بهترین رستوران های کالینینگراد، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین رستوران های کالینینگراد، روسیه

کالینینگراد یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه است. در رستوان‌های کالینینگراد می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی و محلی را نوش جان کنید.

گردشگران روسیه  معمولا کالینینگراد  را دست کم می‌گیرند، در حالی که شهری بسیار سرزنده و پرجنب و جوش است و جاذبه‌های زیادی دارد. در زمینه‌ی غذا خوردن و تنوع رستوران‌ها نیز این شهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. انواع غذاهای محلی و غذاهای خاص بین‌المللی در منوی رستوران‌های این شهر به راحتی پیدا می‌شود. در ادامه با تعدادی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهر آشنا می‌شویم.

فیش کلاب (Fish Club)

رستوران های کالینینگراد

کالینینگراد یک شهر بندری است، بنابراین تعجبی ندارد که در رستوران‌های آن بهترین غذاهای دریایی سرو شود. رستوران فیش کلاب، تنوع قابل توجهی از غذاهای دریایی را عرضه می‌کند و لیست بلندبالایی از انواع نوشیدنی و دسر دارد. البته این رستوران، کمی گران است، ولی برای شام یک جشن یا قرار مهم بسیار مناسب است یا برای گردشگران تنها که می‌خواهند خودشان را به یک رستوران عالی و غذای فوق‌العاده مهمان کنند.

ساعت کار:

  • از دوشنبه تا یکشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران Pivovar

گذشته‌ی آلمانی این شهر را به وضوح می‌توانید در علاقه و تمایل اهالی به غذاهای آلمانی احساس کنید. تقریبا در هر محله‌ای از کالینینگراد، یک رستوران غذای آلمانی پیدا می‌شود که رستوران Pivovar یکی از آن‌ها است. این رستوران منویی منتخب از بهترین غذاهای آلمانی و روسی را عرضه می‌کند و تنوع قابل توجهی در زمینه‌ی دسر و نوشیدنی دارد. رستوران Pivovar انتخاب خوبی برای خوردن یک وعده غذای لذیذ است و خاطره‌ی آن را به راحتی فراموش نخواهید کرد.

ساعت کار:

  • از دوشنبه تا یکشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران Borsh y Salo

اگر می‌خواهید غذاهای سنتی‌تر را امتحان کنید، رستوران Borsh y Salo یکی از آن رستوران‌هایی است که حتما باید به آن سر بزنید. این رستوران، مجموعه‌ای از بهترین غذاهای روسی و اوکراینی را سرو می‌کند. این رستوران بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند تجربه‌ای محلی و هم‌زمان، شیک و لوکس داشته باشند. اگر به این رستوران سر زدید، غذاهای روسی مثل پلمنی و وارنیکی و دامپلینگ‌های اوکراینی را حتما امتحان کنید. اگر می‌خواهید تجربه‌ای ناب و روسی داشته باشید و خاطره‌ی آن را تا مدت‌ها از یاد نبرید، حتما به این رستوران سر بزنید.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • جمعه و شنبه از ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد

رستوران Madam Bushe

رستوران های کالینینگراد

رستوران Madam Bushe، یکی دیگر از انتخاب‌های عالی در این شهر برای برگزاری رویدادها و قرارهای خاص است. این رستوران در یک فانوس دریایی واقع شده و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از مناطق و جاذبه‌های اطراف دارد. غذاهای ویژه‌ی این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی و غذاهای فرانسوی است. اگر می‌خواهید یک شب رمانتیک را آخر هفته در شهر کالینینگراد با خوردن یک غذای لذیذ بگذرانید بدون تردید این رستوران را انتخاب کنید.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا شنبه از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

رستوران Zotler Bier

رستوران Zotler Bier، یکی از رستوران‌های عالی در مرکز شهر است. تخصص این رستوران در غذاها و نوشیدنی‌های آلمانی است. بسیاری از مواد اولیه و نوشیدنی‌هایی که در این رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرند، مستقیما از آلمان وارد می‌شوند. میزهای رستوران به سبک نیمکت‌های چوبی قدیمی طراحی شده‌اند. این رستوران بهترین انتخاب برای خوردن یک شام لذیذ در محیطی دوست‌داشتنی است.

ساعت کار:

  • یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • از دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد
  •  جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد

رستوران Britannica

روسی‌ها علاقه‌ی زیادی به رستوران‌های قدیمی انگلیسی دارند. رستوران بریتانیکا یکی از نمونه‌های رستوان‌های قدیمی انگلیسی است که البته جذابیت رستوران‌های انگلیسی را با رستوران‌های مجلل قدیمی روسی ترکیب کرده است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای بریتانیایی، روسی و غذاهای منتخب اروپایی است. اگر در روسیه از خوردن غذاهای محلی روسی خسته شدید، می‌توانید برای تنوع به این رستوران سر بزنید و غذاهایی از کشورهای مختلف اروپا را نوش جان کنید.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد
  • جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۳ بامداد

رستوران Gerkules

رستوران های کالینینگراد

رستوران Gerkules یکی از رستوران‌های آرام و عالی برای خوردن شام و ناهار است و فاصله‌ی کمی از مرکز شهر دارد. این رستوران به خصوص برای فصل تابستان بسیار مناسب است، چون یک تراس بسیار بزرگ و زیبا دارد. منوی رستوران شامل انواع پیش‌غذا، سوپ، غذای اصلی و اسنک است. هر آنچه که در منوی رستوران می‌بینید یا غذاهای محلی روسی است یا بهترین غذاها و دسرهای بین‌المللی. در این رستوران تنوع غذاهای گوشتی، دریایی و انواع مرغ و ماهی سرو می‌شود. شاید به سختی بتوانید غذای کاملا گیاهی در این رستوران پیدا کنید. یک منوی ویژه‌ی کودکان در این رستوران ارائه می‌شود که شامل نوشیدنی‌های مخصوص و باب میل آن‌ها است. اگر می‌خواهید خانوادگی و همراه با فرزندان خود بیرون غذا بخورید، این رستوران را انتخاب کنید. در روزهای هفته، وعده‌های ویژه‌ی ناهار با تخفیف در رستوران عرضه می‌شود.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد
  • جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۴ بامداد

رستوران Khmel

رستوران Khmel یکی دیگر از رستوران‌های مرکز شهر است و انتخاب عالی برای خوردن یک وعده غذای خوب و امتحان کردن غذاهای سنتی روسی. علاوه بر غذا، انواع نوشیدنی و دسرهای سنتی و مشهور در منوی این رستوران دیده می‌شود.

ساعت کار:

  • هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا یک بامداد

بهترین کافه‌های کالینینگراد

کالینینگراد، شهری عالی برای گشت و گذارهای طولانی است. امانوئل کانت، یکی از مهم‌ترین فیلسوف‌های دنیا، مدتی اینجا زندگی کرده و این شهر را به خوبی می‌شناخت. این شهر کافه‌های فراوانی دارد. اگر از گشت و گذار در خیابان‌ها خسته شدید، می‌توانید یکی از کافه‌های شهر را انتخاب کنید و بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها را امتحان کنید. در ادامه تعدادی از کافه‌های خوب کالینینگراد را معرفی می‌کنیم. اگر به کافه‌گردی علاقه دارید، می‌توانید در سفر به این شهر، یکی از این کافه‌ها را امتحان کنید.

کافه کرواسان (Croissant Cafe)

رستوران های کالینینگراد

کافه کرواسان، مجموعه کافه‌های زنجیره‌ای است که در سراسر شهر شعبه دارد. این کافه‌ها تنوع بی‌نظیری از چای و قهوه و نوشیدنی‌های گرم و انواع شیرینی و دسر و کیک را سرو می‌کنند. این کافه‌ها، صبحانه و ناهار هم سرو می‌کنند. این کافه‌ها بهترین جا برای خوردن اسنک است. هنگام گشت و گذار در شهر و رفتن از موزه‌ای به موزه‌ی دیگر، یکی از شعبه‌های این کافه را انتخاب کنید. در منوی این کافه‌ها، غذاها و دسرهای گیاهی نیز پیدا می‌شود.

ساعت کار:

  • از دوشنبه تا جمعه از ۸ صبح تا ۱۱ شب
  • از شنبه تا یکشنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب

کافه Coffee Lounge

کافه Coffee Lounge در کنار رودخانه قرار دارد. چشم‌اندازهای زیبای آن، باعث شده که مکانی ایده‌آل برای خوردن یک فنجان قهوه‌ی لذیذ باشد. این کافه تا دیروقت باز است، بنابراین می‌توانید تمام روز به گشت و گذار مشغول شوید و آخر شب با خوردن دسر و نوشیدنی، خستگی در کنید. در روزهای آفتابی، این کافه یک تراس جذاب دارد که آن را به مکانی دوست‌داشتنی برای گذراندن یک بعد از ظهر زیبا تبدیل می‌کند.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

کافه Magia Kofe

کافه Magia Kofe، کافه‌ای دنج و گرم در نزدیکی جاذبه‌های شهر است و قهوه‌های عالی، کیک‌های بی‌نظیر و دسرهای لذیذی سرو می‌کند. چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از اطراف دارد. همه‌ی این دلایل باعث می‌شود که مورد توجه مسافران و حتی اهالی شهر قرار بگیرد.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

کافه Kofeinik

رستوران های کالینینگراد

کافه Kofeinik از مرکز شهر و از نواحی توریستی فاصله دارد، ولی این دلیل نمی‌شود که آن را دست کم بگیرید و فرصت حضور در آن را از دست بدهید. اگر می‌خواهید نوشیدنی بخورید و در عین حال اهالی شهر را ببینید و با آن‌ها معاشرت کنید، حتما به این کافه سر بزنید. در منوی کافه، تنوع قابل توجهی از انواع قهوه وجود دارد که با روش‌های مختلفی تهیه می‌شوند و متخصصان تهیه‌ی قهوه، آن‌ها را سرو می‌کنند.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

کافه Antikafe Sukhomyatka

روسیه یکی از کشورهایی است که در آن از آنتی کافه، این ایده‌ی جالب استقبال شده است. آنتی کافه به جایی گفته می‌شود که در آن برای دسرها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها مبلغی پرداخت نمی‌کنید، بلکه هزینه را بابت زمانی که در آن کافه هستید و به ازای مدت زمانی که در کافه می‌گذرانید، پرداخت می‌کنید. آنتی کافه‌ها مقصدهایی ایده‌آل برای تعاملات اجتماعی هستند. هر گروهی می‌تواند در این کافه‌ها دور هم جمع شود و رویدادهای مختلف فرهنگی خود را برگزار کند. از وقتی این جنبش در روسیه آغاز شد، همه‌ی شهرهای این کشور حداقل یک آنتی‌کافه دارند. کالینینگراد هم از این قاعده مستثنی نیست. در کافه Sukhomyatka می‌توانید نوشیدنی بخورید، با اهالی شهر گفت و گو و معاشرت داشته باشید و گیتار بنوازید. اگر خوش‌شانس باشید موقع حضور شما، اجرای موسیقی زنده یا روخوانی از متن یک کتاب ممکن است برگزار شود. هیچ جایی بهتر از این کافه برای گذراندن یک بعدازظهر پیدا نمی‌کنید.

ساعت کار:

  • از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
  •  از جمعه تا شنبه از ۱۱ صبح تا ۲ بامداد

کافه Labirynt

یک شهر ممکن است چندین آنتی کافه داشته باشد و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند که ارزش سر زدن دارد. کالینینگراد هم از این قبیل شهرها است. آنتی کافه Labirynt کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد. اگر غروب‌ها به این کافه سر بزنید، می‌توانید از شرکت در مهمانی‌ها و رویدادهای مختلف لذت ببرید یا بازی‌های ویدیویی را گروهی بازی کنید.

ساعت کار:

  • از دوشنبه تا پنجشنبه از ۴ بعدازظهر تا ۲ بامداد

کافه سنترال پرک Central Perk

رستوران های کالینینگراد

کافه Central Perk یک کافه‌ی عالی برای طرفداران سریال فرندز است. این کافه درست در مرکز شهر کالینینگراد قرار دارد و درست از روی کافه‌ی سنترال پرک سریال، الگو گرفته است. این کافه در طراحی داخلی کاملا به نمونه‌ی اصلی وفادار بوده و علاوه بر جذاب بودن ظاهر و دکوراسیون، قهوه‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند. اگر از طرفداران این سریال هستید یا دوست دارید قهوه‌ای عالی در فضایی دوست‌داشتنی بخورید، حتما کافه سنترال پرک را انتخاب کنید.

ساعت کار:

  • از دوشنبه تا جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

کافه تیستی لب (TastyLab)

اگر از دوستداران شیرینی‌جات هستید، مطمئنا از حضور در کافه تیستی لب لذت می‌برید. در این کافه مجموعه‌ای از بهترین شیرینی‌های فرانسوی شامل ماکارون، اکلر و انواع کاپ‌کیک در رنگ‌ها و طعم‌های متنوع و جذاب ارائه می‌شود. در غروب‌های بلند زمستانی، از این فرصت استفاده کنید و یک اسنک لذیذ نوش جان کنید.

ساعت کار:

  •  از یکشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

کافی‌شاپ GS

کافی‌شاپ جی‌اس، بهترین کافه برای عاشقان قهوه و متخصصان قهوه است. انواع مدل‌های سنتی قهوه در این کافه سرو می‌شود و نوشیدنی‌های مدرن هم بخش دیگری از منوی این کافه را تشکیل می‌دهند. کافی‌شاپ جی‌اس، یک کافه‌ی مدرن است و بهترین جا برای اینکه از خوردن نوشیدنی‌های کافئین‌دار لذت ببرید.

ساعت کار:

  • از دوشنبه تا جمعه ۸ صبح تا ۹ شب
  • از شنبه تا یکشنبه ۱۲ ظهر تا ۹ شب

مطالب مرتبط:

دیدگاه