با کشور مالزی و تور مالزی بیشتر آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
با کشور مالزی و تور مالزی بیشتر آشنا شوید

مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن شهر زیبای کوالالامپور است که به خاطر سواحل متعدد و تنوع جاذبه‌های گردشگری طبیعی، یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا به‌خصوص برای ورزش‌ هایی مانند غواصی است.

علاوه بر ساحل و جزیره‌‌های متعدد و بکر در مالزی، جنگل‌های انبوه و سرسبز یکی دیگر از جذابیت‌‌های این کشور در تور مالزی به شمار می‌رود. جدا از جاذبه‌‌های طبیعی، از نظر جاذبه‌های شهری، برج‌‌ها و آسمان‌خراش‌های بلند و رستوران‌های معروف، این کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تنوع فرهنگی و طبیعی بیش از هر چیز توجه شما عزیزان را جلب خواهد کرد.

اگر برای اولین سفر به کشور مالزی برنامه‌‌ریزی می‌کنید، این نکات به شما کمک می‌‌کنند تا سفری لذت‌ بخش‌‌تر داشته باشید و برای شرایط مختلفی که در طول سفر در تور مالزی پیش می‌آیند، آمادگی داشته باشید.

انواع تور مالزی و برگزاری این تورها

تور مالزی

سایت معتبر معراج گشت آسمان، یکی از فعال‌ترین آژانس‌های هواپیمایی در زمینه تور‌های مسافرتی است که تور‌های آن در مسیر‌های مختلف با تنوع‌های بسیار در همه فصول برگزار می‌شود. از تور‌های مالزی این آژانس می‌توان به تور مالزی تک، تور مالزی لحظه آخری یا تور ترکیبی مالزی اشاره کرد که در زیر به توضیح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

تور مالزی تک

با توجه به اینکه تور مالزی به‌صورت ترکیبی نیز برگزار می‌شود، عده‌ای دوست دارند تمامی زمان تور خود را در مالزی سپری کنند تا وقت بیشتری برای گشت‌وگذار در یک شهر و کشور مالزی داشته باشند؛ همچنین بهتر با فرهنگ، آداب و رسوم و مناطق گردشگری آن آشنا شوند. تور مالزی معمولا هفت شب برگزار می‌شود و پرطرفدارترین شهر آن کوالالامپور است.

تور لحظه آخری مالزی

در بعضی مواقع، زمانی که ۴۸ ساعت مانده به تاریخ پرواز، به‌دلیل پر نشدن سهمیه آژآنس هواپیمایی یا خالی‌ماندن هواپیما، قیمت تور بسیار کاهش پیدا می‌کند. این موضوع بشتر برای تورهایی مانند مالزی به‌وجود می‌آید؛ زیرا این کشور‌ها نیاز به ویزا ندارند و می‌توانید با خرید تور، به‌راحتی در کمترین زمان، به این کشور‌ها سفر کنید. اگر شما دارای وقت آزاد هستید یا دنبال تور مالزی ارزان می‌شد، تور لحظه آخری مالزی بهترین گزینه برای شما است.

تور ترکیبی مالزی

منظور از تورهای ترکیبی این است که اقامت در دو شهر یا دو کشور نامبرده در پکیج مسافرتی با اجرای لیدر، ترانسفر و گشت‌های مختلف شهری همراه با لیدر یا بدون این‌ها هم می‌تواند انجام شود که در این صورت نرخ‌های متفاوتی به آن تعلق می‌گیرد؛ بنابراین شما بسته به بودجه‌ای که مدنظر دارید یکی را بر می‌گزینید.

تور مالزی سنگاپور یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین تورهای ترکیبی در تورهای مالزی است که با نرخ‌ها و قیمت‌های ویژه، در فصول مختلف سال انجام می‌شود و در ضمن، جالب است بدانید که ارزان‌ترین نرخ تور مالزی سنگاپور در فصل پاییز و در ماه آبان ماه است که حدود قیمت این تور به مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد رسید. همچنین، تور مالزی سنگاپور از هفت شب و هشت روز شروع شده، به همین ترتیب ادامه می‌یابد و شما می‌توانید به دلخواهتان یکی را انتخاب کنید.

پرواز‌های تور‌های مالزی

تور مالزی

تور مالزی با پروازهای مستقيم داخلی از جمله ایران ایر، ماهان و... برگزار می‌شود. در صورتی كه شما مسافران عزیز مايل باشید از پروازهای خارجی استفاده کنید، می‌توانید از میان پروازهای امارات، قطر و... پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما عزیزان این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که ترانسفر بين شهری مابين شهرهای كوالالامپور و پنانگ، به‌صورت زمينی و مابين شهرهای كوالالامپور و لنكاوی، همچنين كوالالامپور و سنگاپور به‌صورت هوایی نیز برای راحتی شما تعبیه شده است.

برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز، نقشه و راهنمای گردشگری مالزی در اختیار كليه مسافرين قرار خواهد گرفت.

تور مالزی

در ضمن اطلاع داشته باشید که در سفر به مالزی و سنگاپور، به‌طور هم‌زمان مي‌توانید تا دو هفته بدون اخذ ویزا به‌صورت توريستی از کشور مالزی بازديد کنید. مسافرانی كه قصد دارند بيشتر از دو هفته اقامت داشته باشند يا مسافرانی كه قصد بازديد از سنگاپور را داشته باشند قبل از سفر نياز به اخذ ويزا دارند.

از آنجايی كه بليط و واچر هتل به‌صورت الكترونيكی صادر می‌شود، برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت يا نداشتن وقت، قادر به مراجعه به آژانس‌های مسافرتی نيستند، امکان این را دارند که پس از ارسال صفحه اول گذرنامه از طريق فكس، ايميل و... مدارک تور را به‌صورت ايميل يا فاكس دريافت كنند و سفر خود را انجام دهند.

تورهای متنوع آژانس معراج گشت آسمان، در اکثر موارد، هتل‌های پرطرفدار را در تور خود می‌گنجاند و با توجه به اينكه درج قيمت تور لحظه آخری مالزی برای تمامی هتل‌ها ميسر نیست، اگر هتل یا پرواز خاصی مد نظرتان است، می‌توانید به سایت mgairan.com مراجعه کنید یا با شماره 44255833 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه