هواپیمایی ژاپن جایزه بهترین خدمات در کابین و وای فای را دریافت کرد

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰
هواپیمایی ژاپن جایزه بهترین خدمات در کابین و وای فای را دریافت کرد

هواپیمایی ژاپن، در مسابقات جوایز انتخاب منطقه‌ای مسافران اپکس، توانست دو جایزه بهترین «خدمات کابین» و بهترین «وای فای» را دریافت کند.

شرکت هواپیمایی ژاپن، یکی از اعضای اتحاد شرکت‌های هواپیمایی جهان (oneworld® alliance)، اخیرا دو جایزه و تقدیرنامه برای بهترین خدمات در کابین هواپیما و بهترین خدمات وای‌فای در آسیا و استرالیا، در جشن مسابقه جوایز انتخاب منطقه‌ای مسافران اپکس ۲۰۱۸ (APEX Regional Passenger Choice Awards) در طول اپکس آسیا در شهر شانگهای چین را دریافت کرد.

مسابقه جوایز انتخاب منطقه‌ای مسافران اپکس، کشورهای آسیایی و استرالیایی، آفریقایی، خاورمیانه، اروپایی و آمریکایی را پوشش می‌دهد و رتبه‌بندی مسافران را در بیش از ۵۰۰ هزار پرواز در سراسر جهان را ارائه می‌کند.

شرکت هواپیمایی ژاپن، بر محصولات و خدماتش سرمایه‌گذاری کرده است تا یک تجربه عالی پرواز برای مسافران در تمام قسمت‌های سفر فراهم کند. هواپیمای بسیار تحسین برانگیز سوئیت آسمانی شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL SKY SUITE)، شامل خدمات کلاس تجاری و فرست کلاس با سوئیت‌های خصوصی، مونیتورهای ال‌سی‌دی  ۲۳ اینچی و غذاهای لذیذ به همراه انتخاب‌های فراوان و عالی نوشیدنی می‌شود که تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر را برای مهمانان آن فراهم می‌کند.

اسکای ترکس (Skytrax) در سال ۲۰۱۳، جایزه بهترین صندلی هواپیمایی کلاس تجاری را به این شرکت هواپیمایی اعطا کرد. هواپیمایی ژاپن همچنین دو بار به عنوان بهترین صندلی هواپیمایی کلاس اقتصادی (economy class)، در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷، شناخته شده است. در پروازهای داخلی ژاپن، وای‌فای رایگان برای فراهم کردن سفری لذت‌بخش برای تمامی مشتریان، به مسافران پیشنهاد می‌شود.

گروه شرکت هواپیمایی ژاپن که با این موفقیت‌ها تشویق شده است، به فراهم کردن بالاترین کیفیت خدمات برای مشتریان در هر پرواز ادامه خواهد داد و برای رسیدن به هدف نهایی‌اش، یعنی تبدیل شدن به یکی از بهترین، معتبرترین و مورد ترجیح‌ترین هواپیمایی جهان، تمام تلاشش را خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه