هتل فرودگاه Crowne Plaza Changi ده سالگی خود را جشن می‌گیرد

بهاره غنچه
بهاره غنچه دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
هتل فرودگاه Crowne Plaza Changi ده سالگی خود را جشن می‌گیرد

هتل فرودگاه Changi در سنگاپور به مناسبت جشن ده سالگی خود رقابتی بین‌المللی برگزار خواهد کرد.

هتل  فرودگاه Crowne Plaza Changi در سنگاپور به مناسبت جشن ده سالگی خود رقابتی جهانی برگزار خواهد کرد. مسافران این هتل فرودگاه از سراسر جهان می‌توانند در این مسابقه بین‌المللی به رقابت بایکدیگر بپردازند. جوایز این مسابقه یک میلیون هزینه اشتراک استفاده از هتل‌های IHG، پروازهای رایگان، استفاده از هتل و استخر فرودگاه و بسیاری امتیازات ویژه دیگر را شامل می‌شود.

برای شرکت در این مسابقه از تاریخ ۹ آوریل تا ۱۵ می ۲۰۱۸ می‌توانید از طریق وب‌سایت هتل ثبت نام و به چندین سوال ساده پاسخ دهید. برنده نهایی در تاریخ ۲۸ می ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. مسافران خارجی و مهمانان محلی که در هتل اقامت دارند نیز از هدایای ویژه‌ای در طول ماه می و ژوئن برخوردار خواهند شد.

بورنو کریستول مدیر هتل فرودگاه Crowne Plaza Changi می‌گوید:

از روزی که ما شروع به کار کردیم، تجربیات متنوعی برای مسافران و مهمان خود فراهم کردیم. مهمانان ما به هتلی نیاز دارند که برای زندگی و انجام فعالیت‌های تجاری مناسب باشد. ما با تمامی امکانات به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنیم. ما ده سالگی هتل فرودگاه را همراه با مهمانان خود جشن می‌گیریم و خوشحالیم که آن‌ها نیز در این شادی از ما حمایت می‌کنند. ما نیز قصد داریم از حمایت آن‌ها قدردانی کنیم. 

از آنجایی که امسال ده ساله می‌شویم و برای سال چهارم موفق شده‌ایم تا عنوان برترین فرودگاه جهان را کسب کنیم به شدت خوشحال هستیم. این جشن سخت‌کوشی تیم ما را معرفی خواهد کرد. تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تیم ما منجر به این موفقیت جهانی شد. ما تلاش خواهیم کرد تا منعطف‌تر شویم و با قدرت بیشتری ادامه می‌دهیم. من از این فرصت برای تشکر و سپاس از تمامی مسافرانمان، هتل‌های IHG، گروه فرودگاه Changi و همه کسانی که ما را حمایت کردند، استفاده می‌کنم.

این فرودگاه امسال برای چهارمین سال متوالی در جوایز فرودگاه جهانی، بهترین هتل فرودگاه جهان و آسیا شناخته شد. جوایز فرودگاه جهانی در استکهلم سوئد یکی از معتبرترین جوایز برای تعیین برترین فرودگاه‌های جهان است. این هتل فرودگاه نیز در لیست معرفی شده از این جوایز در تاریخ ۲۱ مارس در بالاترین رتبه قرار گرفت. رای‌گیری برای تعیین برترین فرودگاه با استفاده از حدود ۱۳ میلیون پرسشنامه انجام شد و بیش از ۱۰۰ فرودگاه از تاریخ آگوست ۲۰۱۷ تا فوریه ۲۰۱۸ در رقابت جوایز فرودگاه جهانی شرکت کردند.

ادوارد پلیستد مدیر جوایز فرودگاه جهانی در این‌باره می‌گوید:

فرودگاه Crowne Plaza Changi موفقیت قابل توجهی داشته و برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین فرودگاه جهانی را کسب کرده است. این هتل فرودگاه رقابت سختی با سایر فرودگاه‌ها در بخش‌های مختلف داشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. ما به آن‌ها تبریک می‌گوییم.

مطالب مرتبط:

منبع Traveldailynews

دیدگاه