هتل ترسناک Hollow Hotel در لندن افتتاح شد

حمید گنجی
حمید گنجی دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
هتل ترسناک Hollow Hotel در لندن افتتاح شد

Hollow Hotel نام هتلی است که به‌تازگی در شهر لندن افتتاح شده است و مخصوص کسانی است که می‌خواهند در محیطی هیجانی شب را به صبح برسانند.

هتل ترسناک و هیجان‌انگیز Hollow Hotel که هدفش به چالش کشیدن جرات و جسارت مسافران است به تازگی در شهر لندن افتتاح شده است. اقامت در این هتل تجربه‌ای مانند ماندن در یک اتاق فرار را به شما می‌دهد. برای ساخت این هتل از داستان قتل‌های واقعی H. H. Holmes، قاتل سریالی قرن ۱۹، الهام گرفته شده است.

این قاتل به ۲۷ قتل اعتراف کرد؛ هرچند که گفته می‌شود تعداد کسانی که به دست او کشته شده‌اند بیش از ۲۰۰ نفر باشد. محیط تعاملی هتل Hollow Hotel توسط شرکت DifferencEngine طراحی شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را به‌دست آورند. به گفته مدیران هتل، Hollow Hotel جزو اولین مکان‌هایی است که تجربه تئاتر تعاملی و اتاق‌های فرار را یکجا ارائه می‌دهد.

Hollow Hotel

از مهمانان این هتل ابتدا پذیرایی به عمل می‌آید و بعد از پذیرش، به اتاق‌های مرمت شده خود راهنمایی می‎شود و اینجا دقیقا آغاز سفری پر رمز و راز است. به گفته مدیران هتل، سفرهای مختلفی وجود دارد که سفر اعضا ممکن است از آنجا شروع شود. آن‌ها با چالش‌های ناخوشایند و شخصیت‌های دیگر روبرو می‌شوند و سعی می‌کنند که کشف کنند این هتل توسط چه کسی و چرا به این صورت ساخته شده است.

با یک داستان و شخصیت که افراد می‌توانند با آن صحبت کنند، اخلاق افراد به چالش کشیده می‌شود؛ زیرا آن‌ها مجبور هستند تا در طول اقامت خود در هتل تصمیمات مرگباری بگیرند. جان کاپر، یکی از بنیان‌گذاران DifferencEngine، به وب‌سایت lonelyplanet گفت:

در حال حاضر تعدادی جاذبه ترسناک در این هتل وجود دارد. ما می‌خواستیم محصولی را تهیه کنیم که به لحاظ روان‌شناختی ترسناک باشد. نمایشی که دید شما را نسبت به هتل‌ها تغییر می‌دهد.

نمایش‌های این هتل معمولا بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه