بهترین رستوران های سامارا، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
بهترین رستوران های سامارا، روسیه

سامارا یکی از شهرهای بزرگ روسیه و میزبان جام جهانی 2018 است. برای آشنایی با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های این شهر، ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید.

سامارا، یک شهر بندری شلوغ و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. این شهر در ناحیه‌ی ولگا قرار دارد، قطب حمل و نقل و یکی از مقصدهای گردشگری روسیه است. این شهر رستوران‌ها و کافه‌های زیادی دارد که برای سلیقه‌های مختلف و بودجه‌های مختلف، مناسب است. از فلافل تازه گرفته تا دامپیلنگ‌های گرجستانی و غذاهای ترکیبی روسی و فرانسوی، در این رستوران‌ها انواع غذاها پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید در این شهر چند رستوران را برای امتحان کردن انتخاب کنید می‌توانید از این مطلب استفاده کنید. در ادامه بهترین رستوران‌های شهر را معرفی می‌کنیم.

رستوران Cafe Puri

بهترین رستوران های سامارا

رستوران Cafe Puri یکی از رستوران‌های محبوب شهر است و غذاهای سنتی و اصیل گرجستانی را در محیطی آرام و دوستانه سرو می‌کند. به غیر از غذاهای مختلف، منوی نوشیدنی‌های رستوران نیز بسیار متنوع است. بهترین غذاهای گرجستانی مثلا کاچاپوری (نان تازه پر شده)، خینکالی (دامپلینگ) و انواع نوشیدنی و دسر در منوی رستوران دیده می‌شود. اگر می‌خواهید این رستوران را برای شام انتخاب کنید، یا زودتر بروید یا از قبل میز رزرو کنید. این رستوران کوچک است و چون مشتریان زیادی دارد خیلی زود پر می‌شود.

ساعت کار

هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

رستوران Staraya Kvartira

رستوران Staraya Kvartira را به عنوان موزه رستوران می‌شناسند. در این رستوران یادگاری‌ها و اشیای قدیمی از دوران شوروی به نمایش درآمده و دکوراسیون سنتی دارد. در این رستوران غذاهای سنتی شوروی سرو می‌شود که دستور تهیه‌ی آن‌ها دستورهای خانوادگی است که نسل به نسل از مادران به دختران منتقل شده است. قبل از غذا خوردن می‌توانید اتاق‌های مختلف این موزه رستوران را بازدید کنید و سپس غذاهای سنتی و انواع سالاد را امتحان کنید. اگر گیاه‌خوار هستید در این رستوران می‌توانید انواع سوپ‌ها، سالادها و استارترهای گیاهی را نوش جان کنید.

ساعت کار

هر روز از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران الیویه (Olivye)

بهترین رستوران های سامارا

اگر می‌خواهید غذا خوردن در یک رستوران مجلل و شیک را تجربه کنید و غذاهای ترکیبی روسی و فرانسوی نوش جان کنید، بدون تردید رستوران مجلل الیویه را انتخاب کنید. فضای این رستوران بسیار شیک و جذاب است و از آنجایی که در نزدیکی رود ولگا قرار دارد، تازه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کند. غذاهای دریایی تازه مستقیما از آکواریوم صید می‌شوند. این رستوران یک نانوایی و قنادی اختصاصی هم دارد که بهترین دسرها را تهیه می‌کند. این رستوران، یک رستوران ترکیبی فرانسوی روسی است و این تنوع سبک آشپزی را به غیر از منوی غذا در منوی نوشیدنی‌های آن نیز خواهید دید. اگر در انتخاب غذاها تردید دارید، می‌توانید از پیشخدمت‌های رستوران بخواهید که راهنمایی‌تان کنند.

ساعت کار

هر روز از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران بالکان گریل (Balkan Grill)

رستوران محبوب بالکان گریل فاصله‌ی کمی از رود ولگا دارد. وعده‌های غذایی مفصل و کارکنانی مودب با رفتاری دوستانه از ویژگی‌های این رستوران است. همان‌طور که از اسم رستوران مشخص است، بیشتر غذاهای منوی رستوران را غذاهای گوشتی تشکیل می‌دهد البته گیاهخواران هم در این رستوران بی‌نصیب نمی‌مانند. انواع سبزیجات گریل شده و سالاد و استارتر برای گیاه‌خواران در این رستوران در نظر گرفته شده است. منوی نوشیدنی‌های رستوران بسیار مفصل است و البته قهوه‌ی ترکی هم دارد. سوپ پیاز و پای پنیری این رستوران را از دست ندهید. اگر گروهی سفر می‌کنید و سلایق غذایی متفاوتی دارید، حتما به این رستوران سر بزنید چون هم گیاه‌خواران و هم دوستداران غذاهای گوشتی، غذای مورد علاقه‌ی خود را در منو پیدا می‌کنند.

ساعت کار

هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

رستوران ژیلی بیلی (Zhili-Byli)

اگر می‌خواهید غذاهای سنتی روسی را با قیمتی معقول نوش جان کنید، رستوران ژیلی بیلی را انتخاب کنید. این رستوران، انتخاب خوبی برای خانواده‌ها است. یکی از مهم‌ترین غذاهای منو، انواع غذاهای دریایی و ماهی است. غذاهای مشهور و کلاسیک مثل استراگانوف، پلمنی، وارنیکی و پنکیک از دیگر غذاهای محبوب منوی رستوران است. تنوع سوپ‌های رستوران نیز بسیار قابل توجه است. حتی سوپ ماهی و سوپ برش هم در منو دیده می‌شود. دکوراسیون داخلی این رستوران به نحوی طراحی شده که یادآور رستوران‌های قدیمی و روستایی است.

ساعت کار

هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

رستوران اوکی توکی (Oki Toki)

بهترین رستوران های سامارا

با نگاهی گذرا به منوی رستوران اوکی توکی متوجه می‌شوید که این رستوران، بسیار فراتر از یک رستوران ژاپنی است. در منوی این رستوران به غیر از سوشی و نودل، انواع برگر، غذاهای گرجستانی و حتی پیتزا هم پیدا می‌شود که همه‌ی سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی می‌کند. دکوراسیون موضوعی رستوران یکی دیگر از دلایل جذابیت آن است و البته بخش‌های خصوصی هم دارد برای اینکه در کمال آرامش بتوانید در محیطی دنج‌تر و خصوصی‌تر غذا بخورید. وسایل و میز و صندلی رستوران به زیبایی انتخاب شده‌اند و بر جذابیت دکور رستوران افزوده‌اند.

ساعت کار

از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

رستوران پرچینی (Perchini)

رستوران پرچینی، رستورانی محبوب است که به خصوص برای وعده‌ی شام به سرعت پر می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید در این رستوران شام بخورید، حتما از قبل میز رزرو کنید. منوی رستوران ترکیبی از غذاهای انگلیسی و روسی است و البته انواع غذاهای اروپایی و شرقی هم در آن دیده می‌شود. گوشت‌های کبابی، غذای دریایی، انواع کباب، استیک‌های آبدار با سس‌های متنوع و انواع غذا با مرغ، از مهم‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران متنوع است. به غیر از غذاهایی که معرفی کردیم، تنوع پاستاها و پیتزاهای این رستوران هم بسیار جالب توجه است. حتی غذای کاملا گیاهی نیز در منو پیدا می‌شود. تنوع قابل توجهی از نوشیدنی در این رستوران عرضه می‌شود تا کامل‌کننده‌ی یک شام لذیذ باشد. برای اینکه در یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر غذا بخورید حتما برنامه‌ریزی کنید و این فرصت را از دست ندهید.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۱ صبح تا ۲ بامداد

تل آویو (Tel Aviv)

تل آویو، رستوران نیست یک کامیون فروش غذا است که در کنار رود ولگا مستقر می‌شود و تابستان‌ها غذاهای تازه و سالم خیابانی سرو می‌کند. این کامیون فروش غذا، انتخابی ارزان و دوست‌داشتنی برای گیاه‌خواران است و البته دوستداران غذاهای گوشتی هم از آن ناامید نمی‌شوند. ساندویچ فلافل با نان پیتا، املت، شاورما، حموص به همراه انواع ترشی از غذاهایی است که می‌توانید از این کامیون فروش غذا خریداری کنید. انواع آبمیوه و نوشیدنی هم در این کامیون ارائه می‌شود.

ساعت کار

هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

بهترین رستوران های ارزان سامارا

برای اینکه در شهر سامارا غذای خوب بخورید، لازم نیست زیاد هزینه کنید. رستوران‌ها و کافه‌های ارزان زیادی در این شهر وجود دارند که قیمت آنها بر کیفیت تاثیر نگذاشته و غذاهای لذیذ و تازه را با قیمت‌های مناسب برای مهمانان خود سرو می‌کنند. در ادامه با تعدادی از بهترین رستوران‌های ارزان سامارا آشنا می‌شویم.

پاربرگ برگر بار (Parburg Burger Bar)

رستوران پاربرگ برگر بار البته از سایر رستوران‌های این فهرست، گران‌تر است. بهترین جا برای امتحان کردن برگرهای مختلف با قیمت معقول است و جزو اولین رستوران‌های مختص برگر در شهر است. در مجموع رستورانی نسبتا گران است ولی در منوی آن برگرهای ارزان هم پیدا می‌شود. منوی رستوران بسیار متنوع و مفصل است و حتی برگرهای گیاهی برای گیاه‌خواران دارد. انواع برگر با گوشت‌های مختلف مرغ، گوساله، بوقلمون و حتی ماهی با بهترین سس‌های متنوع و پنیرهای آب شده در این رستوران با بهترین کیفیت سرو می‌شود. انواع نوشیدنی در این رستوان سرو می‌شود تا تکمیل‌کننده‌ی یک غذای عالی باشد.

ساعت کار

از دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

کافه بنجامین (Cafe Benjamin)

بهترین رستوران های سامارا

کافه بنجامین در یک مطب قدیمی دندانپزشکی قرار دارد که لنین در زمان زندگی‌اش در این شهر، به آن مراجعه می‌کرد. فضای داخلی این کافه بسیار دنج و زیبا است. منوی کافه شامل برگرهای آمریکایی، مرغ بریان، انواع پای‌های شیرین و نوشیدنی‌هایی مثل میلک‌شیک و قهوه است.

ساعت کار

از دوشنبه تا پنجشنبه از ۹ صبح تا ۱۲ شب

کلود کافه (Cloud Cafe)

کلود کافه، یک کافه‌ی جذاب و سرزنده است و غذاهایی سرو می‌کند که عطر و طعم خانگی دارند. منوی ناهار، به طور روزانه تغییر می‌کند به همین دلیل، همیشه دارای تنوع است. غذاهای گیاهی زیادی در این کافه سرو می‌شود از این جهت برای همه‌ی افراد با همه ی ذائقه‌ها و سلیقه‌ها مناسب است. در این کافه یک صبحانه‌ی سبک تا ظهر سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از بین انواع نان، پنیر، میوه‌ها و سبزیجات هر کدام را که مایل بودند انتخاب کنند. در روزهای هفته، صبحانه و ناهار و شام در ساعات مشخصی سرو می‌شود بنابراین زمان حضورتان را باید با توجه به برنامه‌ی کافه تنظیم کنید. رویدادهای مختلفی گهگاه در این کافه برگزار می‌شود که برای اطلاع از آنها باید به پیج فیس‌بوک کافه رجوع کنید.

ساعت کار

از دوشنبه تا جمعه از ۱۰ صبح تا ۹ شب

شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ۱۱ صبح تا ۹ شب

بهترین کافه‌های سامارا

این شهر بندری که در کنار رود ولگا قرار دارد، یکی از شهرهای میزبان جام جهانی است. از این رو در روزهای آتی، مسافران زیادی به آن سفر خواهند کرد. یکی از جنبه‌های گشت و گذار در شهرها، حضور در کافه‌های ان شهر است. در این کافه‌ها فرصتی برایتان فراهم می‌شود تا با اهالی شهر معاشرت کنید و سبک زندگی آنها را بشناسید. اگر دوست دارید سری به کافه بزنید تا وقت بگذرانید یا بعد از یک روز پرهیجان دلتان می‌خواهد کمی استراحت کنید، یکی از کافه‌های زیر را امتحان کنید.

کافه تراولرز کافی (Traveler's coffee)

بهترین رستوران های سامارا

کافه تراولرز کافی یکی از شعبه‌های مجموعه کافه‌های زنجیره‌ای است. این کافه‌ها را بیش از هر چیز به خاطر قهوه‌ها و کیک‌های بی‌نظیرش می‌شناسند. این کافه به غیر از نوشیدنی و دسر، چندین غذای سبک هم دارد. موقعیت جغرافیایی آن در مرکز شهر، باعث شده تا کافه‌ای ایده‌آل برای استراحت بعد از یک گشت و گذار طولانی باشد. با وجود صندلی‌های راحت و اینترنت رایگان که این کافه در اختیار مشتریان خود می‌گذارد، به راحتی می‌توانید ساعتی را در این کافه استراحت کنید و از خوردن لذیذترین نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

ساعت کار

هر روز از ۸ صبح تا ۱۲ شب

کافه ناین بار (9 Bar)

کافه ناین بار، کافه‌ای مدرن و شیک است که در ساختمانی مدرن و شیک قرار دارد. فضای داخلی این کافه با نیمکت‌های زیبا و لوسترهای مدرن، به زیبایی تمام تزیین شده است. کارکنان این کافه رفتاری بسیار گرم و صمیمانه دارند به همین دلیل، بدون شک در این کافه احساس راحتی خواهید کرد. دسرها و شیرینی‌های لذیذ در کنار اسنک‌های ساده، به همراه انواع نوشیدنی سرد و گرم مثل چای و قهوه در منوی کافه دیده می‌شود. با وجود تنوع منو، این کافه مقصدی عالی برای گذراندن یک بعدازظهر عالی در سواحل رود ولگا است.

ساعت کار

هر روز از ۹ صبح تا ۹ شب

کافه پلاستیلین (Plastilin)

کافه پلاستیلین یکی از بهترین کافه‌های شهر برای دوستداران هنر است. این کافه تا دیروقت باز است و منوی بسیار مفصلی دارد که برای ساعات مختلف روز مناسب است. غذاهای سبک، انواع اسنک و دسر و شیرینی در این منو وجود دارد. نوشیدنی‌های متنوع، بخش دیگری از منو را تشکیل می‌دهند. گاهی اوقات تخفیف‌های ویژه‌ای در این کافه برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود. وای فای و بازی‌های مختلف ار امکاناتی است که در این کافه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همه‌ی این ویژگی‌ها دست به دست هم می‌دهند تا این کافه پاتوقی ایده‌آل برای جمع‌های دوستانه باشد.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر

کافه کمبریج (Cambridge Cafe)

منوی کافه کمبریج همان‌طور که از اسم آن مشخص است، منویی است که با الهام ار کافه‌های بریتانیایی تنظیم شده است. اسنک‌ها و صبحانه‌ها و دسرهای انگلیسی در این کافه سرو می‌شود مثلا چیپس و ماهی. اگر دوست دارید نوشیدنی یا غذای سبک بخورید و حال و هوای کافه‌های انگلیسی را تجربه کنید، بدون تردید به این کافه سر بزنید و از آن لذت ببرید.

ساعت کار

از سه‌شنبه تا پنجشنبه از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

جمعه‌ها از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

یکشنبه‌ها از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

کافه کافی کیک (Coffee Cake)

کافه کافی کیک انتخاب خوبی برای خوردن میان‌وعده یا صبحانه است. به غیر از قهوه و کیک در این کافه می‌توانید انواع دمنوش و چای و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید. در این کافه، مجله‌ها و کتاب‌های مختلفی در قفسه‌ها وجود دارد که می‌توانید از فرصت استفاده کنید و آنها را مطالعه کنید. ورود حیوانات خانگی به این کافه آزاد است.

ساعت کار

هر روز از ۸ صبح تا ۱۰ شب


مطالب مرتبط:

دیدگاه