معرفی بازار بلاک چین Tourism 2.0 توسط دبی

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
معرفی بازار بلاک چین Tourism 2.0 توسط دبی

با معرفی بازار «توریسم ۲.۰»، فعالیت هتل‌داران و کارگزاران تور در دبی آسان‌تر شد.

وزارت بازاریابی بازرگانی و گردشگری دبی به تازگی بازار «Tourism 2.0» را معرفی کرده است که یک بازار فعال بلاک چین است که خریداران بالقوه را به صورت مستقیم به هتل‌ها و کارگزاران تور مرتبط می‌‌کند.

این برنامه بخشی از مشارکت شرکت DTCM در «Dubai 10X» و تعهد این وزارتخانه نسبت به معرفی دبی به عنوان مقصد اصلی سفر، کسب و کار و رویدادهای جهانی تا سال ۲۰۲۰ است.

دبی، به عنوان یک بازار کسب و کار، شرایطی را برای هتل‌ها و کارگزاران تور فراهم کرده است تا ارتباطی مستقیم با یکدیگر برقرار کنند. کارگزاران تور با دسترسی به هزینه‌ی هتل‌ها می‌توانند پیشنهادات بهتری را به مشتریان خود ارائه بدهند. با رشد رسانه‌های اجتماعی که مقصدهای سفر را در سرتاسر جهان تبلیغ می‌کنند، بخش گردشگری می‌تواند شاهد رشد مداوم تقاضای بسته‌های مسافرتی سفارشی باشد که Tourism 2.0 ارا‌ئه می‌دهد.

دکتر هلال سعید الماری، مدیر کل DTCM، گفته است:

با افزایش سرعت تحولات دیجیتالی در بخش سفر، دبی در راستای توسعه‌ی گردشگری با ادغام استارت آپ‌های نوآورانه با اکوسیستم گام برمی‌دارد تا در نهایت تولید ناخالص داخلی را بالاتر ببرد.

ما، به عنوان پیشگام در تطبیق فناوری مجازی سازی ایمن‌تر و شفاف‌تر در بخش گردشگری، می‌توانیم فرایندهای رزرو را تسهیل کنیم و دموکراسی در سفر را برای همه برقرار سازیم.

«چشم انداز گردشگری دبی ۲۰۲۰» جذب سالیانه‌ی ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ (۲۰ میلیون) بازدیدکننده را تا سال ۲۰۲۰ هدف قرار داده است. در سال گذشته، این شهر میزبان ۱۵٬۰۷۹٬۰۰۰ (۱۵ میلیون و ۷۹ هزار) بازدیدکننده بوده است که نسبت به سال قبل ۶٫۲٪ افزایش داشته است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه