بهترین رستوران های روستوف نا دونو

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های روستوف نا دونو

رستوف نا دونو، یکی از شهرهای بندری روسیه و میزبان جام جهانی 2018 است. در این مطلب با بهترین رستوران‌های شهر آشنا می‌شویم که در طول سفر می‌توانید برای سر زدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید و بعد از تماشای مسابقات فوتبال، یک وعده غذای لذیذ نوش جان کنید.

می‌خواهید جام جهانی ۲۰۱۸ را از نزدیک ببینید و در تورهای جام جهانی روسیه شرکت کنید؟ پس بهتر است با بهترین رستوران‌های روستوف نا دونو آشنا شوید که یکی از شهرهایی است که جام جهانی در ان برگزار می‌شود. روستوف نا دونو یکی از شهرهای کشور روسیه، از شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال روسیه در سال ۲۰۱۸ میلادی است. از این رو افراد زیادی برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کنند. غذا خوردن در رستوران، یکی از تجربیات سفر است که معمولا گردشگران آن را از دست نمی‌دهند. سر زدن به رستوران‌ها فرصتی است که شما را با غذاهای محلی یک منطقه آشنا می‌کند، ضمن اینکه می‌توانید سبک زندگی اهالی شهر را از نزدیک ببینید و با آن‌ها معاشرت کنید.

شاید فکر کنید رستوف تا دونو شهر خوبی برای علاقه‌مندان به غذا و امتحان کردن طعم‌های جدید نیست در حالی که اشتباه می‌کنید. این شهر تعداد زیادی رستوران دارد که روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. محصولاتی که برای تهیه‌ی غذاهای این رستوران‌ها استفاده می‌شود معمولا هر روز از مزارع و باغ‌های اطراف تهیه می‌شود و کاملا تازه است. به همین دلیل، غذاهای رستوران‌ها رضایت گردشگران و مشتریان را جلب می‌کند. علاو بر این، تنوع رستوران‌ها و غذاهای منوی آن‌ها، سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف را راضی می‌کند. در ادامه با تعدادی از بهترین رستوران‌های شهر آشنا می‌شویم.

رستوران گاوروش (Gavrosh)

رستوران های روستوف نا دونو

رستوران گاوروش، یک رستوران مدرن اروپایی با فضایی دنج و دوست‌داشتنی است که در مرکز شهر قرار دارد. این رستوران هر روز از ۸ صبح، فعالیت خود را شروع می‌کند. در این رستوران می‌توانید صبحانه، میان‌وعده، ناهار یا شام بخورید. دکوراسیون داخلی آن بسیار دیدنی است و بر جذابیت رستوران افزوده است. همه‌ی وعده‌های این رستوران ویژگی‌های خاصی دارند و در شهر جزو بهترین‌ها هستند. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران این است که قنادی و نانوایی اختصاصی خود را دارد از این رو همیشه در آن می‌توانید تازه‌ترین کرواسان‌ها و نان‌ها را نوش جان کنید. منوی رستوران بسیار متنوع و مفصل و شامل انواع نوشیدنی، سالاد و غذاهای اصلی روسی و اروپایی است. توصیه می‌کنیم که به محض ورود به شهر، پیش از هر جای دیگری، این رستوران را امتحان کنید. بعد از اینکه لذیذترین غذاها و دسرها را نوش جان کردید و خستگی سفر از تن‌تان بیرون رفت، گشتی در شهر بزنید و از لحظات سفر خود لذت ببرید.

ساعت کار

هر روز از ۸ صبح تا ۱ بامداد

رستوران نیویورک (New York)

رستوران نیویورک یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای علاقه‌مندان به استیک است. بیش از هر چیز به خاطر استیک‌ها و بعد برگرهای این رستوران، گردشگران آن را انتخاب می‌کنند. البته به غیر از استیک و برگر، بقیه‌ی منوی رستوران هم مورد توجه مشتریان آن قرار دارد. سبک آشپزی در این رستوران، آمریکایی با تاثیرات روسی است؛ ترکیبی که عجیب به نظر می‌رسد و در این شهر نظیر ندارد، ولی آناتولی سیدورنکو، سرآشپز این رستوران، بسیار کاربلد و مشهور است و مطمئنا شما را راضی می‌کند. این رستوران دوست‌داشتنی و مدرن در مرکز شهر روستوف نا دونو، در بنایی قدیمی قرار دارد که بخشی از یکی از میراث فرهنگی شهر است. موسیقی زنده که توسط نوازندگان مشهور شهر اجرا می‌شود، محیطی جذاب و فرح‌بخش در این رستوران ایجاد می‌کند. هر آنچه که موجب جلب رضایت مشتری یک رستوران می‌شود، از غذا و دکوراسیون گرفته تا رفتار کارکنان، در این رستوران به بهترین شکل ممکن وجود دارد. با وجود اینکه محیط رستوران یکی از مهم‌ترین دلایل حضور مهمانان در رستوران نیویورک است، کیفیت فوق‌العاده‌ی غذاها و تنوع قابل توجه منوی غذاهای اصلی، همه‌ی مشتریان را راضی می‌کند.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا یک بامداد و جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۳ بامداد

رستوران بلوچی (Bellucci)

رستوران های روستوف نا دونو

اگر دنبال بهترین رستوران ایتالیایی شهر می‌گردید، بدون تردید رستوران بلوچی را اتخاب کنید. والتر بیزوفی مدیر و سرآشپز این رستوران، مدیریت همه‌ی بخش‌های آن را بر عهده دارد و هر روز، شاهکارهایی خلق می‌کند که بدون شک مورد توجه گردشگران و مهمانان رستوران قرار می‌گیرد. این سرآشپز مشهور ایتالیایی بعد از ۱۳ سال کار کردن در روسیه، به خوبی می‌داند که چطور مشتریان خود را با طعم‌های خاص و جدید و بی‌نظیر شگفت‌زده کند. افراد مختلف حتی با عجیب‌ترین ذائقه‌ها از غذا خوردن در این رستوران لذت می‌برند. یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران این است که تعادل مناسبی بین قیمت غذاها و کیفیت آن‌ها ایجاد کرده است. هر غذای اصیل ایتالیایی که در این رستوران سرو می‌شود، بهترین کیفیت را دارد و با دقت فراوان تهیه می‌شود. فرقی نمی‌کند که چه غذایی سفارش دهید؛ ریزوتو، پاستا یا پیتزا، هر چیزی که انتخاب کنید، با بهترین کیفیت و تزیینات سرو می‌شود. کارکنان رستوران، رفتاری بسیار دوستانه دارند، به کارشان علاقه‌مند هستند و آن را با ذوق و شوق انجام می‌دهند. برای اینکه حال و هوای رستوران‌های ایتالیایی را در قلب روسیه تجربه کنید، بدون تردید رستوران بلوچی را انتخاب کنید.

ساعت کار

هر روز از ۱۲ ظهر تا یک بامداد

رستوران Onegin Dacha

رستوران های روستوف نا دونو

رستوران Onegin Dacha، یک رستوران سنتی روسی است که نام آن را از روی شخصیت اصلی رمان یوگنی آنگین نوشته‌ی الکساندر پوشکین انتخاب کرده‌اند. سرآشپز این رستوران فردی به نام آنتون کوچورا، هر روز با بهترین و لذیذترین غذاها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. غذاهای این رستوران غذاهای ترکیبی روسی و فرانسوی است. تعدادی از غذاهای سنتی روسی هم در منوی رستوران دیده می‌شود. حال و هوا و فضای داخلی این رستوران به نحوی طراحی شده که برای رویدادهای خاص و مهمانی‌های مجلل مناسب است و خاطره‌ی غذا خوردن در آن را به راحتی فراموش نخواهید کرد. جذابیت رستوران‌های مجلل روسی در کنار خدمات بی‌نظیر کارکنان، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تبدیل کرده است. این رستوران فضایی وسیع دارد و میز و صندلی‌ها به نحوی چیده شده‌اند که هرگز به اندازه‌ای شلوغ نمی‌شود که مجبور باشید شانه به شانه‌ی بقیه‌ی مشتری‌ها غذا بخورید. این یکی از نکات مثبت رستوران است که در بسیاری از رستوران‌های دیگر شهر کمتر دیده می‌شود. وعده‌های غذایی، با تزیینات زیبا ارائه می‌شوند و حجم وعده‌ها قابل قبول است. به همین دلیل ارزش هزینه‌ای که می‌پردازید، دارد و با توجه به کیفیت و حجم غذاها، قیمت آن معقول است.

ساعت کار

هر روز از ۹ صبح تا یک بامداد

رستوران هاید پارک (Hyde Park)

رستوران هاید پارک محیطی دنج و آرام و جذاب دارد و فضای داخلی آن به سبک بریتانیایی تزیین شده است. زمانی که در شهر روستوف به سر می‌برید، این رستوران یکی از انتخاب‌هایی است که نباید آن را از دست بدهید. فضای کلی رستوان، حالی و هوایی متفاوت و جذاب دارد و به زیبایی طراحی شده است. این رستوران در مرکز شهر واقع شده و به همین دلیل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای غذا خوردن است. در کنار منوی اصلی که شامل انواع غذاهای لذیذ است، از تنوع شیرینی‌ها و دسرهای رستوران، لذت خواهید برد که مستقیما داخل خود رستوران تهیه می‌شوند. ویکتوریا سناتوا، سرآشپز و قناد این رستوران عالی است.

ساعت کار

هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

رستوران‌های گیاهی روستوف

رستوران های روستوف نا دونو

در ادامه چند مورد از رستوران‌های شهر را معرفی می‌کنیم که برای گیاهخواران مناسب است و انواع غذاهای گیاهی را می‌توانند در منوی این رستوران‌ها پیدا کنند.

رستوران Beliy Slon

در رستوران Beliy Slon، می‌توانید از تنوع قابل توجه غذاهای گیاهی بهره‌مند شوید. ضمن اینکه به غیر از غذای گیاهی، تعداد قابل توجهی غذای هندی در منوی رستوران دیده می‌شود.

رستوران گرین کافه (Green Cafe)

گرین کافه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب باز است. به غیر از غذاهای گیاهی، انواع غذاهای هندی و انواع نوشیدنی‌های طبیعی در آن سرو می‌شود. در مرکز شهر قرار دارد و بهترین انتخاب برای امتحان کردن غذاهای هندی، انواع غذاهای گیاهی و انواع اسموتی‌های لذیذ و متنوع است.

رستوران Koluchka

رستوران Koluchka یکی از متنوع‌ترین رستوران‌های شهر است. در منوی این رستوران انواع غذاهای گیاهی، غربی، ودیترانه‌ای، فست فود، خاورمیانه‌ای و انواع نوشیدنی‌ها پیدا می‌شود. انواع برگرهای گیاهی، فلافل، حموص، رول توفو، سوپ و حتی کیک‌های گیاهی در این رستوران با بهترین کیفیت سرو می‌شود.

ساعت کار

از دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب، جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب و یکشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب.

کافه Limon i Myata

کافه Limon i Myata یکی دیگر از رستوران‌های شهر است که غذاهای گیاهی نیز در منوی خود دارد. انواع غذاهای روسی و دسرها و شیرینی‌های لذیذ در منوی این رستوران دیده می‌شود و فقط به غذاهای گیاهی اختصاص ندارد. این کافه‌ی کوچک، میزهای مخصوص بازی و کتاب‌هایی در مورد تغذیه‌ی سالم دارد. یک نانوایی هم دارد که تازه‌ترین نان‌ها را برای مهمانان کافه سرو می‌کند.

رستوران Koritsa

رستوران Koritsa یک رستوران صددرصد گیاهی نیست و به غیر از غذاهای گیاهی انواع غذاهای گوشتی هم سرو می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید دسته‌جمعی غذا بخورید و سلایق متفاوتی دارید، این رستوران می‌تواند انتخاب خوبی برای غذا خوردن باشد.

ساعت کار

هر روز از ۹ صبح تا ۹ شب

کافه رستوران Syrovarnya Vlasenko

کافه رستوران Syrovarnya Vlasenko منویی بسیار مفصل و متنوع دارد. در منوی رستوران به غیر از غذاهای گیاهی انواع غذاهای اروپایی، روسی و نوشیدنی‌های مختلف پیدا می‌شود. یکی از چیزهایی که در این رستوران حتما باید امتحان کنید، به خصوص اگر گیاه‌خوار هستید، انواع پنیرهای گیاهی با طعم‌های مختلف است مثل با طعم نعنا، فلفل، گوجه و.... منوی نوشیدنی‌های رستوران هم بسیار متنوع است.

ساعت کار

از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مطالب مرتبط:

دیدگاه