بهترین هتل های اراک؛ شهری جوان در استان مرکزی

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های اراک؛ شهری جوان در استان مرکزی

برای اقامت در شهر اراک، می‌توانید از هتل‌های خوب و تمیز شهر که آماده میزبانی از میهمانان هستند را انتخاب کنید.

اراک یکی از شهرهای بزرگ ایران در مرکز استان مرکزی است که نسبت به دیگر شهرهای کشور، شهر جوانی به شمار می‌رود. این شهر در واقع در دوران حکومت قاجار بنیان شده و کمی بیشتر از دو قرن قدمت دارد. بیشتر جاذبه‌های تاریخی این شهر مربوط به دوران حکومت قاجاریه است و دیدنی‌های طبیعی زیادی و همینطور مردم میهمان‌نوازی دارد. اراک همچنین یکی از شهرهای صنعتی کشور است که از لحاظ گوناگونی در محصولات صنعتی، نخستین از لحاظ وجود صنایع مادر، دومین و به طور کلی چهارمین قطب صنعتی کشور به شمار می‌رود.

برای اقامت در شهر اراک، می‌توانید از هتل‌های خوب و تمیز شهر که آماده میزبانی از میهمانان هستند را انتخاب کنید. این شهر همچنین از هتل‌های لوکسی که دارای مجموعه کامل رفاهی، اقامتی و تفریحی هستند، برخوردار است. که وابسته به نوع بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید در هتلی لوکس و شیک یا هتلی اقتصادی و تمیز اقامت کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین اماکن اقامتی شهر صنعتی اراک را به شما معرفی کنیم.

اراک

هتل امیرکبیر

هتل امیرکبیر

هتل پنج ستاره امیرکبیر بهترین هتل استان مرکزی در شهر اراک است که در دامنه ارتفاعات این شهر در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار در محیطی آرام و دلنشین مانند یک عرشه کشتی از سال ۱۳۸۴ جای گرفته است. این هتل می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت میهمانان خارجی و همینطور کسانی که به دنبال اقامتی لوکس هستند، باشد. مسافران هتل امیرکبیر می‌توانند یک اقامت فوق‌العاده راحت و بی‌دغدغه با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشند. این هتل همچنین از فرودگاه و نقاط دیدنی اراک مانند موزه حمام یا مدرسه سپهداری خیلی دور نیست و به ترمینال مسافربری اراک نیز بسیار نزدیک است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، سالن مراسم عروسی، سالن کنفرانس، سالن همایش، آمفی‌تئاتر، پنج کافه و رستوران، زمین تنیس، استخر، پیست اسکیت، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه، کتابخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه سی‌آی‌پی، اتاق تلفن، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، کافی‌نت، فضای سبز، گیم‌نت، جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، سونا، سالن ماساژ، وسایل بدنسازی، خودپرداز، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه برای معلولین، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، خشکشویی

آدرس: اراک، بلوار آیت‌الله اراکی

هتل زاگرس

هتل زاگرس

هتل چهار ستاره زاگرس دومین هتل خوب و مهم در اراک است که از امکانات استاندارد و مطلوبی برای مسافران خود برخوردار است. این هتل با قرارگیری در مرکز شهر به جاذبه‌های دیدنی شهر اراک بسیار نزدیک است، به‌طوری که با یک پیاده‌روی ساده به راحتی می‌توانید تا بازار یا موزه حمام و ایستگاه راه‌آهن بروید. این هتل از سه طبقه تشکیل شده و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته و مجهز به امکانات و خدمات بین‌المللی روز دنیا شده است.

هتل زاگرس

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز خرید، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی

آدرس: اراک، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی

هتل بین المللی پیام

هتل بین المللی پیام

هتل چهار ستاره بین‌المللی پیام یک هتل لوکس و مجلل در شهر اراک و در کشور ایران است. این هتل در سال ۱۳۹۵ با زیر بنای سه‌هزار مترمربع در دو طبقه افتتاح شده است. هتل نوساز بین‌المللی پیام در قلب شهر جای گرفته و به همین خاطر به جاذبه‌های دیدنی شهر از جمله پارک جنگلی، روستای تاریخی هزاوه، کلیسای مسروپ مقدس، ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه نزدیک است. این هتل با پرسنلی مجرب و با تجربه و امکاناتی مناسب و مطلوب آماده میزبانی از میهمانان گرامی خود است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران با سرو انواع غذاهای بین‌المللی، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، تلفن در لابی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی

آدرس: اراک، خیابان جهاد(هپکو)، ابتدای فاز یک، پشت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

هتل آفتاب

هتل آفتاب

هتل آفتاب یک هتل سه ستاره میان‌رده و اقتصادی واقع در مرکز شهر اراک است. واقع شدن در قلب شهر نزدیکی به اماکن تاریخی و گردشگری مانند کلیسای مسروپ مقدس، سازمان‌ها، ادارات دولتی، مراکز خرید، بیمارستان و دانشگاه‌های ملی را برای این هتل امکان‌پذیر کرده و موجب تسهیل دسترسی میهمانان و ایجاد موقعیت ممتاز برای این هتل است.

هتل آفتاب

امکانات هتل: اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری روزانه، فروشگاه، پارکینگ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، لابی، آسانسور، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، روزنامه، فضای سبز، پارک کودک، پارکینگ، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی

آدرس: اراک، سردشت، روبه‌روی سنجان، جنب پارک کلاله 

مطالب مرتبط:

دیدگاه