بهترین نکات ضروری خرید در ترکیه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵
بهترین نکات ضروری خرید در ترکیه

ترکیه کشوری است با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی بسیار که از سایر کشورهای دنیا برای دیدن این زیباییها به ترکیه سفر می‌کنند.

شهر آنکارا پایتخت ترکیه، محلی برای انجام امور تجاری و اداری است. استانبول شلوغ‌ترین شهر این کشور زیبا، محلی برای گشت‌وگذار، تفریح و خرید است و شهرهای آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی و بدروم هم شهرهایی برای تفریح و خوش‌گذرانی و بازدید از مکان‌های تاریخی هستند.

استانبول

اگر ??? ????? را برای سفر و خرید انتخاب کرده‌اید، شهر استانبول بهترین گزینه برای خرید است. در این مطلب بهترین زمان برای خرید و همین طور بهترین مراکز خرید ترکیه که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

به‌طور کلی اکثر برندهای معروف مانند منگو، زارا و مخصوصا برندهای ترک مانند ال سی واکی کی و کوتون، در اواخر هر فصل، درصد تخفیفی برای اجناس خود در نظر می‌گیرند.

 با وجود اینکه زمان مشخصی برای حراجهای اصلی در استانبول تعریف نشده است، با اطمینان نمی‌توان گفت که حراج در چه تاریخی برگزار می‌شود؛ اما در حالت کلی ۲ حراج اصلی بهاره - تابستانه و پاییزه - زمستانه را در نظر می‌گیرند تا کسانی که صرفا برای خرید، ??? ???????? را انتخاب کرده‌اند بتوانند به‌خوبی از عهده این کار بر آیند.

حراج زمستانی استانبول

تور ترکیه استانبول

حراج زمستانه استانبول از اواسط دسامبر یا اوایل ژانویه (اواخر آذر ماه و اوایل دی) آغاز می‌شود. شروع تخفیفها از ۳۰ درصد است و تا ۵۰ درصد هم می‌رسد. برخی برندها ممکن است در نهایت برای به فروش رساندن اجناس خود در مواردی تا ۷۰ درصد تخفیف معین کنند؛ ولی برخی برندها همان تخفیف اولیه را تا پایان زمان حراج تغییر ندهند. اگر قصد خرید در حراج زمستانه را دارید بهتر است در ابتدای فصل حراج برای خرید اقدام کنید، چون ممکن است اگر دیرتر شود، نتوانید سایز مورد نظرتان را پیدا کنید.

حراج  تابستانی استانبول

استانبول

حراج  تابستانه استانبول در اوایل ژوئن تا اوایل جولای (نیمه خرداد تا نیمه تیرماه) آغاز می‌شود و تا اواسط آگوست (اواخر مرداد) ادامه دارد که ممکن است مانند حراج زمستانه تخفیف‌های بیشتری اعمال شود و تا ۷۰ درصد هم برسد. ولی این امکان نیز وجود دارد که سایز یا رنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.

اگر در زمان درست برای خرید به استانبول بروید و به موقع خرید کنید، می‌توانید از داشتن جنسی ارزان و با کیفیت لذت ببرید، پس فرصت استثتائی حراج در استانبول را از دست ندهید.

بهترین مراکز خرید استانبول

برای اینکه خرید بهتری داشته باشید و از خرید خود راضی باشید، بهتر است جاهایی را که می‌خواهید از آن‌ها خرید کنید بشناسید و بدون تحقیق، با رفتن به جاهایی که برای خرید مناسب نیستند وقت خود را تلف نکنید. در این قسمت به بهترین مراکز خرید استانبول اشاره می‌کنیم تا به‌راحتی بتوانید خرید خوبی در سفرتان داشته باشید.

استانبول

مراکز خرید خیابان استقلال

تور ترکیه استانبول

اکثر ایرانیان که به‌منظور خرید به استانبول سفر می‌کنند، هتل خود را در منطقه تکسییم و در نزدیکی خیابان استقلال انتخاب می‌کنند. در این خیابان اکثر برندهای معروف، فروشگاههای بزرگی را برای ارائه اجناس به مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

در اکثر موارد با قدم زدن در این خیابان از صبح تا عصر می‌توانید خریدهای خود را به‌طور کامل انجام دهید. در این خیابان می‌توانید از برندهای ترک مانند ال سی واکی کی و کوتون، دفکتو و برندهای خارجی دیگر مانند اچ اند ام، منگو، زارا، لویس، کالینز و... خرید کنید. هنگام خرید می‌تواید برای استراحت و صرف نوشیدنی به کافههای مدرن و سنتی که در کوچههای اطراف هست مراجعه کنید و همین طور برای خوردن غذا به رستورانهای ترکی با غذاهای خوشمزه آن بروید یا از فست فودهای مک دونالد و بیگ برگر استفاده کنید.

مرکز خرید جواهیر استانبول

استانبول

جواهیر ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا است که علاوه بر فروشگاههای بزرگ برای عرضه کالا از برندهای مختلف دارای مراکز تفریحی نیز هست. این فروشگاه با ۶ طبقه، نمایندگی بسیاری از برندهای معروف دنیا را در خود جای داده است.

در جواهیر می‌توانید هم پوشاک بخرید، هم وسایل خانگی و هم کیف و کفش؛ آن هم از معروف‌ترین برندهای دنیا. در واقع هرچه را نیاز دارید می‌توانید از مرکز خرید جواهیر خریداری کنید.

در طبقه اول جواهیر، فروشگاههای لوازم‌خانگی از برندهای مختف سونی، بوش، سامسونگ، ال جی، میله، تفال، تکنو و... وجود دارند.

در طبقات دوم و سوم، انواع فروشگاههای پوشاک از برندهای مختلف ترک و برندهای مطرح دنیا وجود دارند که می‌توانید با خیال راحت خرید کنید. از مهم‌ترین برندهای این فروشگاه بزرگ می‌توان به کوتون، ال سی واکی کی، بنتون، جیک جونز، زارا، پولو، واککو، گپ، منگو، وای کی ام و... اشاره کرد.

طبقه‌ی چهارم مرکز خرید جواهیر، بورس ساعت، عینک، کیف و کفش از برندهای جهانی است. بامبی، کینگ پالو، شوز مور و... از معروف‌ترین برندهای کفش هستند و اوزگوز ساعت، اوپمار اوپتیک، آتاسون اپتیک نیز از برندهای معروف عرضه ساعت هستند.

طبقه پنج و شش هم رستوران و کافههای مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی و همین طور استراحت به آنجا مراجعه کنید. همه این رستورانها و کافهها از کیفت بالایی برخوردار هستند.

راستی اگر به جواهرات علاقه‌مند هستید چند فروشگاه لوکس با جواهرات زیبا در طبقه چهارم وجود دارند که ممکن است مناسب سلیقه شما باشد.

مرکز خرید جواهیر در منطقه شیشلی قرار دارد و به‌راحتی با مترو یا اتوبوس قابل دسترسی است.

 مرکز خرید استانبول مال

تور ترکیه استانبول

استانبول مال، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول است که علاوه بر خرید، در آنجا می‌توانید غذا بخورید و در بزرگ‌ترین شهر بازی سرپوشیده اروپا تفریح کنید و از تماشای فیلم در بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی ترکیه لذت ببرید.

استانبول مال دارای چهار طبقه است که در هر طبقه علاوه بر فروشگاه‌ها، رستورانها و کافهها نیز دیده می‌شوند. در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم‌خانگی، لوازم دیجیتال و همین طور جواهرات عرضه می‌شود.

اکثر فروشگاه‌هایی که از برندهای مختلف در این مرکز خرید هستند، بزرگ‌ترین نمایندگی این برندها در ترکیه محسوب می‌شوند. در این مرکز خرید لوکس، برندهایی نظیر ویکتوریا سیکرت، زارا، مودو، دبنهامز، ال سی واکیکی، دکتلون فرانسه و میس سلفریج بریتانیا را می‌توانید ببنید. 

از برندهای معروف پوشاک خانمها و آقایان، همین طور کودکان در این فروشگاه می‌توان به ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، کالزدونیا، استرادیواریوس، منگو، پیر کاردین، سوآری، رامسی، اچ اند ام، زارا، ماسیما دوتی، لویس، کوتون، لاکوست، کالینز، بنتون، ال سی واکیکی، مادرکر، چیکو، سوبی، ویکو و پانچو اشاره کرد.

از معروف‌ترین برندهای کیف و کفش در استانبول مال می‌توان از آلدو، دیچمن، اکو، گریدر، ناین وست نام برد. در این فروشگاه بزرگ می‌توانید از بهترین بندهای لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادوکلن نیز خرید کنید.

خرید از جواهر فروشی‌هایی نظیر آتاسای، کوچک گلد، استورکس را می‌توانید در این فروشگاه تجربه کنید. اگر می‌خواهید عینک و ساعت هم بخرید برندهایی مانند سواچ، جی فکتوری، مگربی اپتیک و فن اپتیک هم در استانبول مال نمایندگی دارند.

اگر از علاقه‌مندان به ورزش و وسایل ورزشی هستید از برندهای آدیداس، نایک، جی اس استور و تی اس اسپورت می‌توانید خرید کنید. لوازم‌خانگی و دیجیتال هم از برندهای مختلف در این فروشگاه موجود است.

دبی مال در بلوار محمودبی باشاک شهر قرار دارد و با مترو و اتوبوس و همین طور سرویس‌هایی که از هتل در نظر گرفته‌اند می‌توانید به این مرکز خرید بروید.

اگر قصد خرید برای خودتان و خانواده‌تان را دارید این سه گزینه بهترین پیشنهاد ما برای شما است. تا بتوانید بدون سرگردانی و دغدغه خرید کنید.

در این شرایط می‌توانید بدون صرف وقت برای پیدا کردن برندی خاص، در یک مکان از همه برندها دیدن کنید و خرید خود را انجام دهید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به‌دست بیاورید با ما در سایت ??? ??? همراه باشید.

مطالب مرتبط:

منبع لذت سفر

دیدگاه