ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۰٫۹ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۲٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۸٫۹ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به موزه‌ها، خرید و وسایل حمل و نقل عمومی انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Steintorplatz 3, St. Georg, 20999 Hamburg, Germany
  • این هاستل دارای ۱۶۱ اتاق است.
  • امکانات هاستل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، اسنک بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، فکس/فتوکپی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، هلندی)

هتل بریج این (Bridge Inn Hotel)

هتل بریج این (Bridge Inn Hotel)

هتل بریج این هتلی 2 ستاره در مرکز شهر است که امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و آن‌ها نه تنها سفری ارزان را در این هتل تجربه خواهند، بلکه از امکانات تفریحی که در آنجا برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، بهره‌مند خواهند شد.

اتاق‌‌های هتل دارای دکوری مدرن و زیبا هستند که رنگ‌های متنوعی در طراحی آن‌ها استفاده شده است. اتاق‌های هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. این هتل دارای سونا و استخر است و یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی در یک روز کاری یا گشت و گذار در شهر است. سالن بدنسازی نیز با وسایل جدید یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به ورزش خواهد بود.

از هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۲٫۶ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۳٫۱ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۴٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۱۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Billwerder Neuer Deich 2, 20539 Hamburg, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۹۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، اسنک بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، فکس/فتوکپی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی)

آرِنا هاستل هامبورگ (Arena Hostel Hamburg)

آرِنا هاستل هامبورگ (Arena Hostel Hamburg)

آرِنا هاستل هامبورگ در یک موقعیت عالی از شهر قرار دارد و تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌‌روی می‌توانید به بخش‌های اصلی شهر دسترسی داشته باشید. این هاستل دارای اتاق‌های ساده و شیک است که مهمانان اقامت راحتی را در آن‌ها خواهند داشت و همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

این هاستل دارای یک آشپزخانه مشترک است که با وسایل کامل مجهز است و مهمانان برای وعده‌های غذایی خود می‌توانند به رستوران‌های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد، مراجعه کنند و با غذاهای محلی و اصیل آلمانی آشنا شوند.

از هاستل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۸ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۷٫۵ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۶٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۷٫۹ کیلومتر فاصله دارد. قیمت هاستل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند، مناسب است.

  • آدرس: Fangdieckstraße 20, Lurup, 22547 Hamburg, Germany
  • این هاستل دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هاستل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، اسنک بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کتابخانه، فکس/فتوکپی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل استلا ماریس (Hotel Stella Maris)

هتل استلا ماریس (Hotel Stella Maris)

هتل استلا ماریس هتلی میان‌رده در نزدیکی بندر هامبورگ است که منظره زیبایی از آن را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. طراحی داخلی این هتل بی‌نظیر است و تابلوهای مختلفی با طرح نقشه‌ها در بسیاری از بخش‌ها نصب شده و طعم سفر را برای مهمانان جذاب‌تر کرده است. در لابی هتل کتابخانه و کامپیوتر برای مهمانان در نظر گرفته شده است و مهمانان می‌توانند از مطالعه کتاب‌های متنوع در محیطی زیبا لذت ببرند.

اتاق‌های زیبای هتل که دارای دکوری ساده اما مدرن هستند، محیطی آرام با امکانات رفاهی خوب را برای مهمانان فراهم می‌کند و رنگ آبی در اتاق‌ها آرامش بیشتری را برای مهمانان ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار، حمامی شیک و تلویزیون هستند.

از هاستل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۱٫۸ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۱٫۷ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۰٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به خرید، رستوران و پیاده‌روی شهری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: 12, Hamburg Neustadt, 20459 Hamburg, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، اسنک بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، فکس/فتوکپی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل بِدپارک استِلینگِن (bedpark Stellingen)

هتل بِدپارک استِلینگِن (bedpark Stellingen)

هتل بِدپارک استِلینگِن آخرین هتل ارزان و اقتصادی در شهر هامبورگ است که در این مقاله برای شما معرفی می‌کنیم. اتاق‌های این هتل با رنگ‌بندی سفید و سبز کمرنگ محیطی سرشار از آرامش و حس خوب را به مهمانان منتقل می‌کنند و در کنار امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه (شامل اجاق گاز و دستگاه قهوه‌ساز)، سشوار، میز، فضای نشیمن و حمام امکانات رفاهی آنان را فراهم می‌کند.

در اطراف هتل گزینه‌های غذاخوری و رستورن‌های متعددی وجود دارد که مسافرین می‌توانند با غذاهای محلی و بین‌المللی آشنا شوند. از هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۶٫۹ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۶٫۴ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۵٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد. منطقه استِلینگِن انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به وسایل حمل و نقل عمومی مناسب، گشت‌های شهری و بازارهای ماهی است.

  • آدرس: 62, Stellingen, 22525 Hamburg, Germany
  • این هتل دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل ارزان هامبورگ

آنچه ذکر شد، تعدادی از بهترین هتل‌های ارزان شهر هامبورگ بود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها در این شهر بیشتر است، اما در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیتی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا در کشور آلمان سفر کردید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه