شغل رویایی در جزیره ای رویایی

سحر ارجمند
سحر ارجمند جمعه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲
شغل رویایی در جزیره ای رویایی

اگر همیشه مایل به زندگی در یک جزیره بوده‌اید و دوست داشتید دیگران را به بازدید از آن تشویق کنید، اکنون برای شما یک شغل رویایی در کورنوال وجود دارد. آیا فرصت شغلی مناسبی برای شما است؟

جزیره جزر و مدی «کوه سنت مایکل» (St Michael’s Mount)، یکی از بهترین جاذبه‌های «کورنوال» (Cornwall)، به دنبال یک مدیر جدید خدمات بازدیدکنندگان است. از جمله مزایای این شغل، زندگی در خانه‌ای واقع در جزیره صخره‌ای جنوب انگلستان است.

شغل رویایی در جزیره کورنوال

جزیره کوه سنت مایکل واقع در شهرستان کورنوال

بر اساس آگهی استخدام، این جزیره که در سال گذشته ۳۵۰٬۰۰۰ بازدیدکننده داشته، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های کورنوال است. این جزیره کوچک، یک کلیسای قرون وسطایی دارد و با یک گذرگاه به «مارازیون» (Marazion) در سرزمین اصلی متصل می‌شود. در هنگام جزر، این گذرگاه به معبری برای عبور مسافران تبدیل می‌شود، ولی در هنگام مد، بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از کشتی از آن عبور کنند.

شغل رویایی در جزیره کورنوال

گذرگاه سنگی جزیره کوه سنت مایکل

اگر متقاضی برای استخدام در این شغل تمام‌وقت موفق شود، دستمزد ۲۴٬۰۰۰ تا ۲۹٬۰۰۰ پوند به همراه خدمات محل اقامت در جزیره را دریافت می‌کند. به طور طبیعی، دست یافتن به چنین شغل رویایی نیازمند مهارت‌هایی است که بهترین تجربه را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. این جزیره در گروه مدیریت خود نیازمند کسی است که به ایجاد خاطرات کمک کند و الهام‌بخش تیمی باشد که داستان‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کنند. متقاضی این کار باید در کنار اشتیاق به خدمت، علاقه و تعهد هم داشته باشد.   

شغل رویایی در جزیره کورنوال

نمایی از جزیره کوه سنت مایکل، هنگام جزر در ساحل مارازیون 

با توجه به موقعیت جزر و مدی جزیره، مدیر آن با جزر و مد و وضعیت آب و هوا سر و کار دارد، کاری که نیازمند یک برنامه‌ریز کارآمد است، کسی که از کار کردن در محیط‌های منحصربه‌فرد لذت می‌برد. آن‌ها مسئولیت مراقبت از تجربیات بازدیدکنندگان و مدیریت بیش از ۳۰ کارمند فصلی را بر عهده خواهند داشت. این آگهی استخدام، افرادی را فرامی‌خواند که فعال، مثبت هستند و سختی‌ها را به خوبی تحمل می‌کنند، به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند و همچنین می‌توانند روحیه‌ی گروه خود را تقویت کنند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه