همکاری هتل ماریوت و TED برای توسعه ایده ها

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰
همکاری هتل ماریوت و TED برای توسعه ایده ها

تد، مجموعه همایش‌های جهانی است که با شعار «ایده‌ها، ارزش توسعه دارند» برگزار می‌شوند و در گامی جدید، برای توسعه‌ی بهتر این ایده‌ها، با هتل‌های ماریوت همکاری می‌کند. 

پس از یک سال بسیار هیجان‌انگیز و الهام‌بخش، هتل‌های ماریوت همکاری خود را در راستای برگزاری برنامه‌های نوآورانه‌تر با سازمان تد (TED، مخفف سه کلمه‌ی طراحی (Design)، سرگرمی (Entertainment) و فناوری (Technology)) توسعه می‌دهد. این مشارکت شامل گفتگوهای خلاقانه‌ی تد در اتاق‌های مهمان، تالارهای همراهان تد در هتل‌ها در مقصدهای محبوب گردشگری در سراسر جهان، به علاوه پست‌های متفکرانه‌ی وبلاگ‌ها و گفتگوهای مستقیم با مهمانان در هتل‌ها است. نخستین ویدیوهای تد و هتل ماریوت با نام تجاری مشترک در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که مورد استقبال شدید مهمانان آن قرار گرفت.

ماتیو کارول، معاون و مدیر کل هتل‌های ماریوت گفت:

ما اثرات مثبت و مستقیم این همکاری را پس از یک سال مشارکت با تد درک کردیم. اما این تنها آغاز راه است. ما در هتل ماریوت، دائما به دنبال خلاقیت و طراحی روش‌های جدیدی هستیم. درست همانطور که مهمانان‌مان عمل می‌کنند. ما در اثر همکاری با تد توانستیم تجربه‌ی سفر را به گونه‌ای توسعه بدهیم که هرگز قبل از این چنین نبوده است.

تد هتل ماریوت

علاوه بر این، طرفداران تد هم‌اکنون می‌توانند از طریق مصاحبه‌های زنده‌ی فیس بوکی تد در کنفرانسی که در «ونکوور، تد ۲۰۱۸: عصر شگفتی‌ها» برگزار می‌شود، شرکت کنند. این کنفرانس از ۱۰ تا ۱۴ آوریل و در سالن گردهمایی‌های جتماعی هتل ماریوت برگزار می‌شود. پخش زنده از «گریت روم» (Greatroom) در هتل ماریوت انجام می‌شود که مخصوصا برای برگزاری این رویداد ساخته شده  و شامل ۷ الی ۹ مصاحبه با رهبران اندیشمندی است که با مخاطبان خود به صورت آنلاین صحبت می‌کنند. مانوش زمردی، مجری پادکست «یادداشت‌هایی برای خود» (Note to Self) مردم را از طریق مصاحبه‌های زنده‌ای که در ویدیوی فیس بوکی تد انجام می‌دهد، به پشت صحنه‌ی کنفرانس‌ تد ۲۰۱۸ می‌برد. اسم این بخش، «تد: پشت صحنه» است و می‌توانید آن را در فیس‌بوک تد تماشا کنید.

تد هتل ماریوت

کارول می‌گوید:

در تد، ما همیشه به دنبال آن هستیم که راه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها در سطح جهانی به روشی بدیع پیدا کنیم. ما همین کار را برای همکاران گرانقدر خود هم انجام می‌دهیم. امسال، هدف ما از همکاری با ماریوت این بود که عناصر زیربنایی این برنامه را بهتر معرفی کنیم.

ما از هتل ماریوت، میزبان برنامه‌ی رسمی زنده‌ی فیس بوکی تد در کنفرانس اصلی که با هدف تغییر بهینه‌ی شیوه‌ی پرداختن مهمانان به ایده‌ها و از طریق گفتگوهای داخلی انجام می‌شود، تجربیات فعلی خود را بر پایه‌ی همکاری خود با هتل‌های ماریوت ارائه می‌دهیم.

مجموعه جلسات «TED Fellows Salon» که سال گذشته با محبوبیت زیادی روبرو شده بود، همچنان ادامه خواهد داشت و تجربه‌ی منحصر به فردی برای مهمانان خود در مدلین، ایندور، بوستون و آتن رقم خواهد زد.

علاوه بر این، هتل‌های ماریوت به تازگی اقدام به راه‌اندازی مجموعه استوری‌های اینستاگرامی جدید خود به نام «گفتگوی هتل ماریوت با تد» کرده است که محتوای اصیل و الهام‌بخش در اختیار بینندگان خود قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد که نگاهی به درون «موتور تولید ایده‌ی» مورد علاقه‌ی خود بیندازند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه