بهترین هتل های 5 ستاره یکاترینبورگ؛ مرکز فرهنگی روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره یکاترینبورگ؛ مرکز فرهنگی روسیه

یکاترینبورگ یکی از شهرهای میزبانی جام جهانی 2018 است؛ اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه باشید تا با هتل‌های 5 ستاره این شهر آشنا شوید.

یکاترینبورگ یکی از شهرهای منطقه‌ی اورال روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. شهر یکاترینبورگ که چهارمین شهر بزرگ روسیه است، مرکز صنعتی و فرهنگی این منطقه به حساب می‌آید و از نظر فرهنگی و سنتی، بسیار غنی و قابل توجه است. تاریخ پرفراز و نشیب این منطقه آن را به یکی از بهترین شهرهای روسیه برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ این سرزمین تبدیل کرده است. این شهر که میزبان جام جهانی است، با هتل‌های متعددی از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های ۵ ستاره یکاترینبورگ و امکاناتی که برای مسافرین خود در نظر گرفته‌اند، آشنا شوید.

یکاترینبورگ هتل 5 ستاره

هتل حیات رجنسی یکاترینبورگ (Hyatt Regency Ekaterinburg)

هتل حیات رجنسی یکاترینبورگ (Hyatt Regency Ekaterinburg)

هتل حیات رجنسی یکاترینبورگ هتلی 5 ستاره و مجلل است که اقامتی عالی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل در فاصله کمی از میدان اصلی شهر قرار دارد و مسافرین به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف شهر، از جاذبه‌ها و مراکز خرید گرفته تا رستوران‌های متعدد دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل که با دکوری مدرن مبله شده‌اند، تمامی امکانات رفاهی همچون اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمامی لوکس با لوازم آرایشی و بهداشتی را شامل می‌شوند. اتاق‌ها دارای چراغ‌های بلورین هستند که با دکوراسیون اتاق بسیار در تناسب است و در شب، فضای اتاق‌‌ها را رویایی‌تر می‌کند.

مرکز تناسب اندام و آبگرم شامل سالن ورزشی، سونا، حمام و استخر سرپوشیده یک گزینه عالی برای اوقات فراغت مهمانان خواهد بود. استخر در فضایی زیبا و با چشم‌انداز پانارومایی از شهر قرار دارد که لذت تفریح یا استراحت در این فضا را دوچندان می‌کند.

هتل دارای ۲ رستوران زیبا با منوهایی متنوع و ۳ کافه و بار است که مهمانان با دوستان یا خانواده خود می‌توانند به آن مراجعه کرده و از نوشیدنی‌های متنوع آن تست کنند. هتل دارای یک میز تور، با کادری حرفه‌ای است که مهمانان برای تورها و گردش‌های شهری خود می‌توانند از راهنمایی‌ها و تورهایی که در این بخش وجود دارد، استفاده کنند.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۱۷٫۱ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱٫۶ کیلومتر فاصله است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Ulitsa Borisa Eltsina 8, 620014 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۹۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، استخر روباز، استخر سرپوشیده، کلاس‌های یوگا، ماساژ حرفه‌ای، خدمات کامل آرایشی، سونا، حمام، جکوزی، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، بیلیارد، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل و اسپا رامادا یکاترینبورگ (Ramada Ekaterinburg Hotel & Spa)

هتل و اسپا رامادا یکاترینبورگ (Ramada Ekaterinburg Hotel & Spa)

هتل و اسپا رامادا یکاترینبورگ یکی از هتل‌های 5 ستاره و مجلل شهر یکاترینبورگ است که امکانات فوق‌العاده و تفریحاتی عالی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل یک گزینه عالی برای تجربه سفری لوکس و از همه مهم‌تر اقامت در مکانی آرام است. از این هتل تا ساحل تنها ۳ دقیقه پیاده‌‌روی فاصله است و مهمانان در هر موقع که تمایل داشته باشند، می‌توانند از زیبایی‌های ساحل لذت ببرند.

اتاق‌‌های هتل لوکس و مجلل هستند و با وسایل مدرن مبله شده‌اند و همه آن‌‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند؛ امکانات تهیه چای و قهوه نیز در همه اتاق‌‌ها وجود دارد.

این هتل همانطور که از نامش پیدا است، یک مرکز عالی سونا و اسپا دارد که یک گزینه عالی برای ریلکس کردن و برطرف کردن خستگی است. در هتل استخرهای متعددی وجود دارد که در فصل‌های خوش‌ آب و هوا مهمانان می‌توانند در فضای باز از شنا کردن و تفریح در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرند. استخر سرپوشیده هتل هم در هوای سرد با داشتن هوایی عالی یک گزینه بی‌نظیر خواهد بود.

رستوران هتل با منویی اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و بار هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های متنوع که ممکن است برای بسیاری از مهمان‌ها جدید باشد، به میزبانی از آنان می‌پردازد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۶٫۵ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱۰٫۸ کیلومتر فاصله است. مهمانان در این هتل می‌توانند از قدم زدن در کنار دریاچه و جنگل نیز لذت ببرند.

  • آدرس: 10-iy km Shosse Koltsovsky Trakt 15, 620000 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، استخر روباز، استخر سرپوشیده، کلاس‌های یوگا، ماساژ حرفه‌ای، خدمات کامل آرایشی، سونا، حمام، جکوزی، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، بیلیارد، امکانات ماهی گیری، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، ترکی، فرانسوی، اسپانیایی، آذربایجانی)

هتل رزیدنس (Hotel Residence)

هتل رزیدنس (Hotel Residence)

هتل رزیدنس هتلی 5 ستاره در طبقه هشتم مرکز تجاری sociocultural Yeltsin Centre است که در محیطی جذاب و پرتردد قرار دارد و دسترسی به همه بخش‌ها را برای مهمانان راحت کرده است و نه تنها مهمانان در این هتل اقامت خوبی را تجربه خواهند، بلکه با مردمان محلی بیشتر در ارتباط خواهند بود.

اتاق‌های هتل بسیار بزرگ و جادار هستند و همه آن‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر  دارند. امکانات در اتاق‌ها به گونه‌ای است که مهمانان هیچ کمبودی در مدت اقامت خود نخواهند داشت و اینترنت بی‌سیم در همه جای هتل نیز برای آنان در دسترس است. بعضی از اتاق‌های هتل نیز نمایی به رودخانه ایست دارند که بسیار زیبا و رویایی است. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۱٫۸ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۱۰٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Borisa Eltsina 3, 620014 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل ، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل ویستوسکی (Vysotsky Hotel)

هتل ویستوسکی (Vysotsky Hotel)

هتل ویستوسکی یکی از بی‌نظیرترین و مجهزترین هتل‌های 5 ستاره در شهر یکاترینبورگ است که اگر به دنبال اقامتی فوق لوکس در این شهر هستید، در انتخاب خود تردید نکنید. این هتل تا ایستگاه مترو تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد و بسیاری از مراکز خرید از آن به راحتی در دسترس خواهد بود. این هتل می‌تواند یک شروع عالی نیز براش گشت و گذار در شهر باشد.

اتاق‌های لوکس هتل همانند کاخ‌های باشکوه مبله شده‌اند و همه وسایل آن از مبلمان تا میز آرایشی همه در نوع خود شکیل و زیبا هستند. همه اتاق‌ها به امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، حمامی شیک با لوازم بهداشتی و آرایشی مجهز هستند.

مهمانان می‌توانند از امکانات عالی مرکز اسپا و ماساژ نیز بهره ببرند و اوقات خوشی را در آن سپری کنند. هتل دارای امکانات تفریحی بسیاری برای مهمانان خود است که از آن‌ها می‌توان به کلاب شبانه، بولینگ و بیلیارد اشاره کرد.

رستوران هتل با غذاهای لذیذ اروپایی و ژاپنی با منویی متنوع که سرآشپز تهیه می‌کند، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل نیز یک گزینه عالی برای گذراندن لحظاتی ناب با دوستان و همراهان خود است. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۱۵٫۶ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۲٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Malysheva Street 51, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل ، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل آپارتمان تاتیشچوا (Apartment on Tatishcheva 49k3)

هتل آپارتمان تاتیشچوا (Apartment on Tatishcheva 49k3)

هتل آپارتمان تاتیشچوا هتل آپارتمانی 5 ستاره و مجلل است که امکانات هر یک از آپارتمان‌ها عالی و بی‌نقص است. محیط هر واحد با نورپردازی فوق‌العاده‌ای که دارد، آرامش بسیاری را در آن ایجاد کرده است، بخصوص حضور رنگ بنفش که فضای آن را ماورایی کرده است.

 امکانات صوتی و تصویری در واحدها بسیار پیشرفته است. آشپزخانه نیز تمام امکانات لازم را دارا است و مهمانان کمترین کمبودی را در این هتل آپارتمان نخواهند داشت. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود ۱۷٫۷ کیلومتر و تا استادیوم آرنا یکاترینبورگ ۰٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: ulitsa Tatishcheva, 49 k 3, apt 505, 620034 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل آپارتمان 5 ستاره است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، استخر سرپوشیده، آشپزخانه با تجهیزات کامل، بازی‌های ویدیویی و تجهیزات کامل آن، امکانات تفریحی برای کودکان و خانواده، ماساژ حرفه‌ای، خدمات کامل آرایشی، سونا، حمام، جکوزی، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه.

هتل آتریوم پالاس (Atrium Palace Hotel)

هتل آتریوم پالاس (Atrium Palace Hotel)

هتل آتریوم پالاس یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان هتل‌های 5 ستاره و مجلل در شهر یکاترینبورگ خواهد بود که در کنار امکانات عالی و لوکسی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، از یک موقعیت عالی برخوردار است و تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه مترو دسترسی داشت.

امکانات سونا و ماساژ بصورت حرفه‌ای در این هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند از خدمات عالی که در این بخش ارائه می‌شود بهره‌مند شوند. رستوران هتل با غذاهای خوش‌طعم و وسوسه‌انگیز محلی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کافه هتل نیز دسرهای لذیذ روسی، اروپایی و به خصوص اتریشی را در محیطی آرام به همراه تنوع بسیاری از نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مهمانان خود سرو می‌کند.

  • آدرس: Kuibysheva Str.44, 620026 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، استخر سرپوشیده، ماساژ حرفه‌ای، خدمات کامل آرایشی، سونا، حمام، جکوزی، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

یکاترینبورگ هتل 5 ستاره

آنچه که ذکر شد، تعدادی از هتل‌های 5 ستاره شهر یکاترینبورگ بوده است؛ اگر به این شهر که میزبان جام جهانی 2018 است سفر کردید ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه