۱۰ وسیله ای که از هتل ها دزدیده می‌شود

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی شنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
۱۰ وسیله ای که از هتل ها دزدیده می‌شود

دزدیده شدن وسایل هتل مسئله تازه‌ای نیست و در بسیاری از کشورهای دنیا، مسافران وسایل هتل را می‌دزدند.

در همه هتل‌ها وسایلی مثل کتاب مقدس، کتاب، کتری، پرده، چراغ و ... وجود دارد. دزدیدن وسایل هتل مسئله جدیدی نیست و در بسیاری از کشورها مسافران وسایل ساده‌ای مثل کتری آب جوش یا حتی سر دوش حمام را می‌دزدند. بر اساس آمار وب‌سایت Myvauchercodes.co.uk بیش از ۶۹ درصد از وسایل هتل‌ها در ایام کریسمس و تعطیلات دزدیده می‌شود. در این میان برخی اقلام بیشتر دزدیده می‌شوند؛ با ما همراه باشید تا وسایلی که بیشتر از هتل دزدیده شده‌اند را بشناسید. آمار بررسی‌شده در این مطلب در رابطه با مسافران و توریست‌های بریتانیا است.

کتاب مقدس

کتاب مقدس

شاید باورکردنی نباشد، ولی آمار دزدی کتاب مقدس از هتل‌ها، از سایر وسایل دیگر بالاتر است.

کتاب

کتاب

بیش از ۱۵ درصد از اقلام دزدی شده از هتل‌ها، کتاب‌ها هستند. معمولا در کتابخانه هتل‌ها، کتاب‌های نفیسی نگه‌داری نمی‌شود و بیشتر کتاب‌ها، معمولی هستند و قیمت بالایی ندارند، ولی آمار دزدیدن کتاب در هتل‌ها بالا است.

کتری یا چای‌ساز

کتری

بر اساس آمار بیش از ۱۹ درصد از مسافران ریسک دزدیدن کتری و چای‌ساز را به جان می‌خرند و کتری هتل را به خانه خود می‌برند!

پرده‌ها

پرده

خیلی دور از انتظار است که کسی پرده اتاق هتل را بدزدد، ولی این مسئله واقعت دارد و حدود ۲۷ درصد از مسافران بریتانیایی پرده هتل‌هایشان را دزدیده‌اند.

آثار هنری (مجسمه‌ها، تابلوی نقاشی و ...)

آثار هنری

بر اساس آمار منتشرشده، مسافران بریتانیایی به مجسمه‌ها و آثار هنری هتل‌ها هم رحم نمی‌کنند و آمار بیشترین دزدی وسایل هنری هتل‌ها در دست آن‌ها است.

قاب عکس

قاب عکس

بیش از ۳۶ درصد از مسافران، قاب عکس‌های اتاق‌شان در هتل را می‌دزدند.

کارد و چنگال

کارد و چنگال

هتل‌ها معمولا از کارد و چنگال و ظروف اختصاصی استفاده می‌کنند، بیش از ۴۵ درصد از بریتانیایی‌ها کارد و چنگال‌های هتل را می‌دزدند.

غذا و نوشیدنی

یخچال

بیش از نیمی از مسافران بریتانیایی غذا و نوشیدنی‌های هتل‌ها را می‌دزدند. بدون شک همه ما ترجیح می‌دهیم خوراکی یا نوشیدنی در کیف‌مان داشته باشیم تا در صورت نیاز از آن استفاده کنیم، حالا که همه این خوراکی‌ها در هتل وجود دارد، چرا از دزدیدن آن‌ها صرف نظر کنیم!

باتری و لامپ

چراغ خواب

بیش از ۵۷ درصد از مسافران بریتانیایی باتری‌های کنترل تلویزیون و لامپ چراغ‌خواب‌ها را قبل از تحویل دادن اتاق، می‌دزدند.

حوله و روتختی

حوله

دزدیدن حوله و روتختی بسیار مرسوم است و بیشترین وسیله‌ای که از هتل‌ها دزدیده می‌شود، حوله و روتختی است. بیش از ۶۸ درصد از مسافران بریتانیایی این وسایل را از هتل می‌دزدند.

مطالب مرتبط:

منبع telegraph

دیدگاه