عمان در نمایشگاه گردشگری ریاض 2018 حضور خواهد داشت

بهاره غنچه
بهاره غنچه سه شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
عمان در نمایشگاه گردشگری ریاض 2018 حضور خواهد داشت

نمایشگاه گردشگری ریاض در آوریل 2018 با حضور کشورهای پیشرو در صنعت گردشگری خلیج فارس برگزار خواهد شد. کشور عمان نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

سازمان گردشگری عمان اعلام کرده است که در نمایشگاه گردشگری و سفر ریاض 2018 حضور خواهد داشت تا بتواند همگام با سایر کشورهای حاضر، جدیدترین و رقابتی‌ترین جاذبه‌های گردشگری خود را به اطلاع عموم برساند.

این نمایشگاه گردشگری در تاریخ سوم تا ششم آوریل برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در صنعت گردشگری و افزایش ارتباطات میان کارشناسان، نقش استراتژی بسیار مهمی ایفا خواهد کرد. همچنین در توسعه صنعت گردشگری جهانی در میان بخش‌های خصوصی و دولتی کشورها تاثیرگذار خواهد بود.

عمان با هدف معرفی خود به عنوان یک منطقه پیشرو و ویژه گردشگری در منطقه برای مسافرانی از عربستان سعودی، در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. این نمایشگاه بر روی جذب گردشگران بین المللی، توسعه پروژه‌های مرتبط و فرودگاه بین المللی مسقط تاکید خواهد داشت. توسعه زیرساخت‌های این فرودگاه بین المللی منجر خواهد شد تا باندی به طول بیش از ۴ کیلومتر مربع و عرض بیش از ۷۵ متر ساخته شود تا بزرگ‌ترین هواپیمای جهان نیز بتواند از آن استفاده کند. همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از هجوم مسافران در این فرودگاه تدارک دیده خواهد شد.

سلیم بن والی المعامی، مدیرکل توسعه سازمان گردشگری عمان می‌گوید:

حضور ما در نمایشگاه گردشگری ریاض 2018 قسمتی از استراتژی سازمان گردشگری عمان برای توسعه در بازار گردشگری حاشیه خلیج فارس است. باتوجه به افزایش گردشگران عربستان سعودی و توسعه صنعت گردشگری خلیج فارس توجه به جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی کشور در جهت توسعه و گسترش گردشگری کشور اهمیت استراتژیکی بالایی دارد.

در نمایشگاه گردشگری 2018 ریاض رهبران منطقه‌ای صنعت گردشگری از جمله عربستان حضور خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه