با بهترین شهرها برای عاشقان پیتزا در آمریکا آشنا شوید

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
با بهترین شهرها برای عاشقان پیتزا در آمریکا آشنا شوید

پیتزا از غذاهایی است که از محبوبیت بالایی در میان همه کشورها برخوردار است که تهیه آن، با توجه به فرهنگ هر سرزمین متفاوت است؛ آمریکایی‌ها از طرفداران همیشگی پیتزاها هستند و در این میان بعضی از شهرهای آن بهترین مکان برای عاشقان پیتزا است.

پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذاها یا به عبارتی فست‌فودهای جهان است و هیچ تعجبی ندارد که پیتزا یکی از غذاهای موردعلاقه و محبوب برای آمریکایی‌ها است؛ اما این سوال مطرح می‌شود که در کجا می‌توان بهترین تکه از این غذای خوش‌رنگ و وسوسه‌انگیز را میل کرد! برای پیدا کردن شهرهایی که بالاترین میزان علاقه‌مندان به پیتزا در آن وجود دارد، عوامل بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است و سالانه نیز این آمار تغییر می‌کند.

در این مقاله همراه ما باشید تا با شهرهای معروف در آمریکا که مکانی بی‌نظیر برای عاشقان پیتزا هستند، آشنا شویم.

بهترین پیتزا امریکا

دیترویت (Detroit)؛ میشیگان

دیترویت (Detroit) - میشیگان

دیترویت که در ایالت میشیگان قرار دارد، در سال ۲۰۱۷ عنوان پایتخت پیتزای ایالت متحده را از آن خود کرد. در این شهر پیتزاها به سبک خودشان تهیه می‌شود و مربع شکل هستند و خمیر آن‌ها بسیار ترد و کمی ضخیم است. دیترویت دارای ۱۰۵۰ مکان برای عاشقان پیتزا است که با توجه به جمعیتی که دارد، یعنی ۱۵٫۵ پیتزافروشی برای ده هزار ساکن! از لحاظ کیفیت غذاها، این شهر از امتیاز بالایی برخوردار است.

بوفالو (Buffalo)؛ نیویورک

بوفالو (Buffalo) – نیویورک - پیتزا

بوفالو دومین شهر برای عاشقان پیتزا در نیویورک است؛ این شهر بیشتر به‌خاطر طعم لذیذ بال مرغ‌هایی که در آن طبخ می‌شود، شهرت دارد، اما امروزه طرفدارن پیتزا نیز در این شهر با وسوسه‌انگیزترین پیتزاها در این منطقه روبه رو خواهند شد. در این شهر به‌ازای هر ده هزار نفر ۱۲٫۱ پیتزا فروشی وجود دارد.

نیویورک؛ نیویورک

نیویورک - پیتزا

نیویورک شهری همیشه بیدار است و نزدیک به ۲۶۰۰ پیتزافروشی دارد و کیفیت پیتزاهای آن در شهرهای آمریکایی زبانزد است. برای همه ممکن است سوال پیش بیاید که چرا نیویورک در رتبه نخست قرار ندارد! نیویورک شهری گران است و همین موضوع بر آمار به‌دست آمده تاثیرگذار بوده است. در نیویورک به‌ازای هر ده هزار ساکن ۳٫۱ پیتزافروشی وجود دارد!

ونکوور؛ واشنگتن

ونکوور – واشنگتن - پیتزا

ونکوور در واشنگتن به‌عنوان مرکزیت پیتزا برای عاشقان این غذا است و به‌ازای هر ده هزار نفر دارای ۱۸٫۸ پیتزافروشی است. هزینه‌های زندگی در این شهر نیز بسیار گران است، اما اگر به پیتزا علاقه‌مند هستید، با قیمت مناسب می‌توانید پیتزای خود را سفارش و نوش جان کنید.

پیتزبورگ؛ پنسیلوانیا

پیتزبورگ – پنسیلوانیا - پیتزا

پیتزبورگ در پنسیلوانیا در سال ۲۰۱۵ عنوان بهترین شهر را برای غذا خوردن در آمریکا به خود اختصاص داد. هزینه‌ها در این شهر نیز نسبت به شهرهای دیگر بسیار معقول‌تر است و برای عاشقان پیتزا نیز گزینه‌های فوق‌العاده و پیتزافروشی‌های متعددی را پیشنهاد می‌دهد.

پئوریا (Peoria)؛ آریزونا
پئوریا (Peoria) – آریزونا - پیتزا

پئوریا در آریزونا بیشترین تعداد پیتزافروشی را با توجه به جمعیت خود دارد و می‌توانید پیتزاهای متنوعی را در هر طعم و اندازه‌ای که دوست داشته باشید، در آن پیدا کنید.

پراویدنس (Providence)؛ رود آیلند

پراویدنس (Providence) - رود آیلند - پیتزا

پراویدنس شهری در ایالت رود آیلند است که طبق تحقیقات انجام شده، از شهرهایی است که پیتزاهای آن از نظر بیشتر مشتریان بی‌نظیر و خاص است. در این شهر نزدیک به ۲۱۰ پیتزافروشی دارد که با توجه به جمعیت آن معقول است.

مسا (Mesa)؛ آریزونا

مسا (Mesa) – آریزونا - پیتزا

مسا دومین شهر در آریزونا است که در لیست بهترین شهرهای آمریکا برای عاشقان پیتزا نام برده شده است. در این شهر به‌ازای هر ده هزار نفر ۱۷٫۷ پیتزافروشی وجود دارد.

تولیدو (Toledo)؛ اوهایو

تولیدو (Toledo) – اوهایو

در شهر تولیدو در ایالت اوهایو زندگی بسیار راحت‌تر از شهرهای دیگر است و هزینه در آن کمتر است. هزینه‌ها در این شهر حدود ۶ درصد از میانگین هزینه‌ها در کل آمریکا کمتر است و این یعنی قیمت پیتزاها نیز ارزان‌تر است! خوردن پیتزای خوش‌طعم با پنیر فراوان که هزینه کمتری را در برداشته باشد، بی‌شک لذیذتر است.

کلمبوس (Columbus)؛ اوهایو

کلمبوس (Columbus) – اوهایو - پیتزا

کلمبوس دومین شهر در اوهایو است که یک گزینه عالی برای تست پیتزاهای آمریکایی است؛ هزینه در این شهر نیز ۲ درصد کمتر از میانگین اصلی هزینه‌ها است. در این شهر نیز حدود ۴۵۰ پیتزافروشی وجود دارد.

 

مطالب مرتبط:

منبع SmartAsset

دیدگاه