پروژه احداث بازارچه شبانه در خرم آباد

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰
پروژه احداث بازارچه شبانه در خرم آباد

بازارچه‌ای شبانه در خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد ایجاد خواهد شد.

رضا آریایی سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان در جلسه بررسی ایجاد بازارچه شبانه در خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد ضمن بررسی موضوع از جهات مختلف و ضرورت ساماندهی و تمرکز یکپارچه تمامی افرادی که به‌صورت شبانه در نقاط مختلف شهر خرم‌آباد اقدام به فروش کالا می‌کنند گفت:

طرح کلی این پروژه شامل ایجاد سنگ‌فرش در کف خیابان شهدای شرقی از میدان شهدا تا سه‌راهی مطهری است.

آریایی بیان کرد که به منظور کم کردن ترافیک در این طرح در کوچه‌های منتهی به خیابان شهدا، خیابان به‌صورت دومنظوره به‌صورت سواره‌رو و پیاده‌رو مورداستفاده قرار می‌گیرد، همچنین عنوان کرد:

با سنگ‌فرش کردن خیابان و تقسیم‌بندی طرفین خیابان شب‌ها این خیابان محل استقرار دست‌فروشان برای استقرار شبانه بوده و در سایر ساعات روز به‌صورت ماشین‌رو مورداستفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد:

اجرای این طرح در کنار ایجاد سایر جاذبه‌های گردشگری در این محدوده نقش مؤثری را در پویایی بافت مرکزی شهر خرم‌آباد ایفا خواهد کرد.

در این جلسه طرح و موافقت همه اعضا مبنی بر انجام این کار تصویب کلی شد. همچنین تصویب تشکیل جلسه‌ای توسط شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد در صحن شورا و با حضور مشاور ترافیک شهرداری، پلیس راهور و راه و شهرسازی شد تا موضوع را به‌صورت کارشناسی و دقیق موردبررسی و ارزیابی قرار دهند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه