ماه عسل را در دیزنی تجربه کنید

امید جعفری
امید جعفری جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
ماه عسل را در دیزنی تجربه کنید

ماه عسل برای هر زوجی، سفر به یاد ماندنی است. مقصد سفر باید دلپذیر، عاشقانه و همراه با جاذبه‌های دیدنی باشد. تا به حال در مورد سفر به شهر دیزنی برای ماه عسل فکر کرده‌اید؟

یکی از زیباترین و بااحساس‌ترین سفرها، سفر به مقاصد زیبا و عاشقانه برای یک ماه عسل رؤیایی است. زمانی که حرف از انتخاب مقاصد عاشقانه به میان می‌آید، بعید است که سرزمین دیزنی جزئی از انتخاب‌های شما باشد. تصور عموم بر این است که دیزنی سرزمینی برای بچه‌ها و نوجوانان است و جایی برای بزرگ‌سالان ندارد؛ اما باید بدانید که دیزنی می‌تواند اولین مقصد سفر عاشقانه شما باشد. فقط باید بدانید چگونه به دیزنی سفر کنید. هتل‌های درجه یک و سرویس‌های غذایی بی‌نظیر در سطح جهان همگی برای شما یک ماه عسل رؤیایی را تداعی خواهند کرد. اگر به دنبال سفر عاشقانه‌ای شیک در جایی همانند فلوریدا هستید، مسلما دیزنی اولین پیشنهاد ما به شما است. حتی اگر می‌خواهید چند روزی از زندگی عادی و فرزندان خودتان دور شوید، می‌توانید به دیزنی سفر کنید.

دیزنی

چرا دیزنی را برای ماه عسل انتخاب کنیم؟

نمایشگاه جهان در پارک اپکت (Epcot)

پارک اپکت بر اساس نظرات گردشگران، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین پارک‌های موجود در دیزنی است که برای بزرگسالان هم جذابیت دارد. این پارک دارای رستوران‌های متنوع است و برخلاف سایر پارک‌ها معمولا کالسکه‌های بچه کمتری از میان دست و پای گردشگران عبور می‌کند. اگر می‌خواهید فهرستی از محل‌های دیدنی در دیزنی تهیه کنید، پارک اپکت اولویت شما باشد.

داشتن عکس‌هایی با همسر خودتان، در حالی‌ که عاشقانه کنار یکدیگر در شهری عجیب‌وغریب قدم می‌زنید، می‌تواند زیبا باشد؛ اما آن‌قدر برای یک سفر عاشقانه جذاب نیست. زمانی که کودکان، وسایل بازی پارک و شخصیت‌های مشهور در عکس باشند، جذابیت هم به‌ عکس شما اضافه خواهد شد. از دیگر جذابیت‌های سفر در دیزنی، آماده بودن همیشگی نوشیدنی و غذا برای شما است که می‌توانید در طول قدم زدن عاشقانه خودتان میل کنید.

برای داشتن تجربه خوردن یک غذای بین‌المللی می‌توانید به سراغ رستوران‌های فراوان از کشورهای مختلف بروید. از جمله این رستوران‌ها، رستوران غذای مکزیکی است. رستوران به شکل بومی مکزیک طراحی شده است. نور کم، بوی مطبوع غذا شام عاشقانه شما را تکمیل می‌کند.

آتش‌بازی

هر کدام از پارک‌های دیزنی، طراحی مخصوص و منحصر به فردی برای اجرای آتش‌بازی‌هایشان دارند

فقط یک چیز می‌تواند آسمان شب را دلرباتر کند. آتش‌بازی به همراه اجرای موسیقی زنده. هر کدام از پارک‌های دیزنی، طراحی مخصوص و منحصر به فردی برای اجرای آتش‌بازی‌ دارند. همچنین برای زوج‌های عاشق جایگاه ویژه‌ای تدارک دیده‌اند. اگر از جایگاه خودتان خسته شدید می‌توانید زیراندازی کنار چمن‌ها بیندازید، دراز بکشید و به آسمان رنگارنگ بالاسر خودتان نگاه کنید. آتش‌بازی در آسمان دیزنی را فراموش نخواهید کرد.

دیزنی

استراحت در هتل‌های جادویی

بعد از یک پیاده‌روی طولانی ‌مدت زیر آفتاب دیزنی، زمان برگشت به هتل و استراحت فرا رسیده است. تمامی هتل‌های دیزنی برای مسافران و مقیمان خودشان امکانات رفاهی بی‌نظیری تدارک دیده‌اند. از حمل و نقل رایگان تا نوشیدنی‌های مجانی. همه آنچه در کارتون‌های کودکی شاهزاده‌های دیزنی دیده آید برای شما دوباره زنده خواهد شد. فضای رمانتیک هتل‌ها خستگی یک روز پیاده‌روی را از تن عاشقان بیرون می‌کند. اگر از استراحت خسته شدید، به همراه معشوقه خودتان، قدم به ساحل دیزنی بگذارید و در ساحل‌های خصوصی تعبیه شده از نوشیدنی و غذاهای مدیترانه‌ای لذت ببرید.

دیزنی در شب هم زنده است

برخلاف سایر مقاصد سفر که شب برای استراحت در نظر گرفته می‌شود. شب در سفر عاشقانه به دیزنی برای شما در حکم یک دنیای دیگر است. بسیاری از هتل‌های دیزنی، سالن‌های رقص کلاسیک و بومی مناطق خاص در خودشان جا داده‌اند. می‌توانید از هتل محل اقامت خودتان خارج شوید و به سراغ یکی از این مکان‌ها بروید. در میانه راه می‌توانید به فروشگاه‌ها سر بزنید.

سکوت لذت‌بخش

بازدید شبانه در دیزنی یک سفر جداگانه در دل سفر اصلی شما است

بازدید شبانه در دیزنی یک سفر جداگانه در دل سفر اصلی شما است. اگر در هتل‌های داخل دیزنی اقامت کنید می‌توانید شبانه به گردش داخل شهر دیزنی بروید. جلوه شب در دیزنی از آنچه که در روز مشاهده می‌کنید متمایز است. نکته جالب فعالیت همه مکان‌هایی است که در روز هم دایر بودند. مسیرهای پیاده‌روی خلوت، بدون صدا آن چیزی است که از سفر عاشقانه خودتان انتظار دارید. برای گردش داخل پارک‌ها دیگر لازم نیست صف‌های طولانی را تحمل کنید و می‌تواند از همه وسایل بدون انتظار استفاده کنید. تمامی گذرگاه‌ها با نورهایی جادویی پوشیده شده‌اند.

مهم نیست چه مدت در این شهر جادویی اقامت داشته باشید، مهم این است که شما پس از سفر عاشق‌تر خواهید بود. از ثانیه‌های زندگی خودتان لذت ببرید چرا که بازگشتی برای آن‌ها وجود ندارد. شاید همین چند ساعت در دیزنی تنها آرزوی هفته بعد شما باشد.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه