ایرلند میزبان جشنواره سه روزه جنگ ستارگان خواهد بود

بهاره غنچه
بهاره غنچه سه شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
ایرلند میزبان جشنواره سه روزه جنگ ستارگان خواهد بود

به مناسبت روز جهانی جنگ ستارگان، جشنواره‌ای با تم جنگ ستارگان به مدت ۳ روز در کشور ایرلند برگزار خواهد شد.

جاده اطلس وحشی در ایرلند محل برگزاری جشنواره موضوعی جنگ ستارگان به مدت سه روز خواهد بود. طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان می‌توانند از تاریخ ۴ تا ۶ می در جشنواره این فیلم شرکت کنند. محل برگزاری این جشنواره در کنار روستاهای بالی‌فریتر، پورت‌مگی، بالینس‌کلیگز و جزیره والنتیا در اطراف جاده اطلس وحشی است.

جنگ ستارگان ایرلند

این جشنواره به مناسبت روز جهانی جنگ ستارگان و ارتباطش با کشور ایرلند برگزار می‌شود. در سال ۲۰۱۴ دولت ایرلند اعلام کرد از مکان‌های تاریخی اسکیلیگ مایکل برای ساخت این فیلم استفاده می‌شود. جزیره اسکلینگ در ایرلند از لوکشین‌های فیلمبرداری این فیلم تخیلی و مشهور است. این جزیره ایرلندی منطقه حفاظت شده یونسکو در فهرست میراث بشری است و از سال ۱۹۹۶ وارد این فهرست شده است تا هیچ آسیبی به اکولوژی جزیره یا زندگی پرندگان آن وارد نشود. سری هفتم این فیلم، نیرو بر می‌خیزید در این مناطق شگفت‌انگیز ایرلندی فیلمبرداری شده است. همچنین جاده اطلس وحشی در ایرلند پس از سری هشتم جنگ ستارگان، آخرین جدای به شهرت جهانی و محبوبیت بسیاری دست یافت.

جنگ ستارگان ایرلند

این جشنواره محدودیت سنی ندارد و فیلم هشتم جنگ ستارگان، آخرین جدای در فضای باز لوکیشن‌های اصلی فیلم برای طرفداران اکران خواهد شد. شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند در مسیرهای تعیین شده لوکیشن فیلم قدم بزنند، لباس‌های فانتزی مجموعه جنگ ستارگان را بر تن کنند و کودکان می ‌توانند در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند. همچنین طرفداران حاضر در جشنواره می‌توانند با شرکت در تورهای گردشگری به دیدن مکان‌های گردشگری منطقه بروند و طعم غذاهای ایرلندی را بچشند. در اطراف محل برگزاری جشنواره، نمایشگاه‌های ویژه‌ای نیز فعالیت خواهند داشت.

جنگ ستارگان ایرلند

مطالب مرتبط:

دیدگاه