با این اپلیکیشن ها ترس از پرواز خود را کاهش دهید

بهاره غنچه
بهاره غنچه یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
با این اپلیکیشن ها ترس از پرواز خود را کاهش دهید

اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که ترس از پرواز دارند، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بر ترس خود غلبه کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده که از پرواز با ??????? بترسید و دچار استرس بسیار شوید. بر اساس آمار منتشر شده از موسسه سلامت روان ۶٫۵ درصد از مسافران هوایی آویوفوبیا دارند که همان ترس از پرواز است. همچنین بسیاری از این مسافران در هنگام پرواز دچار استرس شدید می‌شوند. پروازهای طولانی، تکان‌های هواپیما یا حتی اخبار مرتبط به حوادث هوایی احتمالا برای برخی نگرانی‌ها و استرس‌های بسیاری ایجاد می‌کند؛ در این مقاله به شما اپلیکیشن‌هایی را معرفی می‌کنیم که با نصب آن‌ها روی تلفن همراه‌تان می‌توانید از استرس و ترس پرواز خود بکاهید و با آرامش بیشتری سفر کنید.

Valk

اپلیکیشن پرواز

اپلیکیشن والک مانند یک پزشک در سفر همراه شما خواهد بود. این اپلیکیشن ترس و وحشت شما را از قبل یا حتی هنگام پرواز کنترل خواهد کرد. قبل از سوار شدن در هواپیما با استفاده از این برنامه می‌توانید تمرین‌های آرامش‌بخش و تنفسی متنوعی را برای کاهش استرس خود انجام دهید. همچنین در هنگام پرواز با استفاده از گزینه وحشت برنامه، درمانگری با شما صحبت خواهد کرد تا بر ترس و اضطراب خود غلبه کنید. اگر اپلیکیشن برای شما جوابگو نباشد، می‌توانید در کلاس‌های حضوری غلبه بر ترس از پرواز این اپلیکیشن نیز شرکت کنید.

قابل نصب روی اندروید و آی‌او‌اس

Flying with Claustrophobia

اپلیکیشن پرواز

اپلیکیشن پرواز با تنگاهراسی یا کلاستروفوبیا، به‌طور اختصاصی برای افرادی تهیه شده است که از محیط‌های بسته و تنگ می‌ترسند. این اپلیکیشن با بیان حقیقت‌ها و توضیحات مرتبط به پرواز به مسافرانی که هنگام پرواز دچار چنین ترسی می‌شوند، کمک خواهد کرد تا استرس خود را کاهش دهند.

قابل نصب روی آی‌او‌اس

SkyGuru

اپلیکیشن پرواز

اپلیکیشن اسکای‌گورو توسط یک خلبان طراحی شده است و به کاهش اضطراب مسافران و رفع ترس‌های ناشی از تکان هواپیما کمک خواهد کرد. این اپلیکیشن به پیش‌بینی وضعیت هوا و تکان‌های هواپیما در طول مسیر پرواز می‌پردازد تا مسافران با آگاهی از آن، از لحاظ ذهنی خود را آماده کنند و استرس کمتری داشته باشند. کاربران این برنامه بدون اتصال به وای‌فای یا جی‌پی‌اس می‌توانند به موقعیت‌یابی خود در آسمان نیز بپردازند و از هشدارهای هوایی و هرآنچه برای پرواز نیاز دارند، مطلع شوند.

قابل نصب روی اندروید و آی‌او‌اس

Turbcast

اپلیکیشن پرواز

اپلیکیشن توربکست به پیش‌بینی تکان‌های هوایی می‌پردازد و به شما روش‌هایی برای حفظ آرامش خود در برابر این تکان‌ها معرفی می‌کند. این اپلیکیشن مناطقی چون آمریکا، مکزیک، کانادا، انگلستان، اروپای غربی و برخی نقاط از کارائیب را پوشش می‌دهد. در این برنامه می‌توانید زمان، مبدا و مقصد پرواز خود را مشخص کنید تا تکان‌های هوایی را برای شما پیش‌بینی کند و با استفاده از گزینه وحشت برنامه می‌توانید دستورالعمل‌هایی برای غلبه بر ترس خود دریافت کنید.

قابل نصب روی آی‌او‌اس

Soar

اپلیکیشن پرواز

اپلیکیشن اوج پرواز توسط یک خلبان طراحی شده و اطلاعات جامع و کاملی از هرآنچه که مسافران در سفر با هواپیما نیاز است بدانند، ارائه می‌کند. دانستن جزئیات کامل پرواز، هواپیما و تکان‌های هوایی به مسافران کمک خواهد کرد تا آمادگی ذهنی بیشتری داشته باشند و بر ترس خود غلبه کنند. همچنین دوره‌های آموزشی ویدیویی و صوتی بیشتری نیز در برنامه برای فروش تهیه شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بر ترس از پرواز، اضطراب و استرس ناشی از تکان‌های هواپیما غلبه کنید. گزینه اطلاعات اساسی اپلیکیشن، شما را از تجربیات مسافران با خبر می‌کند و اطلاعاتی درباره نیروی گرانشی و جت بریج (محل خروج از هواپیما) نیز به شما ارائه می‌کند.

قابل نصب روی اندروید و آی‌او‌اس

Calm

اپلیکیشن پرواز

اپلیکیشن آرامش به‌صورت مستقیم با پرواز کاری ندارد. شما می‌توانید با استفاده از آن در هنگام پرواز با انجام تمرین‌های مدیتیشن آرامش خود را بازیابید و بر ترس و استرس خود غلبه کنید. در این برنامه تمرین‌های مدیتیشن از ۳ دقیقه تا ۲۵ دقیقه وجود دارد که برای مسافران آرامش، شادی و تنظیم ریتم تنفس را به ارمغان می‌آورد. همچنین موسیقی‌های آرامش‌بخشی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که شنیدن آن‌ها به آرامش و خواب مسافران کمک خواهد کرد. این موسیقی‌ها در برنامه در حالت آفلاین یا هنگام پرواز نیز قابل دسترسی هستند.

قابل نصب روی اندروید و آی‌او‌اس

مطالب مرتبط:

منبع Thepointsguy

دیدگاه