افزایش تعداد مدیران زن در هتل های ماریوت اینترنشنال

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۵
افزایش تعداد مدیران زن در هتل های ماریوت اینترنشنال

هتل‌های ماریوت اینترنشنال تصمیم گرفته است که فرصت‌های بیشتری برای پیشرفت در اختیار زنان قرار بدهد.

هتل ماریوت اینترنشنال که شرکت مهمی در عرصه‌ی بین المللی است، به مناسبت روز جهانی زن اعلام کرد که قصد دارد با انگیزه بخشیدن به زنان برای پذیرفتن نقش رهبری در شرکت، طرح‌های ابتکاری خود را در سرتاسر آسیا و اقیانوسیه بسط دهد. این شرکت ادعا می‌کند که آن‌ها از همه‌ی افراد استقبال می‌کنند و در پی آن هستند که فرصت برابری برای پیشرفت در اختیار همه قرار بدهند.

گفته می‌شود که یک ششم مدیران کل این شرکت، زن هستند. همچنین، تنها در سال ۲۰۱۷، تعداد زنانی که در پست‌های مدیریت کل در حوزه‌ی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته‌اند، ۲۲ درصد افزایش یافته است. به تازگی، «اون هیویت» این شرکت را به عنوان بهترین کارفرما در سطح آسیا و اقیانوسیه معرفی کرده است.

ریگان تایکیتساداپورن، مدیر ارشد منابع انسانی ماریوت اینترنشنال آسیا و اقیانوسیه، گفته است که دفاع از خانم‌ها و قدرت بخشیدن به توان رهبری آن‌ها فقط یک شیوه‌ی تجارتی خوب نیست، بلکه کار هوشمندانه‌ای هم است. تنوع‌بخشی باعث تواناتر شدن و استراتژیک شدن آن‌ها می‌شود. از زمان مسئولیت پذیرفتن آلیس اس. ماریوت، یکی از بنیانگذاران شرکت، زنان رشد زیادی در شرکت داشته‌اند و او شخصا تعهد داده است که موفقیت زن‌ها در این شرکت همچنان ادامه داشته باشد.

ماریوت اینترنشنال، کنفرانس آتی «زنان در نقش رهبری APAC» خود (WIL) را با هدف شناسایی نقش‌های زنان و مردان در دستیابی به تعادل بهتر در محل کار برگزار می‌کند. چهارمین کنفرانس سالانه‌ی آن‌ها بین ۱۳ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ در هتل شانزن ماریوت «نانشان» برگزار خواهد شد. این برنامه شامل بحث‌های پانلی با حضور چهره‌های صنعتی و همچنین اطلاعات ویژه در مورد تمایلات زنان در مورد سفر است.

پیگ فنگ روی، رئیس بخش فروش و بازاریابی شرکت ماریوت اینترنشنال در حوزه‌ی آسیا و اقیانوسیه، معتقد است که زنان، مسافرانی با اعتماد به نفس، جسور و ماجراجو هستند. آن‌ها از این که در خط مقدم طراحی تجربیات منحصربه‌فردی قرار بگیرند که به آن‌ها انگیزه می‌بخشد و نیز از فکر کردن در مورد چگونگی تاثیرگذاری هر مقصد جدید روی دیدگاه‌های آن‌ها، هیجان‌زده می‌شوند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه